TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- DJ Peewee Ferris


Posted by Remy D on Jun-28-2001 09:05:

DJ Peewee Ferris

Heb van hem net een cd gedownload bij RMF. En het is echt een vet cdtje. Hij is uitgegeven door blackhole.

Hier de tracklist:
Tracklist:
01. I.C.E. TECH - NOISE & MUSIC (COLD ORIGINAL MIX)
02. DJ PALE X - NITRO
03. GIROTONDO -ULTIMATE FRONTIERS (K90 REMIX)
04. THE PITCHER - DROPSHOT
05. D.O.P. - SHAKE THE CUT
06. JOHN WHITEMAN - CAN'T BEAT THE SYSTEM (INGO REMIX)
07. HELIKOPTER - DER ROTOR (COCKPIT MIX)
08. GRIDLOCK 3000 - FANTASTIC THING (UK GOLD MIX)
09. LEE JAMES - KEEP YA MOVIN (ORIGINAL MIX)
10. BEAT RENEGADES - HOLD UP (PANTS & CORSET REMIX)
11. DAVID CRAIG - LORDS OF THE UNIVERSE (JON DOE REMIX)
12. BASE GRAFITTI - L.A. CRUNCH (DUBMARINE MIX)
13. PEEWEE FERRIS - GENESIS (JOHN TRUELOVE MIX)
14. SUPERNOVA - JUSTICE (NIKOS VS. PORCELL MIX)
15. DJ X2000 - MODEM (BUTCHER & SON REMIX)
16. EMBARGO - BLACKOUT (NATALIE DEBORAH'S STRAIGHT AHEAD MIX)

Het is zeker een aanrader voor hardhouseliefhebbers.


Posted by Remy D on Jun-28-2001 09:06:

De cd heet trouwens Heartbeatz.


Posted by mido on Jun-28-2001 09:39:

Jow Remy als hij zo goed is maak dan is even een copy'tje voor me! Thx! Mazzol


Posted by Remy D on Jun-28-2001 10:04:

quote:
Originally posted by mido
Jow Remy als hij zo goed is maak dan is even een copy'tje voor me! Thx! Mazzol

Josti, kijk wel


Posted by mido on Jun-28-2001 10:22:

Hello!

quote:
Originally posted by Remy D

Josti, kijk wel


Wat joh! Doe het nou maar gewoon want anders zal ik er hoogst persoonlijk voor zorgen dat jij geen interslet meer heb! SLET!
LoL


Posted by -=WVG=- on Jun-28-2001 10:32:

quote:
Originally posted by Remy D

Josti, kijk wel


Is het een lid van de Josti-band ?

(j/k )


Posted by mido on Jun-28-2001 15:20:

Satan (eek!)

quote:
Originally posted by -=WVG=-


Is het een lid van de Josti-band ?

(j/k )


Wat denk je zelf?


Posted by Blik on Jun-28-2001 15:25:

quote:
Originally posted by mido


Wat denk je zelf?


ja dus


Posted by Remy D on Jun-28-2001 22:24:

quote:
Originally posted by Blik


ja dus

Nee dus. Mijn broer is samen met zijn beste vriend producer.

Van hun eerste nummer wou Armin van Buuren een remix maken maar hij was iets te duur.. Maar door omstandigheden moeten er jurudische stappen genomen worden om weer de volledige rechten te krijgen van dat nummer.

Maar ze hebben al weer andere nummers gemaakt en hij heeft gister een contract afgesloten bij Arcade. (Nogmaals gefeliciteerd pik)

Maar als er nieuws is van een release zal ik het jullie meteen vertellen..


Posted by Dj Lex on Jun-29-2001 11:46:

Zo das best wel cool hey. Contractje. Tof


Posted by mido on Jun-30-2001 20:13:

Satan (eek!)

quote:
Originally posted by Dj Lex
Zo das best wel cool hey. Contractje. Tof


Ik zal vandaag of morgen even het verhaal nog een keer vertellen maar dan niet op de "PRIVE" manier! hehe

Een groote deel klopt wel hoor. Maar ik moet even de punten op de I gaan zetten en de details wat aanpassen.

Maar zoals ik al zei dat doet ik morgen ofzo wel.

Groetjes en de mats,

Maikel


Posted by Miss Proximus on Jul-01-2001 09:06:

quote:
Originally posted by Remy D

Josti, kijk wel


wat heb ik er nou weer mee te maken.....


Posted by mido on Jul-01-2001 14:51:

Jester

quote:
Originally posted by Miss Proximus


wat heb ik er nou weer mee te maken.....


Kijk nou! Iemand die zich aangesproken voelt! hehehe
Altijd leuk.

Dan hoef ik het in deze niet te zijn.


Posted by Henkie_henk on Jul-01-2001 14:57:

quote:
Originally posted by mido




Maar ik moet even de punten op de I gaan zetten en de details wat aanpassen.


Maikel


Op de hoofdletter "i" horen geen puntjes hoor...

maareh welkom en gefeliciteerd..


Posted by mido on Jul-01-2001 19:52:

quote:
Originally posted by Henkie_henk


Op de hoofdletter "i" horen geen puntjes hoor...

maareh welkom en gefeliciteerd..


Ja wat moet ik daar nou op zeggen.......

ik kan denk alleen maar zeggen dat je gelijk hebt!

Ik zal me even voorstellen.......

ik --==>> Maikel
hobby's --==>> MUZIEK MAKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en uiteraard mijn vriendin! en websites maken doe ik ook heel graag en interslet dat zijn ook nog wat hobby's!

ik ben 22 jaar blond en blauwe ogen.
van beroep ben ik netwerkbeheerder.

Nou dit wat wel genoeg denk ik!
hehe

laters!

Maikel


Posted by -=WVG=- on Jul-01-2001 20:50:

hm ok, geen Jostiband, toch welkom


Posted by mido on Jul-01-2001 21:05:

Drunk

quote:
Originally posted by -=WVG=-
hm ok, geen Jostiband, toch welkom

dank dank dank dank!
hehehe
neej geen josti maar het scheelt niet veel!!! Lol

MzzL



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.