TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- DJ Peewee Ferris
DJ Peewee Ferris
Heb van hem net een cd gedownload bij RMF. En het is echt een vet cdtje. Hij is uitgegeven door blackhole.
Hier de tracklist:
Tracklist:
01. I.C.E. TECH - NOISE & MUSIC (COLD ORIGINAL MIX)
02. DJ PALE X - NITRO
03. GIROTONDO -ULTIMATE FRONTIERS (K90 REMIX)
04. THE PITCHER - DROPSHOT
05. D.O.P. - SHAKE THE CUT
06. JOHN WHITEMAN - CAN'T BEAT THE SYSTEM (INGO REMIX)
07. HELIKOPTER - DER ROTOR (COCKPIT MIX)
08. GRIDLOCK 3000 - FANTASTIC THING (UK GOLD MIX)
09. LEE JAMES - KEEP YA MOVIN (ORIGINAL MIX)
10. BEAT RENEGADES - HOLD UP (PANTS & CORSET REMIX)
11. DAVID CRAIG - LORDS OF THE UNIVERSE (JON DOE REMIX)
12. BASE GRAFITTI - L.A. CRUNCH (DUBMARINE MIX)
13. PEEWEE FERRIS - GENESIS (JOHN TRUELOVE MIX)
14. SUPERNOVA - JUSTICE (NIKOS VS. PORCELL MIX)
15. DJ X2000 - MODEM (BUTCHER & SON REMIX)
16. EMBARGO - BLACKOUT (NATALIE DEBORAH'S STRAIGHT AHEAD MIX)
Het is zeker een aanrader voor hardhouseliefhebbers. 
De cd heet trouwens Heartbeatz.
Jow Remy als hij zo goed is maak dan is even een copy'tje voor me! Thx! Mazzol
| quote: |
| Originally posted by mido Jow Remy als hij zo goed is maak dan is even een copy'tje voor me! Thx! Mazzol |
| quote: |
| Originally posted by Remy D Josti, kijk wel |
| quote: |
| Originally posted by Remy D Josti, kijk wel |
)
| quote: |
| Originally posted by -=WVG=- Is het een lid van de Josti-band ? (j/k ) |
| quote: |
| Originally posted by mido Wat denk je zelf? |
| quote: |
| Originally posted by Blik ja dus |




(Nogmaals gefeliciteerd pik)
Zo das best wel cool hey. Contractje. Tof
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Zo das best wel cool hey. Contractje. Tof |
hehe
| quote: |
| Originally posted by Remy D Josti, kijk wel |
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus wat heb ik er nou weer mee te maken..... |
hehehe
| quote: |
| Originally posted by mido Maar ik moet even de punten op de I gaan zetten en de details wat aanpassen. Maikel |
| quote: |
| Originally posted by Henkie_henk Op de hoofdletter "i" horen geen puntjes hoor... maareh welkom en gefeliciteerd.. |


hm ok, geen Jostiband, toch welkom 
| quote: |
| Originally posted by -=WVG=- hm ok, geen Jostiband, toch welkom |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.