TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- I love Techno 2003
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »
I love Techno 2003
Saterdag 18 oktober 2003
Flanders Expo Gent
Line up:
red room: readhead, marco bailey & christian smith, renato cohen, adam beyer & cari lekebush, chris liebing
yellow room: gayle san, michel de hey, richi hawtin, stanny franssen, monika kruse (my personal favorite
blue room: spacid, the hacker, miss kittin, vitalic (live), 2 many dj's,
erol alkan
orange room: andre galluzi, johannes heil (live), oliver bondzio, alter ego (live), sven v�th, toni rios
green room: psychogene, ben sims, dimitri andreas (live), cajmere aka green velvet, t-quest, ur presents red planet
Presale start 6 september
In de voor verkoop �35(ex fee) en �40 aan de deur.
goeie line-up hoor (zeker voor zo'n groot feest als ILT) !! ben er dan ook zeker bij.. vorig jaar was echt leuk en belgen zijn gewoon koel! 
Nou ja, zoals het er nu uit gaat zien ben ik vanaf 1 oktober drie maanden in Belgie, dussee... Ik ben er ook wel (al weet ik het nog niet helemaal zeker)..
| quote: |
| Originally posted by basd Nou ja, zoals het er nu uit gaat zien ben ik vanaf 1 oktober drie maanden in Belgie, dussee... Ik ben er ook wel (al weet ik het nog niet helemaal zeker).. |
| Originally posted by basd Nou ja, zoals het er nu uit gaat zien ben ik vanaf 1 oktober drie maanden in Belgie, dussee... Ik ben er ook wel (al weet ik het nog niet helemaal zeker).. |
Anders gaat ik maybe ook wel mee.
| Originally posted by SnuggLe Hmmmm..is dat ver van Namen dan? Anders gaat ik maybe ook wel mee. Of gewoon vanuit Den Haag, dat moet ook niet al te moeilijk zijn! Wie gaan er nog meer? |

ik ga ook
| Originally posted by SnuggLe Hmmmm..is dat ver van Namen dan? Anders gaat ik maybe ook wel mee. Of gewoon vanuit Den Haag, dat moet ook niet al te moeilijk zijn! Wie gaan er nog meer? |
Dit wordt mijn route dnek ik 
Gayle San
Marco Bailey & C. Smith
Daarna effe 30 minuten Miss Kitten meepakken
Richie Hawtin
Daarna effe Vitalic (live effe een paar minuten meepakken.
Adam beyer & Cari lekebusch 2 uurtjes.
Dan effe rondhangen bij Monika Kruse.
Misschien laatste half uur nog effe Chris Liebing meepakken om de vermoeidheid uit de schoenen te rossen.
Re: I love Techno 2003
| Originally posted by Flippe renato cohen, adam beyer & cari lekebush, chris liebing gayle san, michel de hey, richi hawtin, monika kruse johannes heil (live) |
ik ga gewoon met Tim mee
| Originally posted by Optimus ik ga gewoon met Tim mee |
Mja zkr wel goede line-up
maar ipv i love techno lijkt me deze combi ook wel leuk:
11 oktober awakenings
17 oktober sven vath @ Off_Corso
maarja we zien het nog wel ff 
Eerst maar eens naar Antwerp is burning...en dan kijken of er nog geld over is voor ILT... 
ik kan aan tickets geraken voor �10 ipv �35
alleen zaterdag kan je ze voor die prijs kopen
ik ga er waarschijnlijk een 5 tal kopen
2 voor mij, en de rest voor hier waarschijnlijk
| Originally posted by JdDark ik kan aan tickets geraken voor �10 ipv �35 alleen zaterdag kan je ze voor die prijs kopen ik ga er waarschijnlijk een 5 tal kopen 2 voor mij, en de rest voor hier waarschijnlijk |
is goed
je betaald me die 10 euro + iets van de 4 euro aangetekend versturen naar nederland
ik laat je iets weten zondag of ik ze heb of niet
Ik wil er ook wel 2 reserveren!!
90 % zeker JdDark, vanavond laat ik het verder even weten!
Maar reken er maar wel op 
..en je mag ze dan gewoon naar BasD zijn adres sturen hoor, scheelt weer kosten. Ik kan ze wel bij hem ophalen 
| Originally posted by JdDark ik kan aan tickets geraken voor �10 ipv �35 alleen zaterdag kan je ze voor die prijs kopen ik ga er waarschijnlijk een 5 tal kopen 2 voor mij, en de rest voor hier waarschijnlijk |
wat ik zal doen is dit:
ik ga morgen er zoveel mogelijk proberen te kopen (als ik het geld vind hehehe)
en dan zal ik een thread starten.
als ik bijvoorbeeld 3 reserve tickets heb, dan zullen de eerste drie die replyen de tickets krijgen
ik krijg teveel pm's van mensen die er willen, en wil het zo eerlijk mogelijk houden
mwhehehe, die winnen we wel
ik zit morgen op me werk wel achter internet
| Originally posted by JdDark wat ik zal doen is dit: ik ga morgen er zoveel mogelijk proberen te kopen (als ik het geld vind hehehe) en dan zal ik een thread starten. als ik bijvoorbeeld 3 reserve tickets heb, dan zullen de eerste drie die replyen de tickets krijgen ik krijg teveel pm's van mensen die er willen, en wil het zo eerlijk mogelijk houden |
Nou schrijf mij dan maar af, heb morgen zo geen internet bij de hand denk ik..
| Originally posted by JdDark wat ik zal doen is dit: ik ga morgen er zoveel mogelijk proberen te kopen (als ik het geld vind hehehe) en dan zal ik een thread starten. als ik bijvoorbeeld 3 reserve tickets heb, dan zullen de eerste drie die replyen de tickets krijgen ik krijg teveel pm's van mensen die er willen, en wil het zo eerlijk mogelijk houden |
| Originally posted by SnuggLe Eerlijk? Beetje jammer, dacht dat BasD toch de eerste was, en ik de 2e.Wij hebben meteen gereageerd in deze thread. Dus 3 kaarten voor ons...niet? Maarja, ziet maar, ik zou het erg op prijs stellen in ieder geval. Sowieso al top dat ja aan ons denkt. Dank u. Optimus/Tim/BasD, we kunnen de kaarten ook delen zegmaar... |