TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Hjälp med okänd låt


Posted by Kongo_kim on Sep-03-2003 09:28:

Hjälp med okänd låt

ok jag uppa en sample på Steves FTP i min mapp finns en låt döpt MciRec.

Den är tagen från Judge Jules Radio 1 set från Loveparade Leeds 2000.


Posted by ice_key on Sep-03-2003 10:15:

hmmmmmm jadu.... finns inte mycket till att gå efter kanske beror på att du inte har rippat så mycket utav den...

Menar du Loveparade 2000 ?


Posted by Kongo_kim on Sep-03-2003 10:19:

men då tar jag och rippar mer av den.

mp3 heter Jugde Jules , Seb Fontaine , Morillo, Emerson Essential Mix Loveparade Leed 2000 men ingen av dom gjorde den Emix så jag vet att någon har döpt den fel men det är Judge Jules på Radio 1 det vet jag.


Posted by reveal on Sep-03-2003 10:20:

testa annars på "Unknown Tracks"-forumet, nån lär veta vad den heter


Posted by Kongo_kim on Sep-03-2003 10:23:

quote:
Originally posted by reveal
testa annars på "Unknown Tracks"-forumet, nån lär veta vad den heter


Joo men jag kan inte uppa den på någon sida. har fösökt men det funkar aldrig.
jag kan ju inte säga
I uploaded it on steves FTP.


Posted by Kongo_kim on Sep-03-2003 10:37:

uppade en längre sample som heter "Long Sample"


Posted by RebeL9 on Sep-03-2003 10:44:

vad spelar han för låt innan och efter?
:-)


Posted by Kongo_kim on Sep-03-2003 10:46:

quote:
Originally posted by RebeL9
vad spelar han för låt innan och efter?
:-)


innan
Zombie Nation - Kernkraft 400
efter
Planet Perfecto - Bullet In the Gun


Posted by RebeL9 on Sep-03-2003 10:57:

love parade 2000 i Leeds var väl inte judge jules med på?


Posted by Kongo_kim on Sep-03-2003 11:03:

han säger ju we are here at ?? park at Loveparade Leeds. så Loveparade Leeds måste det ju vara


Posted by SteveTranz4ever on Sep-03-2003 11:45:

Om du bantar ner låt klippet så det är minde än 500Kb så kan man uppa det som ID i den tråden... Då kan man även se sen hur många som laddat hem den för att försöka identifiera den


Posted by Kongo_kim on Sep-03-2003 12:10:

ok då försöker jag

vart fan tog den vägen??

jag tog attach file bläddra fram den och tog submit reply


Posted by Kongo_kim on Sep-03-2003 12:29:

ok efter att ha läst attachment guidelines står no greater then 24/kbps vilket är jävligt kasst

Edit:
men ärligt talat hur gör man??
nu hade jag en 24/kbps bit och tog bläddra fram den och sen submit



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.