TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Ultrashock za. 06/09 in Best
Pages (2): [1] 2 »
Ultrashock za. 06/09 in Best
Vandaag bij m'n ongewenste post (en das klets, want bepaald niet ongewenst
):
| quote: |
| Hoi Martijn, je hebt meegedaan aan de prijvraag van Ultrashock en je hebt gewonnen!! Wij zullen je twee kaarten op sturen voor dit evenement. Veel plezier a.s. zaterdag @ Ultrashock !! |
En Engeltje gaat mee! Wij gaan dus Armin weer stalken, woei...! 
en ook ik heb 2 kaarten gewonnen, aleen hebze nog niet binnen
| Originally posted by Subsonik aleen hebze nog niet binnen |
en nu wel binnen
Het lijkt me sowieso wel een leuk festival.
Mooie locatie en een sterke line-up.
Een bevriende DJ van me staat er overigens in de talent room.
Maar ik heb Frequence en de vakantie net achter de rug.
Dus ik spaar mun geld even, want ik zou dan ook al mun werk moeten skippen voor dat feest.
Re: Ultrashock za. 06/09 in Best
| Originally posted by M_Peror Vandaag bij m'n ongewenste post (en das klets, want bepaald niet ongewenst ):Ik heet Maarten (en geen Martijn) maar whatever, ik ga naar Ultrashock! En Engeltje gaat mee! Wij gaan dus Armin weer stalken, woei...! ![]() Welke TA'ers lopen we daar tegen het lijf? Van Ambs weet ik dat ze gaat... wie nog meer? |
Heel veel plezier, wij zijn er niet bij, maar we gaan nog wel weer een keertje los met zn allen
WOEIIIIIIIIIIIIII!! ARMIN!!!!!!!!!!!
en 2x op een dag ook nog
na Ultrashock ga ik door naar AIB! 
Maar als ik die prijs win van 76 is het helemaaaaaaaal geweldig hehehehe
ik moet 'm winnen! als een of andere loser t wint ga ik huilen 
ik wilde hier eerst wel heen gaan,
maar nu is er een trainingskamp tussen door gepland 
gaat dus niet door!
Ik moet eerst nog ff kaarten zien te winnen 
Ik wil er ook heen, maar moet eerst nog een paar vrienden mee zien te krijgen... en dat is altijd veels te lastig....
Ik ga Armin stalken bij Antwerp is Burning 
Zit zaterdag in Berlijn op Reflections release party. Zal wel geen uitzending op de radio zijn van ome Armin? 
| Originally posted by jploveparade Zit zaterdag in Berlijn op Reflections release party. Zal wel geen uitzending op de radio zijn van ome Armin? |
hoorde gister iets van een vriend van me dat puredjs samenwerkt met extrema... dusssss ff goed opletten zaterdag mensen 
Als die set uitgezonden wordt, wil ik 'm hebben 
ik heb besloten ook nog maar even te gaan aangezien ik ook nog gratis kaarten kon krijgen en het een mooie opwarmer voor houseqlassics erna in de HMH is!
| Originally posted by Subsonik en nu wel binnen |
Wordt last-minute werk....
| Originally posted by M_Peror Grmpf... vanmorgen nog steeds niks bij de post... Wordt last-minute werk.... |

NEE! DIT GELOOF JE NIET!
Vanmorgen bij de post: mijn twee kaarten voor Ultrashock! (Goddank). Daarnaast nog een brief van partyscene.nl.... dat ik twee kaarten heb gewonnen voor Ultrashock! Gisteren had ik nul kaarten en ik wou er twee, en nu heb ik er vier!!! En het feest is al begonnen!
En ambs: jazeker kom ik naar Armin (was is dat nou voor een vraag?
). Heb je op lovefields al niet kunnen aanspreken dus ga ik vandaag zeker goedmaken!
| Originally posted by M_Peror NEE! DIT GELOOF JE NIET! Vanmorgen bij de post: mijn twee kaarten voor Ultrashock! (Goddank). Daarnaast nog een brief van partyscene.nl.... dat ik twee kaarten heb gewonnen voor Ultrashock! Gisteren had ik nul kaarten en ik wou er twee, en nu heb ik er vier!!! En het feest is al begonnen! |
Nou.. heb nog 1 extra partyperson kunnen vinden... de andere maar aan de deur verkopen dan!
wuh.... ik woon vlakbij aquabest en heb geen kaartje.
(hint)
| Originally posted by Divine9 wuh.... ik woon vlakbij aquabest en heb geen kaartje. (hint) |
Nou ff een reportje dan.
We waren uiteindelijk nog op tijd binnen voor 't laatste stukje van de set van Cor Fijneman. Het was nog erg rustig voor de mainstage dus maar even een rondje gemaakt langs de tenten, waar het bij sommige al wel wat drukker was, maar het hield nog niet echt over. Het weer ook niet helaas, maar ja, daar kan de organisatie natuurlijk ook niks aan doen. Verder was alles ok, deed wel vertrouwd aan, de hand van Extrema was toch goed te merken (en das positief vind ik).
Bij de mainstage was het toch het meest "onze stijl" muziek dus daar blijven plakken, op 'n tactisch moment (lees: als het begint te regenen) ff drinken gaan halen en weer terug. Cor sloot lekker af en gaf over aan Lange, de prettige verrassing van de middag in mijn ogen/oren eigenlijk. Kende wel wat nummers van 'm maar nog nooit horen draaien en het beviel me uitstekend!
Maar natuurlijk was het wachten op de man waar we eigenlijk voor kwamen: Armin. Gelukkig heeft hij ons niet teleurgesteld, maar dat hadden we eigenlijk ook niet verwacht! Draaide lekker en naar het einde toe wat harder, prima toegewerkt naar Tomcraft, die erachteraan kwam. Erg jammer dat de MC stond te snurken en Armin niet eens ff netjes kon afkondigen... en Tomcraft maar een beetje stilletjes aan z'n set liet beginnen.
Tomcraft maar beluisterd vanaf de frietkraam (althans, na ff een babbeltje te hebben gemaakt met Erika -- wereldmeid! -- en haar en Armin een foto van ons met Armin op Lovefields gevraagd te signeren -- ze vonden het beide wel erg grappig geloof ik) en nog wat gedronken maar toen hadden we het eigenlijk wel een beetje gezien. Erg vroeg misschien, maar we hadden alles gedaan waar we voor gekomen waren, de rest is gewoon niet helemaal ons ding. Op Montana na misschien, maar om daar nou op te blijven wachten in dat toch niet al te geweldige weer hadden we er toch maar niet voor over.
Oh en Ambs, leuk je ff gesproken te hebben! En bedankt: wij staan weer met beide benen op de grond. We dachten van onszelf dat we toch behoorlijke Armin-freaks waren maar je vriendinnen en jij slaan werkelijk alles!
Hoe was 't in Antwerpen eigenlijk? Armin draait er eind deze maand nog een keer en zat er een beetje over te denken om ff te gaan.
Alleen geen rondje meer gemaakt in het reuzenrad... damn... 
En nu ga ik pitten want dat heb ik sinds donderdag niet meer fatsoenlijk gedaan. 
hoi hoi!! ben alweer 43 uur wakker dus ga zo mn bedje opzoeken... mn lichaam trekt het echt niet meer! heb zo'n pijn in mn rug, ben bang dat als ik ga slapen dat ik morgen ochtend verlamd ben....
maar goed ff ontopic....
WOEIIII!! Armin heeft weer eens prima bewezen waarom hij m'n favo dj is!! En ja ja, we zijn echte Armin freakies hahaha
Maar is wel leuk want Armin en Erika kennen me daardoor ook
Altijd wel leuk als je favo dj weet wie je bent enz he hahaha 
AIB was ja... nou niet echt een goed feest ofzo... maar Armin z'n set was "Finger licking good" echt!!!! ik had bij ultrashock nog aan Erika gevraagd om aan Armin te vragen of hij z'n Burned With Desire remix kon draaien bij AIB... ze zei dat ze niet wist of hij die bij zich had maar ze zou het vragen... en ja hoor, na 2 uur en 45 wees Armin naar mij (stond helemaal vooraan) en toen naar z'n oor van "hoor je het?"
en TADAAAAAAAA! Woeiii1! het was wel de Dub versie maar te goed voor woorden!! toen armin klaar was nog even backstage geweest en een heel eventjes met hun gekletst voordat ze weggingen...
Het was echt een fantastisch Armin dagje...
en ja, 16 years illusion 26 sept in antwerpen ben ik we weer bij! voor de laatste keer armin in europa voorlopig voor mij
*snik snik*
| Originally posted by ambs en ja, 16 years illusion 26 sept in antwerpen ben ik we weer bij! voor de laatste keer armin in europa voorlopig voor mij *snik snik* |
whahahaa ja dat heb ik al aan hem verteld!!
Denk dat het ook beter is... Anders gaat hij nog denken dat ik een stalker ben ofzo *LOL*