TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- För mycket pers här..
Pages (3): [1] 2 3 »
För mycket pers här..
Det kommer in för mycket folk i denna delen, kommer in 20 pers om dagen här. Folk får chilla lite tycker jag. Jag är tung konservatist och att det rinner in folk här som sirap är gör inte saken bättre så det är ganska synd, om man tänker på tiderna för 1 år sen. Ta inte illa upp nån men jag behövde säga detta.
Re: För mycket pers här..
| quote: |
| Originally posted by Endre Det kommer in för mycket folk i denna delen, kommer in 20 pers om dagen här. Folk får chilla lite tycker jag. Jag är tung konservatist och att det rinner in folk här som sirap är gör inte saken bättre så det är ganska synd, om man tänker på tiderna för 1 år sen. Ta inte illa upp nån men jag behövde säga detta. |
Blir så när en site blir större och större. Gör inte mig så mycket med nytt folk så länge dom postar vettiga saker..
| quote: |
| Originally posted by zamson Blir så när en site blir större och större. Gör inte mig så mycket med nytt folk så länge dom postar vettiga saker.. |
jag hoppas du menar att dom typ skriver enbart "lol" som en reply.. och att du inte klagar på användandet av lol.. för det används ganska flitigt på nätet och många av oss på forumet använder det
| quote: |
| Originally posted by zamson jag hoppas du menar att dom typ skriver enbart "lol" som en reply.. och att du inte klagar på användandet av lol.. för det används ganska flitigt på nätet och många av oss på forumet använder det |
Jag kan hålla med er men en & annan OT tråd gör inget så länge den har lite mening... Sen att dra lite skämt är helt okej men själv e jag en sån som inte gillar när en tråd ämnad för ett ämne dra iväg åt ett helt annat håll... de e rent av lite respektlöst... Inom vissa gränser funkar det.
Visst ska man diskutera musiken som är den centrala del som fört oss alla hit men att starta trådar om varje nysläpp som gjorts och diskutera det eller att starta en tråd bara för att starta en tråd är i min mening meningslöst...
En tråd jag personligen postar väldigt sällan i är "Just nu lyssnar jag på"
Den skulle kunna omformas mer till att bli en diskussions tråd för nya släpp som rekomenderas (vet att det är en liten rekomendations tråd), den verkar användas mycket för att enbart öka på sina antal poster.
Vad gäller vett & ettikett så ä vi så pass många som har våra ögon öppna och om en peson brukar spåra ur eller göra nåt helt menlöst så är alltid nån & säger till vilket jag tycker är en annan ba sak här... Vi har en bra stämmning och jag tycker vi ska göra allt för att behålla den utan att det blir ett forum som hålls med järnhand...
Vi lunkar på i samma anliga takt och beter nån sig illa åt så löser det sig relativt fort och personen brukar försvinna eller upptäcker att vi är vettiga och vill istället hänga med...
Till skillnad från många andra delar tex. har jag hört att Hollänska delen domineras av mer och mer idioter och ingen pratar om nåt vettigt.
SWETA rockar för övrigt... går inte ens att jämföra 
ps. min keyboard e fucked så r saknas nog lite här å var
ds.
Håller med några av er, andra inte... men det är rätt att det är inte som det var förut, och som man alltid säger "det var bättre förr"....folk kommer alltid att säga så....
Tycker det funkar rätt bra jag
Jämfört med andra ställen.
Vi som vart här länge kommer alltid vara en tight grupp...hur många som än ansluter hit
Gör någon något dumt är det bara att säga till på ett snällt men bestämt sätt. Vi kan alla försöka vara lite hårdare på att ha OT trådar i klotterplanket istället.
Själv tycker jag att det är störtkul att det droppar in sköna medlemmar som kan bidra till vår aktivitet. Förr eller senare kan vi ha våra TA fest 
tänkte bara förtydliga mitt "uttalande" genom att tillägga att jag inte har nåt emot sk. OT-trådar 
Håller med er, jag som ny skäms lite över andras beteende hära. Känns lite pissigt för tillslut så dras ju "alla" nya över en kant, och det är ju inte ert fel utan de nya "sladder-taskarnas" fel :P
Kan säga att TA har verkligen fått mig mer beroende av Trance.
Ps Tackar min gode vän Vizay för vägledningen
Ds
det var bra förut men jag går så långt som att säga att det är _nästan_ lika bra som förut, det behövs lite mindre onödiga trådar och inlägg och att folk tänker till innan dom svarar... "har någon annan skrivit ett liknande svar?" "kan jag skriva något givande till tråden" osv...
visst är det intressant att folk håller med men motivera er lite, skriv vad ni håller med om å försök bre ut era grejer lite mer (använder bara hålla med grejen som exempel, givetvis gäller det andra sorters svar också)
se nsäger jag som kenny, tycker bara det är dunderkul att det dimper in nya människor, så länge folk sköter sig så tillför dom ju bara bra saker 
där var ordet, det är lite små tramsigt, i vissa trådar känner jag "fjortis-vibbar" nästan, men men, det var bättre förr som sagt... men tiden går framåt.
Som relativt ny medlem här så har jag ingen aning om hur det var på den gamla goda tiden o troligvis så e väl jag oxå en av dom som bidragit till att det blivit "tråkigare" här inne...
dock tycker jag inte alls att detta är någe ställe med massa onödiga post nästan alla skriver mer eller mindre givande grejer... och om man nu tycker en thread är ointressant så läser man den helt enkelt inte... tycker dock det e lite tråkigt att om en äldre medlem skriver en ny thread så tas den oftast betydligt gladare emot än om nån yngre skriver den... bara något jag tänkt på vet inte om det är så....
jaja jag tycker iaf att vi inte är för många än så länge!
| quote: |
| Originally posted by St_Andrew Som relativt ny medlem här så har jag ingen aning om hur det var på den gamla goda tiden o troligvis så e väl jag oxå en av dom som bidragit till att det blivit "tråkigare" här inne... dock tycker jag inte alls att detta är någe ställe med massa onödiga post nästan alla skriver mer eller mindre givande grejer... och om man nu tycker en thread är ointressant så läser man den helt enkelt inte... tycker dock det e lite tråkigt att om en äldre medlem skriver en ny thread så tas den oftast betydligt gladare emot än om nån yngre skriver den... bara något jag tänkt på vet inte om det är så.... jaja jag tycker iaf att vi inte är för många än så länge! |
Visst har man märkt att det är mer aktivitet på forumet nu, vilket betyder fler aktiva medlemmar. Kan väl hålla med föregående talare lite smått att det kommer onödiga threads lite då och då.
Men saken är den att såhär blir det på _ALLA_ forum som växer och får fler medlemmar. Spelar ingen roll vad vi försöker göra åt det, sådan är utvecklingen bara 
Så för er som börjar "tröttna", det är bara att bita ihop!
Jag tycker fortfarande att det är nice stämning här.
Re: För mycket pers här..
| quote: |
| Originally posted by Endre Det kommer in för mycket folk i denna delen, kommer in 20 pers om dagen här. |
| quote: |
| Folk får chilla lite tycker jag. |
| quote: |
| Originally posted by St_Andrew Som relativt ny medlem här så har jag ingen aning om hur det var på den gamla goda tiden o troligvis så e väl jag oxå en av dom som bidragit till att det blivit "tråkigare" här inne... |
jag hör inte heller till den gamla goda skaran..| quote: |
| Originally posted by SWE_TRANCE Jag tycker fortfarande att det är nice stämning här. |
| quote: |
| Originally posted by mindshooter Håller med några av er, andra inte... men det är rätt att det är inte som det var förut, och som man alltid säger "det var bättre förr"....folk kommer alltid att säga så.... Tycker det funkar rätt bra jag Jämfört med andra ställen.Vi som vart här länge kommer alltid vara en tight grupp...hur många som än ansluter hit Gör någon något dumt är det bara att säga till på ett snällt men bestämt sätt. Vi kan alla försöka vara lite hårdare på att ha OT trådar i klotterplanket istället.Själv tycker jag att det är störtkul att det droppar in sköna medlemmar som kan bidra till vår aktivitet. Förr eller senare kan vi ha våra TA fest |
Så klar och tydlig och samtidigt så sympatisk och snäll. Skulle va kul o bjuda dig på glass eller nått nån gång. Mind for president
| quote: |
| Originally posted by JayBee Men 30 pers kan ju inte bara sluta för att du tycker det är för många ju :P så på sätt och vis är ju hela denna thread onödig. men jag tycker inte vi ska börja prata om åldrar nu. jag har inte märkt av att det är något "fjortis" aktiviteter i alla fall. vi är här för musiken inte för en viss åldersgrupp och hur olika personer pratar kan man ju inte ändra, alla är en unga en gång i sitt liv man kan ju inte frysa ut dem för det :P |
Jag började skriva, men mest bara hänga här tidigt 2001 (annan anv.) men sånna här OT trådar ni pratar om har alltid funnits i viss utsträckning. Kanske inte just på SWETA sidan, men på många andra.
Jag tycker själv att det är skoj och en frisk fläkt med nya medlemmar, visar ju på att finns intresse.
Ni som säger det var bättre förr?!?!?!?! Hur smart är det? Tänk tillbax nått el. några år. Kanske var mysigt här inne, men hur mkt mer utbud finns det inte "ute" nu. hur mkt mer fester (trance-fester menar jag då) finns det inte nu.
Bara i år har det varir otaliga och det blir bara fler.. Det är en Trance-era på G (lite sentimentalt) men tycker alla ska vara mkt glada för det, iom större intresse för trance.. klart det fylls på med folk här.
Men klart jag håller med att man kan tröttna på dels spydiga o onödiga inlägg och trådar, men det är som nån sa, ju mer folk ju mer olika sorts folk blir det här. Då är det allas uppgift att styra upp dessa vilsna själar.
Men för att avsluta, tycker det är allas vår uppgift att ta hand om det intresset som finns för trance i vårt avlånga land.
En ödmjuk och härlig inställning kommer man långt med.
Peace allihop
/Chjo
| quote: |
| Originally posted by JayBee *puss* |
Åhh... jag har varit på dig förut och får mer och mer rätt i det. Givetsvis ska du jävlas genom att skriva två ggr i tråden man bara skulle skriva en gång i. För än sålänge har du inte tagit bort ditt gamla inlägg. Kanske är lite larvigt att reagera över det men det är ingen överraskning att det är du JayBee.
| quote: |
| Originally posted by JayBee ååhh orka! han var ju otrevlig mot mig jag försöker uppmärksamma det till honom.. |
Håller med totalt..... uttryck som: *lol*, nOOb, 0_o, WTF, BTW + ett antal flera är för töntar o fjortisar.... orkar inte folk skriva vad som ska så kan dom hålla sig för sig själv....

yeah...det här börjar likna TC (=bara massa skit-trådar)
en sak jag gillar med TA är dem medlemmarna som bidrar med aktiviter som t.ex. kenny....han rockar fett
| quote: |
| Originally posted by Aendy |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.