TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- northpole - liten överraskning
northpole - liten överraskning
okej ingen dundergrej kanske men jag tänkte jag postar bidraget som jag och min polare gjorde till solid globe tävlingen på trance.nu (den gick ut på att remixa northpole)
remixen ligger på steves ftp under By Vizay.
mp3'an heter -download this one--Solid globe - northpole (Tony ullman & Pete-L remix)-final.mp3 så se till att ni tar rätt 
skälet till varför jag bara lägger upp den på ftp'n e att den här inte får spridas vidare så behåll den bara för er själva, annars blire jag som åker dit om den skulle börja cirkulera på nätet (iofs inte troligt, suger väl baffe i andras öron än mina egna) 
aja har iaf fått feedback från fundamental så de vore kul å få lite feedback av er också för å se skillnaden 
Jag e käääss på att säga dittan å dattan hade för låg eller hög volym
men fan lägg ägg... Detta var ju bara för underbart...
Suveränt grabbar ![]()
som jag sa förut, blev lite nervöst där när den skulle köra igång men om det skulle fixas skulle jag lätt köpa singeln! jag tycker självaste hur ni gjorde om låten var skit ballt. som jag oxo sa till dig så tyckte jag att det var lite marco V känsla över det hela.
snart frågar man väl efter din atograf 
autograf...haha vem vet, har en del sjysta grejer på gång iaf, komemr nog lite samples inom några veckor 
| quote: |
| Originally posted by Vizay autograf...haha vem vet, har en del sjysta grejer på gång iaf, komemr nog lite samples inom några veckor |
hehe kanske det jaybee...får se vem som får först...kör nog på vanliga sättet å postar i en tråd här å får lite feedback osv 
Skulle också gärna vija höra på remixen,men hur går jag till väga?
remixen finns som jag nämnde på steves ftp under uploaded -> By vizay...konto får du snacka med steve om 
varför jag gjort såhär e för att inte allt för många ska få tag på den (vet att alla inte har kontouppgifter hos steve)..
att jag inte vill att den ska spridas för mycke har å göra med skivbolaget, även fast den inte vann så har jag inte rätt att sprida remixen hipp som happ utan bara till slutna sälskap eller vad man ska säga
om jag bryter mot detta kan jag få rätt saftiga böter å grejjer om dom får reda på det så jag tar det säkra före det osäkra 
mycket bra jobb!
Men min personliga åsikt är att den saknar lite power.. får inte riktigt den här speciella känslan som man vill få innan kicken drar igång efter första build-upen - svårt att beskriva men ni kanske fattar vad jag menar
annars skitbra 
förstår vad du menar...fick inte till sektionen efter breaket med så mycket kraft som vi ville ha....de funkar ju lixom men man väntar sig mer, vet inte hur det kan göras kraftfullare dock...får väl lyssna på lite armin osv å se 
låter bra... men det saknas lite "power" i den som sagt.
har du använt FM7 till den?
tycker jag känner igen en del av syntharna i början 
hmm... gillar inte clappen så mycket.. eller nja... njeee... inget jätte fel på den.. men nee 
hehe
men annars en bra remixa 
har faktiskt kört cleant reason 
| quote: |
| Originally posted by Vizay har faktiskt kört cleant reason |

men ack så vacker intro den hade!! Skulle vilja höra en Chillmix byggd på introt...fan va mäktigt 
Är ingen expert men det var en väldigt najs låt =)
hehe.. jag ladda hem den här låten innan jag hade läst denna tråd trodde de var en vanlig remix bara
.. rigtigt bra jobbat!!!!

oj e förvånad men glad å se att den får så fin feedback
ska tacka för all god kritik 
funderar på att sätta mig å jobba lite mer på maindelen bara för er skull 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.