TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Nytt Windows!

Posted by reveal on Sep-04-2003 20:58:

Invisible Grin Nytt Windows!

l�s
http://www.aftonbladet.se/vss/it/st...,356073,00.html

Posted by St_Andrew on Sep-04-2003 21:15:

weeeei great news f�r en microsoft hatare som mig

tycker dock det verkar lite on�digt att g�ra ett helt nytt system o inte bara satsa all kraft p� att g�ra linux �nnu b�ttre!

Posted by reveal on Sep-04-2003 21:41:

quote:
Originally posted by St_Andrew
tycker dock det verkar lite on�digt att g�ra ett helt nytt system o inte bara satsa all kraft p� att g�ra linux �nnu b�ttre!

tja... linux �r v�l inte perfekt, och fler konkurrenter �r v�l inget fel?

Posted by St_Andrew on Sep-04-2003 22:05:

quote:
Originally posted by reveal
tja... linux �r v�l inte perfekt, och fler konkurrenter �r v�l inget fel?

neh s� sant men det �r ju �nd� ett �ppet system s� det d�r med konkerans d�r blir lite konstigt, vet inte riktigt om det e bra eller d�ligt... jag tror att det e b�ttre att utveckla linux och alla dess applikationer�n att l�gga ner det enorma jobb som det trots allt beh�vs f�r att g�ra ett helt nytt system!!!

Posted by fede on Sep-05-2003 05:22:

Varf�r skriver aftonbladet "nytt windows" n�r dem ska g�ra ett helt nytt operativsystem?

Posted by ice_key on Sep-05-2003 08:20:

Hmmmm.... virusfritt? kommer inte att funka �nd�.... visst det kommer ta en tid innan det f�rsta kommer..... finns virus f�r MAC & Linux ox�... men �r iofs v�ldigt ovanliga.... sen f�rst�r jag inte folk som tycker att linux �r mycket mer anv�ndarv�nligare �n vad windows �r ???

Posted by zamson on Sep-05-2003 09:08:

quote:
Originally posted by ShyTrance
Varf�r skriver aftonbladet "nytt windows" n�r dem ska g�ra ett helt nytt operativsystem?

mmm h�ller med.. det �r v�l f�r att alla som l�ser svenssonbladet ska fatta.. men ass� dom bord eju skivit "operativsystem"