TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- UK Trance Mission @ Level


Posted by Partyhardy! on Sep-04-2003 22:14:

King UK Trance Mission @ Level

Van partyflock;

Zaterdag 6 september zal Lange de eerste Engelse topper zijn in de reeks die naar de Arnhemse Level zullen komen. Namen als GTR (Gareth Emery), Pulser, The Thrillseekers en Scott Bond zullen hem volgen, daarover later meer.......

Lijkt me erg tof om naar The Thrillseekers te gaan! en natuurlijk Scott Bond, ziet er iniedergeval goed uit daar in Arnhem!


Posted by tijs08 on Sep-04-2003 22:19:

he lummel.. zorg jij nou eerst maar dat je heelhuids terug komt in dit kikkerlandje met je lachebekkie

maar inderdaad.. stuk voor stuk toppers! GTR & Pulser staan toch ook zeker erg hoog op mijn lijst, jammer dat het zoon kut end rijden is!


Posted by kolkiewolkie on Sep-05-2003 09:13:

zekers vet . 13 september komt push ook langs... of het nou een liveact of een dj-set wordt weet ik niet (of beide ) maar opzich vind ik dat ook zeer interessant! Ik hoop echt dat dit een beetje een fatsoenlijke trancetent wordt, want de afstand is nog net te overzien


Posted by Sukkel on Sep-05-2003 09:29:

quote:
Originally posted by tijs08
jammer dat het zoon kut end rijden is!


Ach ja, de mensen die hier wonen moeten voor de leukere feestjes en avonden altijd zo'n 'kut end rijden' naar jouw deel van het land...


Posted by Cosmic on Sep-05-2003 09:39:

quote:
Originally posted by Sukkel
Ach ja, de mensen die hier wonen moeten voor de leukere feestjes en avonden altijd zo'n 'kut end rijden' naar jouw deel van het land...


Date Registered: Yesterday
Status: tranceaddict in training
Total Posts: 2 (1.91 posts per day)


Welkom!


Posted by Sukkel on Sep-05-2003 09:45:

quote:
Originally posted by Cosmic
Welkom!


Dankje!


Posted by SnuggLe on Sep-05-2003 10:00:

quote:
Originally posted by tijs08
jammer dat het zoon kut end rijden is!


Zit niet te zeiken man! Dat jij nou in de Randstad woont en verwend bent, omdat alles in de buurt zit. Wat is nou 150 kilometer rijden voor een goed feest??? Wat denk je van alle mensen die NIET in het westen wonen, en met de trein/auto naar een feest moeten?

Weet nog dat mensen Nexus in Deventer 'te ver' vonden. Ga weg man, ik moest toen ik in Enschede woonde wel eens 2-2,5 uur met de auto of 3 uur met de trein. Dat is heel normaal.
GKGG was zelfs 10 uur met de bus


Posted by kolkiewolkie on Sep-05-2003 11:06:

*ahem*

we hadden het over deze reeks met ongetwijfeld geweldige tranceavonden, niet over hoe ver het is/was.


Posted by Switch on Sep-05-2003 12:27:

psies
afstand is relatief

arnhem is zeker wel een keer te doen
uurtje rijden ofzo


Posted by M_Peror on Sep-05-2003 12:37:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Namen als GTR (Gareth Emery), Pulser, The Thrillseekers en Scott Bond zullen hem volgen, daarover later meer.......

Woei! GTR, Pulser, Thrillseekers... klinkt allemaal even goed!


quote:
Originally posted by tijs08
he lummel.. zorg jij nou eerst maar dat je heelhuids terug komt in dit kikkerlandje met je lachebekkie

Daar ben ik het helemaal mee eens! Je hebt een hoop gemist hier ondertussen


Posted by Sukkel on Sep-05-2003 20:06:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Zit niet te zeiken man! Dat jij nou in de Randstad woont en verwend bent, omdat alles in de buurt zit. Wat is nou 150 kilometer rijden voor een goed feest??? Wat denk je van alle mensen die NIET in het westen wonen, en met de trein/auto naar een feest moeten?

Weet nog dat mensen Nexus in Deventer 'te ver' vonden. Ga weg man, ik moest toen ik in Enschede woonde wel eens 2-2,5 uur met de auto of 3 uur met de trein. Dat is heel normaal.
GKGG was zelfs 10 uur met de bus


AMEN!!


Posted by eieregooie on Sep-06-2003 01:24:

Nice


Posted by tijs08 on Sep-06-2003 06:41:

he Snukkels!!

ik zeg alleen dat het een kut eind rijden is omdat IK dat vind.. gaat me er niet om, dat ik het er niet voor over zou hebben, gesnopen!?! TiC was ook super, maar afstand viel me toch beetje tegen..


Posted by Partyhardy! on Sep-07-2003 22:09:

quote:
Originally posted by tijs08
he lummel.. zorg jij nou eerst maar dat je heelhuids terug komt in dit kikkerlandje met je lachebekkie

whehe en dat is gelukt, dus nu wordt het weer party-time

quote:
Originally posted by M_Peror
Daar ben ik het helemaal mee eens! Je hebt een hoop gemist hier ondertussen

ja, ik weet het maar dat ga ik zeker inhalen



en to snuggle en iemand die zijn ta-naam eer aan doet;
tijs zegt alleen maar dat het JAMMER is dat het zo'n kut end rijden is, zeer logische opmerking vind ik!



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.