TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- UK Trance Mission @ Level
UK Trance Mission @ Level
Van partyflock;
Zaterdag 6 september zal Lange de eerste Engelse topper zijn in de reeks die naar de Arnhemse Level zullen komen. Namen als GTR (Gareth Emery), Pulser, The Thrillseekers en Scott Bond zullen hem volgen, daarover later meer.......
Lijkt me erg tof om naar The Thrillseekers te gaan!
en natuurlijk Scott Bond, ziet er iniedergeval goed uit daar in Arnhem! 
he lummel.. zorg jij nou eerst maar dat je heelhuids terug komt in dit kikkerlandje met je lachebekkie
maar inderdaad.. stuk voor stuk toppers! GTR & Pulser staan toch ook zeker erg hoog op mijn lijst, jammer dat het zoon kut end rijden is!
zekers vet
. 13 september komt push ook langs... of het nou een liveact of een dj-set wordt weet ik niet (of beide
) maar opzich vind ik dat ook zeer interessant! Ik hoop echt dat dit een beetje een fatsoenlijke trancetent wordt, want de afstand is nog net te overzien 
| quote: |
| Originally posted by tijs08 jammer dat het zoon kut end rijden is! |
| quote: |
| Originally posted by Sukkel Ach ja, de mensen die hier wonen moeten voor de leukere feestjes en avonden altijd zo'n 'kut end rijden' naar jouw deel van het land... |
| quote: |
| Originally posted by Cosmic Welkom! |
| quote: |
| Originally posted by tijs08 jammer dat het zoon kut end rijden is! |
*ahem*
we hadden het over deze reeks met ongetwijfeld geweldige tranceavonden, niet over hoe ver het is/was.

psies
afstand is relatief 
arnhem is zeker wel een keer te doen
uurtje rijden ofzo
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! Namen als GTR (Gareth Emery), Pulser, The Thrillseekers en Scott Bond zullen hem volgen, daarover later meer....... |

| quote: |
| Originally posted by tijs08 he lummel.. zorg jij nou eerst maar dat je heelhuids terug komt in dit kikkerlandje met je lachebekkie |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Zit niet te zeiken man! Dat jij nou in de Randstad woont en verwend bent, omdat alles in de buurt zit. Wat is nou 150 kilometer rijden voor een goed feest??? Wat denk je van alle mensen die NIET in het westen wonen, en met de trein/auto naar een feest moeten? Weet nog dat mensen Nexus in Deventer 'te ver' vonden. Ga weg man, ik moest toen ik in Enschede woonde wel eens 2-2,5 uur met de auto of 3 uur met de trein. Dat is heel normaal. GKGG was zelfs 10 uur met de bus |
Nice 
he Snukkels!!
ik zeg alleen dat het een kut eind rijden is omdat IK dat vind.. gaat me er niet om, dat ik het er niet voor over zou hebben, gesnopen!?! TiC was ook super, maar afstand viel me toch beetje tegen..
| quote: |
| Originally posted by tijs08 he lummel.. zorg jij nou eerst maar dat je heelhuids terug komt in dit kikkerlandje met je lachebekkie |
| quote: |
| Originally posted by M_Peror Daar ben ik het helemaal mee eens! Je hebt een hoop gemist hier ondertussen |
maar dat ga ik zeker inhalen
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.