TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- MASSIVE news!!
MASSIVE news!!
Zaterdagnacht op Antwerp Is Burning zal M.I.K.E. de nieuwe Push single in premi�re laten gaan!!
Het nummer heet "Electric Eclipse" en wordt de titeltrack van zijn nieuwe album. Volgens Mike zelf is het een combinatie van Universal Nation en Strange World!! How massive will that be?!
Ik kan het niet meer houden!!!

Re: MASSIVE news!!
| quote: |
| Originally posted by tor8024 Volgens Mike zelf is het een combinatie van Universal Nation en Strange World!! |
als laatste plaat van de nacht om een uur of 7 da zou wel tof zijn 
Trow your hands up, straight from Belgium,here is mikieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

verdomme 
verdomme #2.
| Originally posted by djcresto als laatste plaat van de nacht om een uur of 7 da zou wel tof zijn |
wordt dit nog live uitgezonden?
| Originally posted by arj1o1 wordt dit nog live uitgezonden? |
| Originally posted by tor8024 voor zover ik weet niet sorry.. |

| Originally posted by arj1o1 kan niemand een voicerecorder meenemen ![]() |
| Originally posted by CygnusX Daar dacht ik ook al aan ja, heeft iemand zoiets liggen thuis? Edit: En pakken er mensen ne digitale camera mee? |
Ik denk dat ik nog wel in de grote rommel thuis ene heb liggen. Zal eens zoeken en proberen vanavond mee te nemen.
Groetjes
TatanaGirl
cool
Trance addicted, hell no 
Kan er iemand mij zeggen wanneer dit nieuw album uitkomt van push uitkomt?
| Originally posted by Track Flyer Kan er iemand mij zeggen wanneer dit nieuw album uitkomt van push uitkomt? |
Ik wou net effe de set van MIKE van gisteren overzetten op de computer, maar de batterijen waren plat na 10 minuten. Ik heb dus (voorlopig) enkel het eerste opgenomen nummer. Is dat em? Hier staat de sample.
Als dat em is, wil iemand dan dat ik de rest ook overneem en hier plaats (als mp3)?
lol, 'bad sample' inderdaad.. 
dit is the gift - the seventh day (bevestigd door mike) en heeft live another life bij mij vervangen als tune of the year! zelfs deze rip geeft me kippenvel..
electric eclipse is dus dat tweede nummer..
| Originally posted by tor8024 electric eclipse is dus dat tweede nummer.. |

Voila, hopelijk is dit em : sample
| Originally posted by tor8024 lol, 'bad sample' inderdaad.. ![]() dit is the gift - the seventh day (bevestigd door mike) en heeft live another life bij mij vervangen als tune of the year! zelfs deze rip geeft me kippenvel.. electric eclipse is dus dat tweede nummer.. |
Quali is idd ni zo goe ma tis toch iets he !
Merci voor wie het opgenomen heeft 
Kut dak em gemist heb :/
| Originally posted by CygnusX Voila, hopelijk is dit em : sample |
| Originally posted by CygnusX Edit : op de hub staat een veel betere liveset-rip |