TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Tranceskivor 35:- !!!!!!!!
Tranceskivor 35:- !!!!!!!!
www.ginza.se s�ljer ut skivor f�r 35:- gick in och hittade hur mycket som hellst!! 
h�r �r lite av det jag fann

sj�lv slog jag till p�
Clubber's Guide To Trance 2-CD
Eye Trance vol 2 3-CD
Eye Trance Vol 3 2-CD
Karma Chillout
Trance Nation vol 2 2-CD
allt detta + frakt f�r 254:-
ni b���r skynda er
Satt � kolla detta h�rom dagen...Som du s�ger Kenny..Finns m�nga bra skivor till en mycket billig peng...
Har inte k�pt n�got �nnu men kommer att g�ra detta...
Fan va najs... jag ska k�pa allt bara f�r de e s� billigt
Men fan jag hittar ju inge... har aldrig vart p� Ginza... Det l�ser sig 
[edit] Fan Chicane e slut
En super favvo sen �99
[edit2] Fan hittar inte s� mycke... d�r h�r e dom jag har bokat upp nu
Det b�sta fr�n Svensktoppen vol 1 1962-65
Det b�sta fr�n Svensktoppen vol 2 1966-67
Det b�sta fr�n Svensktoppen vol 3 1968-69
Det b�sta fr�n Svensktoppen vol 4 1970-72
Det kommer bli en massa skivor... dock inte denna... Vad ska polarna s�ga d�...
Spana in titeln 
http://www.ginza.se/Product/Product...ogSectionId=705
Den titeln kan du stoltsera mera steve...
Finns ju massor han vill ha h�r ju....Damn f�r kolla ekonomin asap....H�r blir det mycket skivor ser jag...
Har best�llt ett par skivor till Stefan nu.

| quote: |
| Originally posted by mindshooter Har best�llt ett par skivor till Stefan nu. ![]() ![]() |

Ser nice ut Steve...D-trance skivorna kan ju vara rikrigt bra..Lite h�rdare stilen ox�...Vilket du gillar steve 
japp du har s� r�tt stefan! mycket sk�nare att ha en samling, k�nna att man k�pt n�got bra...
�r s� f� som t�nker p� att s�nt man samlar och st�ller i sin l�genhet speglar ens personlighet...ungef�r som b�cker... Jag vill att folk ska kunna g� hemma hos mig, titta p� mina skivor och se vad jag lyssnar p�... Kan om inte annat bidra till en trevlig diksussion om musik 
Den d�r chillskivan vill jag br�nna av dig stefan, eller s� f�r du rippa den....jag kan br�nna min Chill cd �t dig som jag k�pte 
hmm.. och inte fan har jag pengar.. fortfarande.
inte ens till s� billiga skivor... e ju n�stan sk�mmigt :/

hehehe dom s�ljer backstreetboys dataspelet f�r 3 kr o 50 �re... e lite k�psugen 
Nu har jag ox� k�pt:
Clubber's Guide To... Trance 2-CD
D-Trance vol 12 1999 2-CD
Eye Trance Vol 3 2-CD
This Is Ibiza 3-CD
Backstreet Boys: Moving puzzle (PC+Mac)
Summa 222.50 kr
Fan va jag ska lira Backstreetboys spelet n�r jag f�r det
(okej jag verkar l�tt st�rd men det kosta bara 3kr s� jag t�nkte att en kompis som e gammalt backstreeboysfans ska f� �ta upp det
)
ja har ox� best�llt sen tidigare... Pazi sa att Armins skiva Boundaries of Imagination HAR funnits, men den e ute ur sortimentet nu
man uppt�ckte det lite f�r sent..
ja k�pte fem skivor ja
hihi.. ja tror allt folket p� ginza kommer undra lite.. varf�r de pl�tsligt s�ljer s� mkt trance
hoho
de s�lde n� tysk guide till techno (cd-rom) f�r 3,50 ox�

| Originally posted by SteveTranz4ever [edit2] Fan hittar inte s� mycke... d�r h�r e dom jag har bokat upp nu Det b�sta fr�n Svensktoppen vol 1 1962-65 Det b�sta fr�n Svensktoppen vol 2 1966-67 Det b�sta fr�n Svensktoppen vol 3 1968-69 Det b�sta fr�n Svensktoppen vol 4 1970-72 |
), detta innan tr�den skapades
Handlade "lite" grejer d�r f�rra veckan.
Blev ett par skivor � himmla massa video filmer.
Men mest stolt �r jag �ver min George Michael poster!
Bild p� honom och s� st�r de "I want your sex" p� den.
Oslagbart! 
K�pte �ven 5 st Richi M singlar, t�nkte grilla � kasta lite frispee nu i helgen om v�dret till�ter.
Ps: Vill n�n ha en A-Teens nyckelring s� Pm:a mej. 
Re: Tranceskivor 35:- !!!!!!!!
Originally posted by mindshooter www.ginza.se s�ljer ut skivor f�r 35:- gick in och hittade hur mycket som hellst!! ![]() |

blev lite f�r entusiastisk �ver priset
sitt � kolla p� ginza nu.. � hittade ingen cd jag ville ha p� 35kr rean... s� jag sitter � nu � kollar p� vanliga priserna � hittar tex dessa.. med mkt bra priser....
Antiloop At the rebel's room 2-CD 2002 79 kr
Blank & Jones Night clubbing 29 kr
Blank & Jones Substance 2002 * 79 kr
Darude Rush 2003 * (Ligger under kategorien Pop Rock Punk=)
Darude Before the storm 2-CD 79 kr
aja lite iaf... � billigt iaf...
Re: Re: Tranceskivor 35:- !!!!!!!!
| Originally posted by Nyx Jag har dessutom best�llt en aqua t-shirt f�r 10:- som jag inte anv�nt och som jag nog aldrig kommer att anv�nda.. blev lite f�r entusiastisk �ver priset |
hohoho, va fint Nyx
har du p� dig den p� en ev TA-gathering? 
A-teens
hihi
Best�llde diverse skivor 
Ja f�r n�gra dagar sen fick jag hem mina 9 skivor eller r�ttare sagt 24 skivor f�r att 6 av dom hade 3 CDs i fodralet medans resten hade 2.
�r helt klart n�jd �ven om jag inte lyssnat igenom alla men fan s� b�ttre det l�ter med orginal ocks�.
Lyssnar nu p� Dreamstates som �r en dubbel CD med div. trance och n�n vocalhouse l�t i chill version... mycket najjs indeed !
Ska rippa den snart s� ni kan f� ta del av den...