TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Have you ever heard of
Have you ever heard of
http://www.joycemercedes.com/
Zat ff te forummen en toen kwam ik iets over deze Nederlandse dj tegen. Schijnt een bekende dj te zijn behalve in nederland. Ze heeft iig een goede smaak en aan haar uiterlijk zal het ook niet liggen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Re: Have you ever heard of
| quote: |
| Originally posted by magrec http://www.joycemercedes.com/ Zat ff te forummen en toen kwam ik iets over deze Nederlandse dj tegen. Schijnt een bekende dj te zijn behalve in nederland. Ze heeft iig een goede smaak en aan haar uiterlijk zal het ook niet liggen |
ah ff op spitsnet kijken dan 
Lolz ik heb nog nooit iets eerder over haar gehoord.
Kan ze er wat van ?
Ze draait geloof ik erg vaak in Space op Ibiza dus je zou denken van wel 
[edit]zie net op haar website dat ze in dat geflopte groepje Centerfold zat, daar zou ik niet al te trots op zijn
[/edit]
Beetje goedkoop om je tieten te flashen en je voordoen als sloerie om een status op te bouwen om boven de "13 in een dozijn"-dj's uit te komen.
Bovendien is ze zonder make-up strontlelijk maar toegegeven, alles zit wel in proporties bij der 
| Originally posted by Chicane Beetje goedkoop om je tieten te flashen en je voordoen als sloerie om een status op te bouwen om boven de "13 in een dozijn"-dj's uit te komen. Bovendien is ze zonder make-up strontlelijk maar toegegeven |
| Originally posted by Creamfields23 LOL Heeft iemand van jullie toevallig "De Bachelor" op tv gezien. OMFG! Die gast heeft het echt voor me kaar. Programma vol sletten op jacht naar een man met veel hooi. |
| Originally posted by Ding Chavez Hoe fake is dat programma. Die kerel had allang, en heeft nog steeds geloof ik, gewoon een vriendin. |
Is wel een afgang voor die vrouwen
iedereen is gewoon zo geobserdeerd door achter de tafels dat niemand oor heeft dat ze gruwelijk slecht draait ofzo