TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Have you ever heard of

Posted by magrec on Sep-06-2003 08:52:

Love Poundin' Sensation Have you ever heard of

http://www.joycemercedes.com/

Zat ff te forummen en toen kwam ik iets over deze Nederlandse dj tegen. Schijnt een bekende dj te zijn behalve in nederland. Ze heeft iig een goede smaak en aan haar uiterlijk zal het ook niet liggen

Posted by Blik on Sep-06-2003 09:29:

Re: Have you ever heard of

quote:
Originally posted by magrec
http://www.joycemercedes.com/

Zat ff te forummen en toen kwam ik iets over deze Nederlandse dj tegen. Schijnt een bekende dj te zijn behalve in nederland. Ze heeft iig een goede smaak en aan haar uiterlijk zal het ook niet liggen

stond afgelopen vrijdag iets in de Sp!ts over haar

Posted by magrec on Sep-06-2003 09:41:

ah ff op spitsnet kijken dan

Posted by Ferry 0 on Sep-06-2003 09:53:

Lolz ik heb nog nooit iets eerder over haar gehoord.
Kan ze er wat van ?

Posted by Ding Chavez on Sep-06-2003 10:08:

Ze draait geloof ik erg vaak in Space op Ibiza dus je zou denken van wel
[edit]zie net op haar website dat ze in dat geflopte groepje Centerfold zat, daar zou ik niet al te trots op zijn [/edit]

Posted by Chicane on Sep-06-2003 10:54:

Beetje goedkoop om je tieten te flashen en je voordoen als sloerie om een status op te bouwen om boven de "13 in een dozijn"-dj's uit te komen.

Bovendien is ze zonder make-up strontlelijk maar toegegeven, alles zit wel in proporties bij der

Posted by Creamfields23 on Sep-06-2003 13:43:

quote:
Originally posted by Chicane
Beetje goedkoop om je tieten te flashen en je voordoen als sloerie om een status op te bouwen om boven de "13 in een dozijn"-dj's uit te komen.

Bovendien is ze zonder make-up strontlelijk maar toegegeven

LOL

Heeft iemand van jullie toevallig "De Bachelor" op tv gezien.

OMFG! Die gast heeft het echt voor me kaar. Programma vol sletten op jacht naar een man met veel hooi.

Posted by Ding Chavez on Sep-06-2003 13:55:

quote:
Originally posted by Creamfields23
LOL

Heeft iemand van jullie toevallig "De Bachelor" op tv gezien.

OMFG! Die gast heeft het echt voor me kaar. Programma vol sletten op jacht naar een man met veel hooi.

Hoe fake is dat programma. Die kerel had allang, en heeft nog steeds geloof ik, gewoon een vriendin.

Posted by Creamfields23 on Sep-06-2003 14:02:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Hoe fake is dat programma. Die kerel had allang, en heeft nog steeds geloof ik, gewoon een vriendin.

Echt waar? Is wel een afgang voor die vrouwen

Posted by arj1o1 on Sep-06-2003 17:29:

iedereen is gewoon zo geobserdeerd door achter de tafels dat niemand oor heeft dat ze gruwelijk slecht draait ofzo