TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- To pierce or not to pierce
Pages (3): [1] 2 3 »
To pierce or not to pierce
That's the question
en zoals je wel zult begrijpen doel ik hier natuurlijk ook niet op de normale plekken 
ik weet mijn antwoord ook wel al maar ben benieuwd of er nog mensen zijn die zo dom zijn dat ze nu ja gaan stemmen hahaha
Re: To pierce or not to pierce
| quote: |
| Originally posted by WNxHunter That's the question en zoals je wel zult begrijpen doel ik hier natuurlijk ook niet op de normale plekken ![]() ik weet mijn antwoord ook wel al maar ben benieuwd of er nog mensen zijn die zo dom zijn dat ze nu ja gaan stemmen hahaha |
Nou de grens is bij mij ook tot de neusring hoor. Niet dat ik hem heb ofzo. Heb helemaal nix, maar dat gaat allemaal nog wel. Maar een piercing in je dingetje gaat te ver. Die gast van Jackass had ze billen aan elkaar laten piercen, is ook niet zo'n lekker gevoel denk ik
piercings: NEE
hahaha ik ben gewoon helemaal puur natuur niet kaal zonder piercings en zonder tatoeages 
Ik heb ook totaan m'n neusring...(ik mocht toch wel stemmen h�?
)
..die heb ik nl. ook..en bij mannen vind ik wenkbrauwpiercing, tongpiercing en tepelpiercing (niet bij een wit kippeborstje btw) errug mooi..qua tatoeages...iets op zijn (gespierde, bruine) bovenarm of op borst of schouder....kan ik wel van genieten hoor!!
Voor vrouwen....neuspiercing, tongpiercing en navelpiercing..een beschaafde tattoo op bovenkant borsten (tjek die rapster Eve s ff..2 tijgerpoten..VET mooi), schouder, bil(len) of buik.
Ik heb er nog geen (tatoo) maar m'n vriend en ik later er eze zomer alle2 ��n zetten, ��n van die figuurtjes die altijd op die platen van Reactivate staan (tjek m'n sig....maar dat wordt m niet hoor)
kewl...
nee nee nee...
ik laat niks geen piercing in mijn lichaam laten zetten...Ik hoef ook geen oorbel etc.Een tatoo neem ik veel eerder.
ja natuurlijk iedereen mag stemmen deez is voor beide geslachten! 
en ik zou inderdaad ook veel eerder een tatoo nemen dan een piercing! bij een tatoo hou je ten minste nog een gladde huid, zo'n metalen dingetje die uit je lichaam steekt lijkt me echt niets! vriend van me heeft dan zo'n wenkbrauw piercing en dat ontsteekt dan gaat soms s'nachts bloeden enzo noou eehmm.. NEE DANK JE! 
| Originally posted by WNxHunter ja natuurlijk iedereen mag stemmen deez is voor beide geslachten! ![]() en ik zou inderdaad ook veel eerder een tatoo nemen dan een piercing! bij een tatoo hou je ten minste nog een gladde huid, zo'n metalen dingetje die uit je lichaam steekt lijkt me echt niets! vriend van me heeft dan zo'n wenkbrauw piercing en dat ontsteekt dan gaat soms s'nachts bloeden enzo noou eehmm.. NEE DANK JE! |

| Originally posted by Akira Ik dacht dat jij als Thread starter dus wel een dingens door je pik heen had ![]() |

| Originally posted by raoel ME TO ![]() Of hij is het van plan maar wil ff chekken hoe dat andere mensen erover denken |
| Originally posted by Akira NOu ja ik ken iemand die een piercing door zijn pik heeft volgens mij heeft ie er zelfs 2....DUs als je onfo wilt geef ik je wel zijn e-mail.. |

)
ff de Poll ge-edit zodat je ook voor "NEE" kan kiezen
das dus ook mijn keuze
voor mij een NEE!!!!
zo'n staaf door je eikel.....yakkie, mot der niet aan denkuh......................
beetje laat om nee in te voegen terwijl al een aantal op neusring hebben gedrukt....kon naar mijn mening beter het zo laten staan zoals het stond
Nu gaat iedereen op nee stemmen en klopppen de cijfers niet meer.
Maar ja zijn vriendin vond het wel mooi hoor dat die zo'n ding in zijn leuter had maar ja dat was ook wel een behoorlijk vies wijf zeg.....Hij had er toen ook nog een tweede bij laten zetten omdat het gratis was doordat een leerling van die piercerster het nog moest leren ai ai ai...
| Originally posted by Akira beetje laat om nee in te voegen terwijl al een aantal op neusring hebben gedrukt....kon naar mijn mening beter het zo laten staan zoals het stond Nu gaat iedereen op nee stemmen en klopppen de cijfers niet meer. |
ik wil dus ook geen ijzer in mijn lichaam...maar ja ik had gestemt op Neusring
Ah, hier is ie dan...To pierce or not to pierce...
Ik ga absoluut voor een dikke NEE!!

Nee... echt niet dus 
| Originally posted by Akira beetje laat om nee in te voegen terwijl al een aantal op neusring hebben gedrukt....kon naar mijn mening beter het zo laten staan zoals het stond Nu gaat iedereen op nee stemmen en klopppen de cijfers niet meer.Maar ja zijn vriendin vond het wel mooi hoor dat die zo'n ding in zijn leuter had maar ja dat was ook wel een behoorlijk vies wijf zeg.....Hij had er toen ook nog een tweede bij laten zetten omdat het gratis was doordat een leerling van die piercerster het nog moest leren ai ai ai... |
, dat laat ik dus nooit doen door een onervaren iemand... mijn laatste ex is een kapster in opleiding.....die kwam echt niet aan mijn haar
dat was al erg genoeg.....en dan door zo iemand je snikkel laten bewerken, mij niet gezien
hehehe, ik heb er vandaag 1tje laten zetten... in me wenkbrauw!!! hahaha, mar serieus, ik zou nooit eentje in me eikel doen, jezus man, dit deed al genoeg pijn
| Originally posted by Optimus Trance hehehe, ik heb er vandaag 1tje laten zetten... in me wenkbrauw!!! hahaha, mar serieus, ik zou nooit eentje in me eikel doen, jezus man, dit deed al genoeg pijn |
)
| Originally posted by Miss Proximus yummie! volgens mij staat dat h��l stoer! op welk feest mag ik m bewonderen? (die piercing dus...niet die eikel haha ) |

een staaf door je snikkel das toch eigenlijk wel lastig met sex, als je eens effe hard...uhmm laat maar
.......
1 door wenkbrauw is inderdaad super cool, ga ik niet doen, is lastig met camerawerk...tattoo zetten gaat ik nog wel een keer doen.
Ik had net sjans van een meidje met een tongpiercing .. ze liet em eve zien haha
Jammer dat ze niet ook ergens anders een piercing had en die ook wilde late zien...
maar nways...
Wat zou er gebeure als jij zon ding door je lul hebt en zon vrouwtje lekker bij der clit ofzow.. haha.. kom je vast te zitte haha.. Moet je naar de wat staalfabriek? of naar de doktor huppelen...
MMmm wenkbrauwpiercing zou eventueel wel kunne.. maar ik vind t beetje flikkerig.. wat meidjes zeide dat t me leuk zou staan maarja.. heb ik EN roze bloesje EN blauwe schoentjes.. EN een wenkbrauw dingetje.. das wel erg gay he
ow ja .. de meidjes valle vooral voor de roze stuff!