TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Eindelijk een lange SAMPLE van het nummer wat ik zo lang zoek, DOWNEN DUS!!!!
Pages (2): [1] 2 »
Eindelijk een lange SAMPLE van het nummer wat ik zo lang zoek, DOWNEN DUS!!!!
OK mensen, ik ben via iemand anders eindelijk aan een sample gekomen van het nummer waar ik geloof ik al drie threads over ben begonnen. De sample is 2,2 mb. Hij staat op Myplay. Ik hoop dat iemand de titel weet. DOWNEN DEZE VETTE PLAAT.
Myplay
e-mail: [email protected]
password: unknown
PLEASE HELP!!!!!!
Re: Eindelijk een lange SAMPLE van het nummer wat ik zo lang zoek, DOWNEN DUS!!!!
| quote: |
| Originally posted by TranceFool OK mensen, ik ben via iemand anders eindelijk aan een sample gekomen van het nummer waar ik geloof ik al drie threads over ben begonnen. De sample is 2,2 mb. Hij staat op Myplay. Ik hoop dat iemand de titel weet. DOWNEN DEZE VETTE PLAAT. Myplay e-mail: [email protected] password: unknown PLEASE HELP!!!!!! |
VET VET VET
mega nummer.
Heb je dit al gepost in het "unknown tracks" forum????
Ik wil dat wel ff doen.
Maak ik er wel een sample van.
dit nummer is MEGAVET...........ik hoop echt dat iemand deze heeft (voor maandag als het kan zodat ik hem nog op CD kan zetten voordat ik op vakantie ga
)
| Originally posted by raoel VET VET VET mega nummer. Heb je dit al gepost in het "unknown tracks" forum???? Ik wil dat wel ff doen. Maak ik er wel een sample van. |
hoppa
niks te sample
FF uppen naar de chello server 
lekker snel
KLIK HIER VOOR DE SAMPLE VAN DIT VETTE NUMMER
| Originally posted by raoel hoppa niks te sample ![]() FF uppen naar de chello server ![]() lekker snel KLIK HIER VOOR DE SAMPLE VAN DIT VETTE NUMMER |
ehm sorry hoor maar dit vind ik nu dus echt niet een super nummer.
maarja mening verschillen
*respect* owja ik ken het nummer ook niet.
grtz magrec
| Originally posted by magrec ehm sorry hoor maar dit vind ik nu dus echt niet een super nummer. maarja mening verschillen *respect* owja ik ken het nummer ook niet. grtz magrec |
wow ik zit ook al over de 200 posts hier.
leuke sample, maar nu ook niet om te zeggen zo'n kraker van jewelste. De eerste 30 sec en vanaf 1:09 tot 1:30 min is idd wel super, maar voor de rest lijkt me het een nogal commercieel-klinkend klassiek trance nummer. Met respect voor alle meningen hier natuurlijk 
Ach Gloomy.. we zullen het zien wanneer we wete hoe dit nummer heet..
en de hele versie hebbe..dan kan je pas echt goed oordele he 
Wel lekker nummertje.. kan ik me save the last dance moves wel op doen ja.. MASTERRRRR
GreetZ
KUNNEN JULLIE REPLYEN IN DE UNKNOWN TRAX SECTION????? DAN GAAN TENMINSTE MEER MENSEN HET SAMPLETJE DOWNEN.

| Originally posted by TranceFool KUNNEN JULLIE REPLYEN IN DE UNKNOWN TRAX SECTION????? DAN GAAN TENMINSTE MEER MENSEN HET SAMPLETJE DOWNEN. |
Mwahh... ik vind het maar een matig nummer (eerste indruk.. kan nog veranderen).. te veel "clubby" voor mij
Maar ik hoor iets van "only one" dit zou weleens de naam van het nummer kunnen zijn.
Het klinkt verder wel bekend.. maar ik zou niet weten wat voor nummer het is.
Heb net deze mail gestuurd. Hoop dat ik antwoord krijg
He, House Negro. Allereerst wil ik ff zeggen dat je altijd heerlijk draait. Maar ik heb een vraag. Ik hoop dat je tijd hebt om em te beantwoorden, zou je erg dankbaar zijn!!!!
Een tijdje geleden was er een een uitzending op TMF van de deejays in de Lexion, jij werd daar geinterviewd. Je weet vast wel wat ik bedoel. Voor jou draaide DJ Jochen, het gaat eigenlijk om hem, maar kan hem nergens bereiken of een site vinden. Maar goed hier gaat het om (je weet denk ik wel wat ik bedoel want je bent er al eerder over gemaild). DJ Jochen draaide een nummer met de male vocals "There Can Be....Only One" Het is een vette club-trance plaat met veel energy, qua style heeft ie iets weg van Justin K & DJ K Mixx - Northern Lights.
Je bent hier al een keer eerder over gemaild. Ik weet dat het een promo is, maar zou je wat meer info over het nummer kunnen geven: Is ie door Jochen geproduceerd? wat is de titel? wanner wordt ie gereleased?
Ik zou je echt heel dankbaar zijn als je mij deze info kan geven!!! Als je dat niet kan, zou je mij misschien kunnen vertellen hoe ik in contact kan komen met Jochen? Ik ben een hele grote fan van de trance-scene in het algemeen, wil hier later ook iets in gaan doen, ben ook actief bezig. Verder wil ik je veel suc6 wensen voor in de toekomst!!!!
HOOP DAT JE ANTWOORD!!!!
Mail:
1. [email protected][/email]
2. [email][email protected]
THANX!!!!
ik zou het sampletje er ook bij geven voor de zekerheid......
Hmm, zie gelijk een grote spelfout ---> antwoord id natuurlijk met DT (en fat op het VWO haha
)
Maar goed voor de mensen die hem ook strak vinden: ik hoop dat ik snel antwoord krijg.
Voor de mensen die hem niet cool vinden: smaken verschillen gelukkig
. Hij klinkt misschien wat commercieel (boeit eigenlijk niet), maar als je er een paar keer naar geluisterd hebt vind je em misschien veel beter!!!!
Latuurrzzz....
| Originally posted by Blik ik zou het sampletje er ook bij geven voor de zekerheid...... |
Thanx voor de tip
Ik was gisteren op onze Salou Afterparty
en daar had iemand de cd Trance, The Ultimate Collection bij... en daar stond dit nummer dus op. Ik weet niet meer hoe het nummer heette... maar in ieder geval was dit het nummer dat op cd1 na Camilia - Get Your Thing Together kwam 
| Originally posted by moogwai Ik was gisteren op onze Salou Afterparty en daar had iemand de cd Trance, The Ultimate Collection bij... en daar stond dit nummer dus op. Ik weet niet meer hoe het nummer heette... maar in ieder geval was dit het nummer dat op cd1 na Camilia - Get Your Thing Together kwam |
Dat is in ieder geval al wat
Ik ken de CD wel van naam, maar heb em niet. Dus als iemand die de CD heeft em ff door zou willen spitten zou ik heel erg blij zijn
BTW. 1e post na mn vakantie!
Hey zou dat covertje van die cd niet gewoon op 1 van die sites staan?
ok, in de andere thread over dit nummer staat dat het "The Judge - Only One" is, staat een sample bij en het is hem echt!!!!!!!!
Ja, geweldig!!!! nu moeten we hem alleen nog ff vinden, Audiogalaxy doet op dit een beetje vreemd bij mij, dus als iemand weet waar we dit nummer kunnen vinden.....