TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Rave-Slaves förtjänar en egen tråd


Posted by Glorie on Sep-06-2003 18:14:

KarateKid Rave-Slaves förtjänar en egen tråd

Mer trancevänligt spel har ja inte sett maken till, men det är ju i princip omöjligt att undvika de ravers som inte hoppar. (ja dör ju typ innan första "amplifiern")

hit och välj Rave-Slaves i menyn

t.o.m. kenny e ju me å poiar i bakgrunden


Posted by ScuL on Sep-06-2003 18:55:

det e för svårt... och förresten blir jag irriterad av den där bakgrundsmusik..


Posted by AcidBrain™ on Sep-06-2003 19:42:

Hmm sidan är ju inte klickbar för min del.
Ser ju bara bilden på den tyska polisen...


Posted by Glorie on Sep-06-2003 19:55:

Acidbrain, hmmmm... får du inte upp ett till fönster (pyttelitet) som en popup me meny där?

polisen, där... de e loyten tror ja hehe! Mkt snäll

scul, musiken e coool juh!


Posted by AcidBrain™ on Sep-06-2003 20:05:

Ahaa ok

misstänker då att det är min brandvägg som spökar
Har nån liknande popup-killer inbyggd i sig


Posted by mindshooter on Sep-06-2003 21:02:

mm javet dom hyrde in mig en snabbis för det här spelet...riktigt kul


Posted by NooN on Sep-07-2003 01:46:

Kasst att det är bakgrundsljud på sidan som förstör musiken i spelet...Spelet finns som tur är på newgrounds också =)


Posted by JayBee on Sep-07-2003 10:05:

men altså på den länken jag fick av dig jenny så är det skit hög musik som är på förutom spelets musik.. testa istället cartoon networks egen länk så man inte får huvudvärk.

Jag kom till andra banan sen orkade jag inte längre :P

Raver slaves


Posted by dj_hysterix on Sep-07-2003 11:32:

quote:
Originally posted by mindshooter
mm javet dom hyrde in mig en snabbis för det här spelet...riktigt kul


hehe..du va fett grym igår



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.