TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- AIB : de herinneringen
Pages (3): [1] 2 3 »

Posted by Jakhira on Sep-07-2003 10:32:

AIB : de herinneringen

De meesten die mee waren slapen nu maar ik ben (nog) wakker...

Dit zijn mijn goeie en minder goeie momenten

Niet goed:
Marco V drie kwartier te laat
Geen vestiair
Pijn in de rug

Goed:
Aan de inkom staat iemand die een ticket nodig heeft, 5 meter van hem staat iemand die een wil verkopen
Bij nader kijken van de indianen-tenten komt Tatanagirl terug en zegt dat er gekke muziek uitkomt, het was duidelijk te horen dat het drum & bass was...
Marco V sluit af met C del dinges...
Armin kon gewoon niet beter...
Iedereen in de tent zingt 'As the rush comes' mee...
Ik had nog geld over...

En de anderen?

Posted by Tiger777 on Sep-07-2003 10:34:

Ik wil vooral de foto'tjes zien

Posted by arj1o1 on Sep-07-2003 10:43:

Re: AIB : de herinneringen

quote:
Originally posted by Pumaz
Marco V drie kwartier te laat

ach die kerel is net getrouwd die deed zn huwelijksnacht nog een keer

Posted by Steve-Austin on Sep-07-2003 10:52:

Ehehehehe, ik wil nog slapen ...

Armin was toch een keer ongelooflijk, met voor de eerste keer retro zoals: The prophet, Alone In The Dark, Life's too short, ...

PS: Tatagirl, je kan niet meer jouwe hand wassen

Posted by Hydra on Sep-07-2003 11:21:

spijtig dat ik armin niet volledig heb kunnen zien, maar ja, ik voelde me gewoon te slecht om nog te blijven Wat ik wel raar vond, toen ik vanmorgen (middag dus) wakker werd voelde ik me beter dan de dag ervoor. Ra ra ra

Posted by Steve-Austin on Sep-07-2003 11:24:

quote:
Originally posted by Hydra
Wat ik wel raar vond, toen ik vanmorgen (middag dus) wakker werd voelde ik me beter dan de dag ervoor. Ra ra ra

Posted by TatanaGirl on Sep-07-2003 12:30:

Ik ben pas wakker en het is half 3 smiddags. Op het einde deden mijn benen echt pijn. Ik vond het echt een mega-avond en de meeting was geslaagd. Ik denk dat iedereen daar wel mee akkoord is. Armin was zalig en jongens ik heb nog altijd niet mijn hand gewassen Hopelijk word 16 years illusion ook zo goed!

Groetjes

TatanaGirl

Posted by Wildfir3 on Sep-07-2003 12:31:

Alles was gewoon zalig, ik heb over niks/niemand klachten. Ik heb mij van begin tot einde superhard geamuseerd
Daar zijn geen woorden voor azo, zo ziet den hemel der uit volgens mij (alleen da mijn voeten dan geen pijn doen )

Posted by djmichaelangelo on Sep-07-2003 12:38:

Jaja,

AIB is na de Cityparade het beste event van het jaar geweest, all� voor mij toch

Aan de organisatie viel eigenlijk niks op aan te merken, alleen hadden ze wel is een bordje kunnen hangen met het genre aan de tenten. Ma soit, das een detail natuurlijk.

Man van de "match" was voor mij persoonlijk toch wel Armin, daarna Yves, vervolgens Marco en als laatste Bostoen. Wel spijtig dat ik MIKE niet hebben kunnen zien.

In de Techno tent heeft Stacey Pullen heeft mij toch wel aangenaam verrast .

Ik zal mn fotokes waarschijnlijk pas dinsdag online kunnen zetten.

Posted by FredNova on Sep-07-2003 13:23:

review komt eraan:
hieronder de samenvatting alvast

pics: emma

Posted by djcresto on Sep-07-2003 13:27:

aaaah ben just 10 minuten wakker se, kmoest mijne wekker zetten want moet sebiet nog weg.

Voor mij was de ganse avond af, veel beter kon het niet.

Enkele hoogtepunten
1 strange world
2 de nieuwe the gift
3 ganse set van Armin
4 ganse set van Mike
5 een tiental mike producties op gans de avond
6 de nieuwe push, was het eerste of het tweede opgenomen nummer
7 last en not least de afsluiter van de avond push - universal nation

in het naarhuisgaan geraakten tor en ik op de tram nog betrokken in een zwaar gevecht ahum
En uiteindelijk kwam ik om een uur of half 10 thuis en viel ik gelukzalig in slaap.

Posted by Gladius on Sep-07-2003 14:20:

YEAH BABY! =)

ik vond het zeer geslaagd gisteren, heb me echt goed geamuseerd en de meeting vond ik ook zeker geslaagd. Hopelijk komt der nog 1 binne 3 weken voor 16years illusion.
persoonlijk vond ik armin de vorige AIB (sportpaleis) versie beter, maarja.. het blijft armin natuurlijk eh. ongelooflijk hoe hij het volk direct mee krijgt. het hoogtepunt was z'n set was urban train (lekker onverwachts) en as the rush comes.
Bostoen vond ik niet slecht, en marco V en yves.. jah vond ik een beetje te hard voor mij =).
Kan mij niet goe concentreren nu, zal strax of morgen nog wel replyen .

-Glad

Posted by Gladius on Sep-07-2003 14:31:

quote:
Originally posted by djcresto
in het naarhuisgaan geraakten tor en ik op de tram nog betrokken in een zwaar gevecht ahum

heh vertel es =)

Posted by FredNova on Sep-07-2003 14:35:

zaterdag 6 september 2003 :: ANTWERP IS BURNING OUTDOOR

23h00
Steve-Austin en mezelf toegekomen op het festival terrein, effe de free-tickets gaan afhalen (thanx http://www.musicitems.be!) en aanschuiven. Emma en Kelly komen toe wanneer we reeds stonden aan te schuiven. Eenmaal binnen, effe wachten op Amber en dan 'waar is die Trance tent!'
Het terrein zag er heel goed uit en liet toen al uitschijnen dat de organisatie op en top zou zijn... en ook was!
Net in de trance zaal toegekomen, en onmiddellijk de start van Marco V (die een half uurtje te laat was). Pasgetrouwde Marco in zijn wel bekende stijl: de hardere trance met heel wat tech invloeden. Het zeil vloog bijna van de tent met tunes als de marco v remix van Clocks (coldplay) en Loops & Things (jens), helemaal flippen werd het met Ricky Fobis - No regular en zen eigen c:del*mp3.
Marco V verbaasde me... ik vond hem uitstekend draaiend, nog steeds hard, maar beter dan de vorige gigs die ik zag van hem.
Onmiddellijk heel wat bekend volk op de 1ste rij. Emma, Kelly, Amber van het Armin forum, hierachter een ganse groep trance-addicts (Cygnus-X, Tatanagirl, Cresto en nog een hele bende,... groepsfoto komt eraan) en even later kregen we het gezelschap van Elof en D-trax van dance4mation.
let's get this party started...
Yves Deruyter volgde, een harde set die misschien wat thuis hoorde in de hardstyle tent, maar kon me wel bekoren, zeker door zen interactie met het publiek! Tunes als Here we f* go (Squad), Angel (katana remix), marco v - solarize en zen nieuwe plaat YDR - spiritual feeling (dolphins remix?) volgden... en Armin verscheen backstage! Armin drong erop aan dat YDR nog een plaatje zou opleggen voor hij begon... en Mr Bonzai legt toch wel Underworld - Born slippy op zeker... de tent was ondertussen te klein, linkeroever daverde...
VanBuuren-time... Nu... euh... ja... de beste dj van de hele wereld! Punt, uit! Het beste wat ik ooit gehoord heb. Alpha en Omega! Buitenaards... het was trance heaven... (zo duidelijk? :shock: )
Reverence, north pole,... de trance tunes vlogen je om de oren...
Armin's universal religion remix van Motorcycle - As the rush comes... en enkele duizenden (?) zongen spontaan mee... "Embrace me, Surround me as the rush comes... as the rush comes..." K I P P E N V E L moment!
zo vele trance tunes, te veel om op te noemen... classics zoals een remix van Hole in One, Airwave - Alone in the dark en dan CJ Bolland - the prophet... het zeil vloeg eraf! De armin fans stonden met tranen in de ogen te kijken... God was inderdaad 'already here'... Armin was er... Come with me!!!!!
3 uur and it was fingerlicking good... De nieuwe Musix werd nog gespinned (Mike verscheen al op de achtergrond) en een dub versie van Burned with desire... En weer zo een kippenvel moment: Dj Tiesto - Suburban train... de tent vloog op en neer... ondertussen een handtekening gekregen via Erika (Armin zijn vriendin) en op de hele avond een 40-tal foto's genomen.
Link met men foto's soon online, samen met vele foto's van Emma en de d4m-crew.
Afsluiten met As One - Forever waiting... en uitgebreid ZIJN publiek gaan danken... nee Armin, wij danken U... voor de avond van ons leven!
En het was nog niet gedaan... Op de foto met Armin! Een God is hij, met zen beide voeten op de grond (respect... wat kan ik meer zeggen)
Mike verscheen en vele bonzai tunes klonken door de speakers...
de ideale afsluiter... Armin bracht ons werkelijk 'in a state of trance' en hierdoor herinner ik me niet veel tracsk meer die Mike draaide (Airwave - When things go wrong?). Rond 6h am wat chillen.. en terug naar huis... 7u45 in men bed.

Thanx aan the Armin girls (Emma, Amber & kelly), Armin & Erika, de organisatie, iedereen die er was (Steve, Elof (bedankt voor de cd), ...) en iedereen die ik nog vergeet.

In trance I trust,

FredNova

Posted by Gladius on Sep-07-2003 14:44:

schitterend review!

Posted by TOR on Sep-07-2003 15:03:

quote:
Originally posted by Gladius
heh vertel es =)

betrokken is een groot woord, laat ons zeggen dat we er getuige van waren..

het was een of andere hollander die zich genoodzaakt voelde zijn negatieve gevoelens tegenover de zwarte medemens te uiten.. die waren daar uiteraard niet content mee, met als resultaat toch een vrij heftige discussie die uiteindelijk escaleerde in een handgemeen waarbij ook een mes aan te pas kwam.. gelukkig werd niemand gewond

de avond zelf was super!

bostoen heb ik nu ook es horen draaien, na positieve reviews na de laatste editie.. ik moet inderdaad zeggen, hij draait niet slecht! hij begon vrij progressive (antidote - paraglider,...), maar toen waren daar plots strange world, till we meet again en zowaar carte blanche! ik begon stilaan los te komen..

marco v draaide vrij deftig, "the gift - the seventh day" als voorlaatste nummer, ongelooflijke plaat!

ydr was iets te hard voor mij.. hij draaide ook die 'squad' plaat.. toen draaide hij plots spiritual feeling, en vanaf dan kwam ik weer los..

dan was armin aan de beurt, en al vanaf de eerste seconden was het kippenvel met hemstock & jennings - reverence! zijn set was gewoon mega: turn the lights off, live another life, urban train, alone in the dark (het origineel! ), as the rush comes,... de sfeer was ongelooflijk, het was al zijn derde party die avond, en toch amuseerde hij zich rot en dan is het maar normaal dat het publiek zich ook niet meer kan houden.. voor mij ook de beste dj ter wereld!

m.i.k.e. was ook super goed, hij begon zeer uplifting met fictivision - symbols, 2 players - signet (g&m project remix),... de nieuwe 'the gift' passeerde opnieuw de revue, en een paar nummers later zijn nieuwe plaat 'electric eclipse'.. op het eerste gezicht leek hij minder spectaculair dan 'the seventh day', maar toen kwamen die strings.. OMG! fantastisch nummer opnieuw, vrij donkere en triestige melodie, a haunting track zoals ze in het engels zeggen.. watch out for this one people! en dan universal nation als laatste plaat, onbeschrijflijk!!

spijtig voor tiger & nabistai dat ze er niet bij waren, het was de moeite!! veel TA's ontmoet, leuke mensen!

Posted by Tiger777 on Sep-07-2003 15:06:

quote:
Originally posted by tor8024
spijtig voor tiger & nabistai dat ze er niet bij waren, het was de moeite!! veel TA's ontmoet, leuke mensen!

inderdaad, hoewel ik erbij had kunnen zijn... MAar dat pas wist om 22:00 's avonds

Posted by CygnusX on Sep-07-2003 15:53:

Ik ben ook net wakker

Pluspunten :
+++ Cern - The Message
+ Armin's ganse set (As The Rush Comes, Live Another Live, ...)
+ Mike's set, veel goeie nieuwe tracks gehoord
+ Armin's en Mike's enthousiasme, Armin die handtekeningen uitdeelde na z'n set (Eagle's platen, Gladius' t-shirt, Buoyant's GSM, TatanaGirl's hand, mijn go-pass)
+ Born Slippy door YDR
+ de meeting met de BeTA's, toffe mensen allemaal
+ Bostoen, die me weer aangenaam verraste
+ het weer, veel beter dan ik had verwacht

Minpunten :
- de hardere muziek van YDR (en Marco V), not my cup of tea
- geen vestiaire, tot wij er ��n begonnen

PS: Ik ga het dictafoontje dadelijk eens beluisteren, maar Tom (aka Buoyant) zei me dat de kwaliteit ronduit slecht is, dus verwacht er maar niet veel van
PS2: Schitterende reviews hier, mensen!

Posted by Menno on Sep-07-2003 16:02:

Bij deze wil ik alle Belgen een compliment geven voor de gewedige sfeer. Echt super gewoon!......beter dan bij menig NL feest.

Hoogtepunt van de avond vond ik Armin en MIKE,echt een wereldfeest.

Posted by pooley on Sep-07-2003 16:45:

Felix da housecat heeft ook ff de house tent zien exploderen, iedereen gewoon aant springen / dansen , tging echt nimeer, die gast is TE zalig

Armin = kan er gen woorden voor vinden

Ook paar keer in de techno tent geweest, die was ook wel zeer goe

16y illusion, here I come

En ja twas zeker zijn geld waard, kzou er zelfs nog meer voor gegeven hebben, wie ni?

Posted by BelgianGuru on Sep-07-2003 17:00:

jeezes, was het beter dan de indoor van paar maanden terug ? Daar heb'k me dood geamuseerd met Tiesto en Armin en mike toen. Dju he, klote tweede zit, godverdomme ! Enkel die reviews lezen hier en ik kan het me al inbeelden Ik hoop dat ze een life mixje hebben gerecord, zou wel leuk zijn.

Posted by Tiger777 on Sep-07-2003 17:13:

eve hier iets tussen smijten waar ik mij zojuist aan ergerde.

Het nieuws, zegt NIKS over aib. En waarom niet? Om de simpele reden dat ze niks kunnen vertellen over drugs of zo.

(voila, dat is dan ook alweer gelucht )

Posted by Eagle` on Sep-07-2003 17:46:

ben just een uur wakker ofzo nu Ben tot op laatste gebleven met M.I.K.E. zen set da kwartier Universal Nation was echt wel genieten, net als de hele set trouwes.

Armin zen set zat vol klassiekers als Binary Finary (en zeggen dak er niet kon opkomen ), Urban train, blue fear en nieuw materiaal van de laatste maanden, die North pole van Solid globe vond ik persoonlijk echt het einde.

+punten: Heb men yet another day kunnen laten tekenen en men 76 cd
leuke beta meeting
denk da ie tor 8024 heeft als nick, dunno bent effe kwijt, confirmeer dit please :P Tor is Mr. ID-a-track-of-the-year

-punten: ik SUCK ongelofelijk in id'en van tunes
twas een dub versie van burned with desire en niet nieuw rising star

en als laatste punt Armin heeft mennen stift gepikt de snoodaard

Posted by Eagle` on Sep-07-2003 17:57:

ooow en wat ook behoorlijk suckte was ne ganse avond met menne rugzak rondlopen, mor soit platen zijn getekend en da maakte veel goed, not the mention de sublieme Armin set

Posted by Gladius on Sep-07-2003 18:15:

quote:
Originally posted by Eagle`
Tor is Mr. ID-a-track-of-the-year

heh ja den tor is ni te schatten, die wist gewoon alles =).
en Eagle, ik suck ook in het id'en ze , das echt superrot, da klinkt dan superbekend in de oren en ge kunt der gene naam op plakken

en ja ik had ook liever de rising star versie gehoord, want zonder die vocals (behalve 'aaaah-aaaah' opt laatste =p) vond ik het niet zo speciaal.

heh btw, die stift heeft z'n nut bewezen, als die der ni was had ik geen gehandtekend tshirt gehad. tx eagle! =>

Pages (3): [1] 2 3 »