TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Johan's nieuwe mix-CD
Pages (2): [1] 2 »
Johan's nieuwe mix-CD
Johan heeft ook weer een nieuwe mix CD:
Johan Gielen - Recorded 3
CD1
01. Modulation - Spirits (Beatpusher Mix)
02. Motorcycle - As The Rush Comes (Sweeping Strings Mix)
03. Nitromethane - Time To Die (Seraque Remix)
04. Starr - Sunstroke
05. Andain - Beautiful Things (Photon Project Remix)
06. Fictivision vs C-Quence - Symbols
07. Three Drives - Air Traffic (Erik de Koning Remix)
08. Dallas Superstars - Fast Driving
09. Darren Christian & John Johnson - Electrify (Original)
10. BBE - Seven Days And One Week (Ferry Corsten Remix)
11. Corderoy - Sweetest Dreams (Ferry Corsten Remix)
12. Matti Laamanen - Flakes (Original)
13. Era - Looking For Something (Darren Tate Remix)
14. Erik de Koning - Secretly
15. Spacedriver - Unspoken (Svenson & Gielen Remix)
16. Ton T.B. - Electronic Malfunction
CD2
01. 2 Players - Pitch And Shela
02. Electrique Boutique Ft. Taz - Heal (12" Vocal Mix)
03. Pulser - My Religion (Lange Remix)
04. Vandueren Ft. Aisia - Andor Voyage (DJ Jan vs Vandueren Remix)
05. Dallas Superstars - Helium
06. Ronald van Gelderen - Susatian (Original)
07. Ron van den Beuken - Timeless (Floyd Remix)
08. M.O.R.P.H. - Creatures (G&M Project Remix)
09. Cortez - Scaramanga
10. Y.O.M.C. - Deftig
11. Hypertraxx - The Promised Land (Ugly Kid Jay Dub Mix)
12. Dam - Logica C1
13. Fred Numf - Globalisation 2003 (2 A.M. Remix)
14. Ricky Fobis - No Regular (Original)
15. Mauro Picotto - New Time New Place
16. Tube Tech - The End (Papenburg Remix)
bron: trance.nu
12 september te koop. Hij doet niet onder voor Armins Cd moet ik zeggen, zowel kwalitatief als kwantitatief.
Nog een dubbelaar ook, hij denkt als armin het niet doet doe ik het wel.
En t ziet er niet verkeerd uit , toch nog wel een aantal onbekende nummers ook (voor mij dan).
Als ik maar geld zou hebben voor 1 cd deze maand dan zou ik niet lang na hoeven denken welke het zou worden. 
Dit ziet er erg GOED uit!!
Dit cdtje ziet er idd erg lekker uit als hij nou ook nog eens goed gemixed is....
dat wil met johan nog wel eens fout gaan 
maar toegegeven tracklist ziet er zeker goed uit
Cd's worden echt niet live gemixt. Als een plaat niet lekker loopt word hij rechtgezet door een computerprogramma. Want iedere plaat die ingemixt wordt komt in een aparte schijf en zo kan de DJ achteraf zijn fouten corrigeren. Dus je hoeft niet bang te zijn dat de cd slecht gemixt wordt. Heb dit van een bekende DJ (maakt verder niet uit wie) die veel cd's heeft uitgebracht.
Ziet er zeker ook niet slecht uit
In ieder geval beter dat van z'n shows.. want daar zitten wel eens matige platen tussen!
En de vorige cd's van hem waren ook gewoon lekker gemixed.. niks op aan te merken hoor.
| quote: |
| Originally posted by FunkySimon (behalve als de cd's live opgenomen worden, zoals de GU series) |
| Originally posted by moogwai En de vorige cd's van hem waren ook gewoon lekker gemixed.. niks op aan te merken hoor. |
ik vind johan gielen de laatste tijd zeker niet meer slecht ook afgelopen lift off was top!
| Originally posted by basd Ik hoop dat je een grapje maakt. Als er EEN CD-serie ontiegelijk nabewerkt wordt, dan is het wel Global Underground.. Dat ze gebaseerd zijn op een bepaald event in een bepaalde stad wil niet zeggen dat het ook een opname is van dat event.. |
leuke tracklist idd 
al zou die gielen nou eens een set met zulk soort tracks draaien 
| Originally posted by Joost008 Dit cdtje ziet er idd erg lekker uit als hij nou ook nog eens goed gemixed is.... |
| Originally posted by SnuggLe Het is niet omdat ik niet van Gielen hou, of niet naar Trance luister, maar deze nummers staan ook op de Armin cd, of op de andere trance-dubbelaars die er uit zijn gekomen. Wat is hier dan speciaal aan? |

| Originally posted by Cosmic Maar als ik t goed begrijp draait de DJ wel gewoon de platen en mixed ze, en als er een foutje zit wordt die gemasterd? Of wordt ie helemaal via de vomputer gemixed? Als dat zo is maakt t niet uit welke naam erboven staat en da zou minder zijn....Zo doen ID-T volgens mij wel hun mix-cd's |

| Originally posted by moogwai Snuggle je hebt wel gelijk over de "1000-in-een-dozijn cd".. dit had ook wel ID&T trance 2003 vol. 2 kunnen zijn... maar dit neemt dus niet weg dat er gewoon goede nummers op staan |
| Originally posted by Remy D Vind ik echt gelul! Want als je de tracklist bekijkt herken je Gielen zijn sound erin en dat is bij Armin zijn cd ook. En Id-t cd's zijn de nummers van het moment die iedereen al kent en er staan nooit promo's op en dat is hier wel het geval. Maar als je uberhaupt zo denkt moet je gewoon lekker geen cd's meer kopen. |
misschien was die suspension van een aantal maanden geleden niet genoeg
vooral zo doorgaan!
M.V.G.
Blik
| Originally posted by DJ_Siesta snuggle is een dikke nicht-zeiker |
| Originally posted by DJ_Siesta snuggle is een dikke nicht-zeiker |
| Originally posted by DJ_Siesta misschien was die suspension van een aantal maanden geleden niet genoeg vooral zo doorgaan! M.V.G. Blik |
| Originally posted by New Wave Hier waren we nu wel mee klaar? Als jij je nou eens normaal in een gesprek gaat mengen. Wat je nu weer zegt slaat werkelijk nergens op. Totaal niets lachwekkends aan. |
lol, het was sarcastisch bedoeld, maar maken jullie "grote" mensen toch druk om. omg
hahahahahhahahahhaa
| Originally posted by DJ_Siesta lol, het was sarcastisch bedoeld, maar maken jullie "grote" mensen toch druk om. omg |
kom op man, snuglle zeikt de laaste tijd alles af wat geen techno is, zou dj rush dit gemixt hebbe dan zoudie het supervet vinden
altijd dat kansloze gezeik van die gozer, nu weer. standaard dit, standaard dat.
mijn mening daarover is dat hij een zeikerd is, en hij zeikt toch ook? 
| Originally posted by DJ_Siesta kom op man, snuglle zeikt de laaste tijd alles af wat geen techno is, zou dj rush dit gemixt hebbe dan zoudie het supervet vinden altijd dat kansloze gezeik van die gozer, nu weer. standaard dit, standaard dat. mijn mening daarover is dat hij een zeikerd is, en hij zeikt toch ook? |
| Originally posted by Cosmic Idd, recorded 2 was ook goed te pruimen. Maar als ik t goed begrijp draait de DJ wel gewoon de platen en mixed ze, en als er een foutje zit wordt die gemasterd? Of wordt ie helemaal via de vomputer gemixed? Als dat zo is maakt t niet uit welke naam erboven staat en da zou minder zijn....Zo doen ID-T volgens mij wel hun mix-cd's |