TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Johan's nieuwe mix-CD
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Cosmic on Sep-07-2003 20:19:

Johan's nieuwe mix-CD

Johan heeft ook weer een nieuwe mix CD:

Johan Gielen - Recorded 3

CD1
01. Modulation - Spirits (Beatpusher Mix)
02. Motorcycle - As The Rush Comes (Sweeping Strings Mix)
03. Nitromethane - Time To Die (Seraque Remix)
04. Starr - Sunstroke
05. Andain - Beautiful Things (Photon Project Remix)
06. Fictivision vs C-Quence - Symbols
07. Three Drives - Air Traffic (Erik de Koning Remix)
08. Dallas Superstars - Fast Driving
09. Darren Christian & John Johnson - Electrify (Original)
10. BBE - Seven Days And One Week (Ferry Corsten Remix)
11. Corderoy - Sweetest Dreams (Ferry Corsten Remix)
12. Matti Laamanen - Flakes (Original)
13. Era - Looking For Something (Darren Tate Remix)
14. Erik de Koning - Secretly
15. Spacedriver - Unspoken (Svenson & Gielen Remix)
16. Ton T.B. - Electronic Malfunction

CD2
01. 2 Players - Pitch And Shela
02. Electrique Boutique Ft. Taz - Heal (12" Vocal Mix)
03. Pulser - My Religion (Lange Remix)
04. Vandueren Ft. Aisia - Andor Voyage (DJ Jan vs Vandueren Remix)
05. Dallas Superstars - Helium
06. Ronald van Gelderen - Susatian (Original)
07. Ron van den Beuken - Timeless (Floyd Remix)
08. M.O.R.P.H. - Creatures (G&M Project Remix)
09. Cortez - Scaramanga
10. Y.O.M.C. - Deftig
11. Hypertraxx - The Promised Land (Ugly Kid Jay Dub Mix)
12. Dam - Logica C1
13. Fred Numf - Globalisation 2003 (2 A.M. Remix)
14. Ricky Fobis - No Regular (Original)
15. Mauro Picotto - New Time New Place
16. Tube Tech - The End (Papenburg Remix)

bron: trance.nu

12 september te koop. Hij doet niet onder voor Armins Cd moet ik zeggen, zowel kwalitatief als kwantitatief.

Posted by Original on Sep-07-2003 20:30:

Nog een dubbelaar ook, hij denkt als armin het niet doet doe ik het wel.

En t ziet er niet verkeerd uit , toch nog wel een aantal onbekende nummers ook (voor mij dan).

Posted by Remy D on Sep-07-2003 21:01:

Als ik maar geld zou hebben voor 1 cd deze maand dan zou ik niet lang na hoeven denken welke het zou worden. Dit ziet er erg GOED uit!!

Posted by Joost008 on Sep-07-2003 21:04:

Dit cdtje ziet er idd erg lekker uit als hij nou ook nog eens goed gemixed is....

Posted by Switch on Sep-07-2003 21:11:

dat wil met johan nog wel eens fout gaan
maar toegegeven tracklist ziet er zeker goed uit

Posted by Remy D on Sep-07-2003 21:19:

Cd's worden echt niet live gemixt. Als een plaat niet lekker loopt word hij rechtgezet door een computerprogramma. Want iedere plaat die ingemixt wordt komt in een aparte schijf en zo kan de DJ achteraf zijn fouten corrigeren. Dus je hoeft niet bang te zijn dat de cd slecht gemixt wordt. Heb dit van een bekende DJ (maakt verder niet uit wie) die veel cd's heeft uitgebracht.

Posted by moogwai on Sep-07-2003 21:37:

Ziet er zeker ook niet slecht uit In ieder geval beter dat van z'n shows.. want daar zitten wel eens matige platen tussen!
En de vorige cd's van hem waren ook gewoon lekker gemixed.. niks op aan te merken hoor.

Posted by basd on Sep-07-2003 21:40:

quote:
Originally posted by FunkySimon (behalve als de cd's live opgenomen worden, zoals de GU series)

Ik hoop dat je een grapje maakt.

Als er EEN CD-serie ontiegelijk nabewerkt wordt, dan is het wel Global Underground.. Dat ze gebaseerd zijn op een bepaald event in een bepaalde stad wil niet zeggen dat het ook een opname is van dat event..

Posted by Cosmic on Sep-07-2003 21:52:

quote:
Originally posted by moogwai
En de vorige cd's van hem waren ook gewoon lekker gemixed.. niks op aan te merken hoor.

Idd, recorded 2 was ook goed te pruimen.

Maar als ik t goed begrijp draait de DJ wel gewoon de platen en mixed ze, en als er een foutje zit wordt die gemasterd? Of wordt ie helemaal via de vomputer gemixed? Als dat zo is maakt t niet uit welke naam erboven staat en da zou minder zijn....Zo doen ID-T volgens mij wel hun mix-cd's

Posted by arj1o1 on Sep-08-2003 06:26:

ik vind johan gielen de laatste tijd zeker niet meer slecht ook afgelopen lift off was top!

Posted by magrec on Sep-08-2003 08:12:

quote:
Originally posted by basd
Ik hoop dat je een grapje maakt.

Als er EEN CD-serie ontiegelijk nabewerkt wordt, dan is het wel Global Underground.. Dat ze gebaseerd zijn op een bepaald event in een bepaalde stad wil niet zeggen dat het ook een opname is van dat event..

Hehe idd extremely protooled cd's behalve die van dave seaman trouwens die is zonder computer gehannes opgenomen, vandaar ook de mixfoutjes hahaha.

Posted by TranceFool on Sep-08-2003 08:15:

leuke tracklist idd
al zou die gielen nou eens een set met zulk soort tracks draaien

Posted by SnuggLe on Sep-08-2003 09:40:

quote:
Originally posted by Joost008
Dit cdtje ziet er idd erg lekker uit als hij nou ook nog eens goed gemixed is....

Goh, iedere gek die een beetje kan mixen, kan een cd in elkaar draaien. Geef mijn al die platen, een week of 2, en ik heb ze ook in elkaar gedraaid.

Sorry, maar ik vind dit een 1000-in-een-dozijn cd. Het is niet omdat ik niet van Gielen hou, of niet naar Trance luister, maar deze nummers staan ook op de Armin cd, of op de andere trance-dubbelaars die er uit zijn gekomen. Wat is hier dan speciaal aan?
Begrijp wel dat mensen um kopen omdat de naam van Gielen er aan verbonden is.

Maar voor tranceliefhebbers is de tracklisting inderdaad wel goed!
Recorded 2 vond ik ook cool vooral als ik stoned ben

Posted by Blik on Sep-08-2003 09:47:

quote:
Originally posted by SnuggLe

Het is niet omdat ik niet van Gielen hou, of niet naar Trance luister, maar deze nummers staan ook op de Armin cd, of op de andere trance-dubbelaars die er uit zijn gekomen. Wat is hier dan speciaal aan?

De CD van Armin is een enkele CD terwijl dit 2 cd's zijn, waarschijnlijk zal je dezelfde prijs moeten betalen voor beide CD's dus dan is deze CD eigenlijk iets interessanter

welke andere trance dubbelaars hebben dan ongeveer dezelfde tracklisting?

Posted by moogwai on Sep-08-2003 09:51:

quote:
Originally posted by Cosmic
Maar als ik t goed begrijp draait de DJ wel gewoon de platen en mixed ze, en als er een foutje zit wordt die gemasterd? Of wordt ie helemaal via de vomputer gemixed? Als dat zo is maakt t niet uit welke naam erboven staat en da zou minder zijn....Zo doen ID-T volgens mij wel hun mix-cd's

Sommige cd's zijn wel redelijk live.. die nieuwste van Ferry kun je goed horen dat ie live in een club is gemixed... daar zitten nog een paar schoonheidsfoutjes, maar die je in de club ook nooit zou merken

Die cd's van ID&T, zoals ID&T trance & Hardhouse, etc zijn gewoon met de computer gemixed.. daarom zijn die overgangen ook allemaal vrij soepel.

Snuggle je hebt wel gelijk over de "1000-in-een-dozijn cd".. dit had ook wel ID&T trance 2003 vol. 2 kunnen zijn... maar dit neemt dus niet weg dat er gewoon goede nummers op staan

Posted by Remy D on Sep-08-2003 10:30:

quote:
Originally posted by moogwai

Snuggle je hebt wel gelijk over de "1000-in-een-dozijn cd".. dit had ook wel ID&T trance 2003 vol. 2 kunnen zijn... maar dit neemt dus niet weg dat er gewoon goede nummers op staan

Vind ik echt gelul! Want als je de tracklist bekijkt herken je Gielen zijn sound erin en dat is bij Armin zijn cd ook. En Id-t cd's zijn de nummers van het moment die iedereen al kent en er staan nooit promo's op en dat is hier wel het geval.

Maar als je uberhaupt zo denkt moet je gewoon lekker geen cd's meer kopen.

Posted by SnuggLe on Sep-08-2003 11:50:

quote:
Originally posted by Remy D
Vind ik echt gelul! Want als je de tracklist bekijkt herken je Gielen zijn sound erin en dat is bij Armin zijn cd ook. En Id-t cd's zijn de nummers van het moment die iedereen al kent en er staan nooit promo's op en dat is hier wel het geval.

Maar als je uberhaupt zo denkt moet je gewoon lekker geen cd's meer kopen.

Nou als dat zo is zul je wel gelijk hebben, dan heb ik er misschien geen kijk op. Als het zo is, mijn excuses, maar het lijkt mij zo standaard etc wat ik al schreef.

Posted by Siesta on Sep-08-2003 12:59:

misschien was die suspension van een aantal maanden geleden niet genoeg

vooral zo doorgaan!

M.V.G.

Blik

Posted by New Wave on Sep-08-2003 13:26:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
snuggle is een dikke nicht-zeiker

Hier waren we nu wel mee klaar?
Als jij je nou eens normaal in een gesprek gaat mengen.
Wat je nu weer zegt slaat werkelijk nergens op.
Totaal niets lachwekkends aan.

Posted by SnuggLe on Sep-08-2003 13:54:

quote:

snuggle is een dikke nicht-zeiker

quote:
misschien was die suspension van een aantal maanden geleden niet genoeg

vooral zo doorgaan!

M.V.G.

Blik

quote:
Originally posted by New Wave
Hier waren we nu wel mee klaar?
Als jij je nou eens normaal in een gesprek gaat mengen.
Wat je nu weer zegt slaat werkelijk nergens op.
Totaal niets lachwekkends aan.

Ach joh, laat die jongen toch, hij heeft het al moeilijk zat. Het is frustrerend om in Friesland te wonen waar de koeien mooier zijn dan de vrouwen. En als hij dan nog trendsetter wil blijven met al zijn hippe breezah-kleding, dan moet hij daarvoor al zijn 3 hersencellen gebruiken. Blijft er over: 0. Dus daarom is het peil op het forum van hem zo laag.
Neem het hem niet kwalijk.....we zijn het toch gewend?

Posted by Siesta on Sep-08-2003 14:00:

lol, het was sarcastisch bedoeld, maar maken jullie "grote" mensen toch druk om. omg

hahahahahhahahahhaa

Posted by New Wave on Sep-08-2003 14:04:

quote:
lol, het was sarcastisch bedoeld, maar maken jullie "grote" mensen toch druk om. omg

Leg ons dan eens uit waar je sarcastisch om moest antwoorden en waarom jouw post er dan sarcastisch bij past. Want wij begrijpen dit niet. Jouw manier van communicatie is op momenten veelal overbodig, onzinnig, kinderachtig en volstrekte doelloos.

Posted by Siesta on Sep-08-2003 14:14:

kom op man, snuglle zeikt de laaste tijd alles af wat geen techno is, zou dj rush dit gemixt hebbe dan zoudie het supervet vinden

altijd dat kansloze gezeik van die gozer, nu weer. standaard dit, standaard dat.

mijn mening daarover is dat hij een zeikerd is, en hij zeikt toch ook?

Posted by New Wave on Sep-08-2003 14:23:

quote:
kom op man, snuglle zeikt de laaste tijd alles af wat geen techno is, zou dj rush dit gemixt hebbe dan zoudie het supervet vinden

altijd dat kansloze gezeik van die gozer, nu weer. standaard dit, standaard dat.

mijn mening daarover is dat hij een zeikerd is, en hij zeikt toch ook?

Nee, hij zeikt juist niet, dat zegt hij zelf namelijk ook.
Hij geeft zijn mening over muziekstylen en schrijft hoe hij over sommige dingen denkt.
Dat mensen dat anders zien wordt gewoon besproken ine en discussie.
De manier waarop jij de discussie binnen stapt is op zo'n moment totaal niet aan de orde.
De relatie tussen jouw en Snuggle is al 0,0 dus zo'n sarcastische reactie is gewoon niet lachwekkend te noemen. De volgende keer zou ik nog eens nagaan bij welke mensen je het kan schrijven.
Een geintje van jouw naar Snuggle toe heeft voor vele geen humoristische waarde omdat je het bij hen al flink verneukt hebt.

Posted by magrec on Sep-08-2003 14:26:

quote:
Originally posted by Cosmic
Idd, recorded 2 was ook goed te pruimen.

Nah de Gu's bijvoorbeeld, die platen worden gewoon opgenomen en dan in protools gejaagd en dan kunnen ze alles mooi editen e.d. dat doen de dj's meestal nog wel zelf!! je wordt eenbeetje genaaid maar je krijgt er ook wel weer een cd voor terug die je niet zou kunnen horen als je live naar de dj's luistert. Maar ja je weet soms ook niet of het nu echt live gemixed is of dat het een studiomix is.

Pages (2): [1] 2 »