TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [Foto's Inside] Awakenings + Vakantie Thailand...


Posted by SnuggLe on Sep-09-2003 15:08:

[Foto's Inside] Awakenings + Vakantie Thailand...

Beter laat dan nooit, maar de foto's van Awakenings staan op mijn site. Het heeft even geduurd, maar dat kwam door mijn vakantie en doordat ik geen internet had. Omdat New_Wave, timmyboy, nu zo lang zat te zeiken aan mijn kop en me onder zat te spammen met SMS-jes moest het er wel een keer van komen....
Tevens heb ik de foto's van mijn vakantie in Thailand op internet staan.
Ze staan hier:

http://home.student.utwente.nl/b.kampschreur

Dan naar "Pictures" en de rest wijst zich vanzelf!
Let niet op de lame site, die moet ik ECHT een keer hard updaten...

Hier wat voorbeelden van wat erop staat:








En Thailand:



Een stel verdwaalde Nederlands Elftal-supporters....d'r waren er veel daar




De Floating Markets








Kinderporno!






Effe Anny de Rooy uithangen, met een motorscooter die 130 kon..echt vet!


En hier reden we heen met het brommertje LOL!


Onze duikcursus...heerlijk helder water!




Leuk uitzicht, niet?




Stoer BrEeZaH!


Maareh...op de site staan er dus nog meer, maar ik dacht ik post er wat


Posted by arj1o1 on Sep-09-2003 15:27:

w00t thailand ziet er te mooi uit


Posted by MaGiK54 on Sep-09-2003 15:29:




Mmmmmmmmmm, nog 2.5 maand en dan heb ik hetzelfde soort uitzicht maar dan in Mexico


Posted by M@rc on Sep-09-2003 15:32:

Leuke foto's!

Hoop dat het een beetje leuk was in Thailand?


Posted by magrec on Sep-09-2003 15:42:

Nice pics bram



Sjineesje kon zeker niet van de poppers afblijven


Posted by Ding Chavez on Sep-09-2003 15:56:

de pre-show ziet er goed uit zal er eens een keer rustig voor gaan zitten. M'n ouders zijn vorig jaar ook naar Thailand geweest dus die zijn geloof ik ook wel benieuwd naar je foto's.


Posted by Siesta on Sep-09-2003 16:15:

vette klere heb je aan daar in thailand, waar heb je die gekocht? (c&a??) ben nl vet benieuwd.

oja je kan wel cameraman worde als ik dit zo zie, (Y)(Y)


Posted by Blik on Sep-09-2003 16:21:

thailand reminds me of Indonesi�

/me droomt weer terug naar 6 jaar geleden toen die weken in Indonesi� was


Posted by basvh on Sep-09-2003 16:51:

vette fotos van thailand. Ben je trouwens niet naar die full moon partys geweest of was je daar niet in de buurt?


Posted by New Wave on Sep-09-2003 17:18:

ZOOOOO HEHE!
Na 3 maanden, sms rekening van 450 euro, torenhoge tel-rekening, muisarm van het mailtjes typen EINDELIJK de foto's van Awakenings
Staan idd leuke foto's van thailand.




quote:
Originally posted by DJ_Siesta
oja je kan wel cameraman worde als ik dit zo zie, (Y)(Y)


Mwhehehe, echniedus Da gaat zo maar nie
Maar moet wel toegeven dat je op fotografisch gebied zeer creatief bent Bram, ik ben trots op je


Posted by SnuggLe on Sep-10-2003 06:43:

quote:
Originally posted by magrec
Nice pics bram



Sjineesje kon zeker niet van de poppers afblijven


Nee die kop van Bastiaan

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
vette klere heb je aan daar in thailand, waar heb je die gekocht? (c&a??) ben nl vet benieuwd.

oja je kan wel cameraman worde als ik dit zo zie, (Y)(Y)


Kijk uit of ik ban je nu voor altijd. Je bent weer fijn aan het uitdagen Siesta. Ik ga nu niet eens moeilijk doen; nog een keer en je hebt een ban.


Posted by mantisnl on Sep-10-2003 15:02:

wauw, ziet er echt top uit! vet mooi ook die tempels ed.!



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.