TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [b]PARTY!:[/b] Armada Night 25 Oktober
Pages (2): [1] 2 »
[b]PARTY!:[/b] Armada Night 25 Oktober
Van Armin's Site:
First Armada Night ever:
We have scheduled the first Armada Night for Saturday 25th October in Kingdom, Amsterdam (former "Marcanti")
DJ line up:
Armin van Buuren
Signum
M.I.K.E.
Lange (Uk)
Pulser (Uk)
You can find more info about the DJ's at www.armadamusic.nl
Ofcourse we will publish more news about this event soon.
Valt alleen op de zelfde avond als Ferry Corsten Right of Way... Maar voor mij zou het geen moeilijk keuze zijn!!! Die lineup is om te KWIJLEN!!
alleen ben ik dan al in Amerika *SOB*
| quote: |
| Spider, Astrid, Dazzle en Marc van Bekkum dit weekend Deze zaterdag een aantal van onze en jullie favoriete DJ's in de line up. Spider, ontvangt Astrid, Dazzle en Marc voor een avondje Xtralarge waar het dak er weer vanaf gaat. Voor het einde van de week maken we het programma voor het eind van het jaar bekend en daar zitten een paar flinke klappers tussen. Zo hebben we ondermeer 25 oktober een Armada night, van Armin van Buuren's nieuwe label, met Armin van Buuren zelf in de hoofdrol. En ook komen Scott Bond en JFK weer een keer op bezoek. XL Jan van Galenstraat 6 Amsterdam |
Hmmm is dit nou in plaats van, of naast die night tijdens het Amsterdam Dance Event!? Ik snap het nu helemaal niet meer... 
was dit niet een exlusieve party voor genodigden (200 people)
Die Armada Night de 30e is een private party zoals Robert eerder zei....
Dit is een feest voor wie dr maar naartoe wilt, met de Armada artists 
Dus er zijn 2 "armada nights"
zeer duidelijk dan

maar zeer netjessee lineup
Als ik er nog was geweest was het heel jammer voor Ferry... hahaha deze lineup is gewoon te goed!!! maar helaas!!! ik kan wel huilen dat ik dit moet missen 
Ziet er errug lekker uit, net dat ik er over na ging denken om naar Ferry te gaan. Ben zelf niet zo'n Ferry-fan, maar vrienden van me willen er wel heen, dus offer ik me maar op om mee te gaan. Maar dit is een zeer goed alternatief, line-up is geeeeeeeeil, maar Kingdom vind ik persoonlijk een balluhtent en ik had me voorgenomen nooit meer daar na toe te gaan.
Ga het in de groep gooien wat het wordt, allebei de opties hebben zijn voor- en nadelen. Laat het die vrienden van me maar beslissen, ik hobbel wel achter ze aan.
| Originally posted by FunkySimon tis toch laatst helemaal verbouwd, of heeft dat niet geholpen? |
| Originally posted by MaGiK54 Ik ben in april geweest tijdens 2 Days of Kaos, ik heb geen idee of het voor of na de verbouwing was, was mijn eerste keer daaro. |
| Originally posted by ambs Ja maar ik hoorde ook dat 2 days of Kaos EXCEPTIONALLY BAD was! hahahaha Met Armin Spectacular beviel Kingdom perfect!!! Veel ruimte, en je kon gewoon de dj booth in lopen hahahaha! |
HMMmmmmmmm heb net me kaartje voor Ferry gekocht
Wordt nog lastig zeg, want solo's zijn ook speciaal 
hehehe, ik ben benieuwd wat partyhardy hier van gaat zeggen
�k ben er iig nog niet uit! damn he ferry solo is nogal wat maar dit is ook niet te versmaden zeg
(en nog goedkoper ook maar dat terzijde)...
then again, die HMH ben ik ook al veels te lang niet meer binnen geweest...
twijfels twijfels...

OK, dat je een groot Hardcore feest en een geile solo van Ferry Corsten planned op 1 avond/nacht kan ik begrijpen, maar dat je dan nog zo'n super party gaat organiseren terwijl al een heleboel mensen (toch....) al kaartje voor Ferry hebben, snap ik dan weer niet :S Had ook best wel weekje later gekund toch nu kan ik er dus nie bij zijn best wel jammer maar helaas
Ik heb al kaarten voor Ferry Corsten, dus Ferry it is!
Als Armin het nou ff eerder aangekondigd had, was ik hier naar toe gegaan 
cool. ik wist nog niet van de andere armada night. gaat echt leuk worden!
what a bite in the ass!! het is niet eeeerrrrrllijjjkkkkkk 
| Originally posted by -=Freezel=- Ik heb al kaarten voor Ferry Corsten, dus Ferry it is! Als Armin het nou ff eerder aangekondigd had, was ik hier naar toe gegaan |
| Originally posted by arj1o1 de grote armin fan (of in ieder geval asot) kan er niet naar toe |
terwijl armin meerdere solo's doet
Re: [b]PARTY!:[/b] Armada Night 25 Oktober
| Originally posted by ambs DJ line up: Armin van Buuren Signum M.I.K.E. Lange (Uk) Pulser (Uk) |
Deze line-up is 10 x beter dan de afgelopen 2 Trance Energy's bij elkaar, tsjeemig....Dit zijn me wat namen zeg...
Re: Re: [b]PARTY!:[/b] Armada Night 25 Oktober
Originally posted by Cosmic Deze line-up is 10 x beter dan de afgelopen 2 Trance Energy's bij elkaar, tsjeemig....Dit zijn me wat namen zeg...Maar 25 oktober is op een donderdag en ik wou ook al naar de melkweg de 31e....Wat een luxe problemen |
| Originally posted by ambs Die Armada Night de 30e is een private party zoals Robert eerder zei.... Dit is een feest voor wie dr maar naartoe wilt, met de Armada artists ![]() Dus er zijn 2 "armada nights" |

| Originally posted by Cosmic Deze line-up is 10 x beter dan de afgelopen 2 Trance Energy's bij elkaar, tsjeemig....Dit zijn me wat namen zeg... |
Re: Re: Re: [b]PARTY!:[/b] Armada Night 25 Oktober
| Originally posted by Asperge 25 oktober is op een zaterdag. |
| Originally posted by kolkiewolkie hehehe, ik ben benieuwd wat partyhardy hier van gaat zeggen |
ik geloof echt mijn ogen niet! wat een line-up, echt mijn droom en dan is het dus op dezelfde avond als Ferry Solo!
echt niet!!!!!! te geloven!
maar dit is wel echt TE jammer zeg!
Kingdom is de naam die de marcanti heeft gekregen nadat het overgenomen is door de man achter de Impact avonden.
2 Days of Koas was een venue waarbij Kingdom gehuurd is door Kremlin,de organisatie van 2 Days of Koas.
Elke zaterdag word de Kingdom afgehuurd door Xtralarge,zo word de armada avond dus in samenwerking gedaan met Xtralarge