TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Delerium- Innocente
Delerium- Innocente
Ik moet gewoon even kwijt dat Delerium-Innocente echt een top super vet nummer is
ok, dan wil ik even kwijt dat het een leuk nummertje is maar dat ht dan toch echt niet nodig is om daar een thread over te beginnen............
| quote: |
| Originally posted by Blik ok, dan wil ik even kwijt dat het een leuk nummertje is maar dat ht dan toch echt niet nodig is om daar een thread over te beginnen............ |
precies!
Ja hey mr newbie..
Geen threads over yee ik ben een nerd en heb ### aantal posts
Geen threads die je ook gewoon kon pmen.. http://www.tranceaddict.com/forums/....php?forumid=13
Check ook ff de paginas hierachter... kan je zien wat we allemaal al niet hebben besproken krijgen we de threads ook niet terug..
Anders moeten de kopietjes van die threads helaas gesloten worden.. yep had ik beloofd 
Uiteraard zien we dit bij de die hard dutch ta's gewoon door de vingers
-DUTCH POWER-
LoL blijf je nog haha..
ik hoop wel dat die blijft, newbies zorgen altijd even voor wat werk voor de mods....
no offence joesterizor
Nou Henkie, ik denk dat jij beter niet als TA-ontvangstcomite dienst kunt doen...
NOu ja ik vind best dat je zulke threads mag openen.....maar vraag eerder wat iedereen er dan vind IPLV dat je het super vind..ja van mij mag alles maar ik ben geen mod
| Originally posted by Akira NOu ja ik vind best dat je zulke threads mag openen.....maar vraag eerder wat iedereen er dan vind IPLV dat je het super vind..ja van mij mag alles maar ik ben geen mod |
| Originally posted by -=WVG=- Nou Henkie, ik denk dat jij beter niet als TA-ontvangstcomite dienst kunt doen... |
| Originally posted by Henkie_henk Ik kan wel ontvangstcommitee zijn voor alle marrokane enzow.. hehe |
| Originally posted by -=WVG=- haha, moet je is in de Soccer-thread kijke... Discussie met fastDjMp3 over de stelling: "Alle Marokkanen in Nederland zijn criminelen" lol |
Ja die fastdjmp3 is een toffe gozer zolang ie in ze eigen land blijft.. haha 
| Originally posted by Henkie_henk Ja die fastdjmp3 is een toffe gozer zolang ie in ze eigen land blijft.. haha |

)
| Originally posted by Blik foei henkie ![]() (tering wat een nuttige post zeg ) |
| Originally posted by Henkie_henk Jaaa dat wordt aangeven bij Swamper.. wegens nutteloze posts |
| Originally posted by Blik ja misschien had ik die opmerking beter niet kunnen typen |
| Originally posted by -=WVG=- ja jij ook, wegens openbare rassendiscriminatie |
| Originally posted by Jukx haha, ja maar dat lijstje van je slaat natuurlijk helemaal nergens op!! dat heb je echt uit je duim gezogen! |
| Originally posted by Henkie_henk Ten eerste was ik onder de invloed van verdovende middelen.. en was dus ontoerekeningsvatbaar.. en kan dus ook niet aansprakelijk worden gesteld voor mijn uitspraken Ten tweede was wat ik zei zowel hypotetisch als fictief bedoeld Ten derde is er nog steeds vrijheid van meningsuiting Ten vierde plaatste ik het als een mening en niet als een fijt.. Ten vijfde ging het over de persoon zelf en niet over een compleet ras Ten zesde heb ik idd vrijdag een rechttentamen gehad. |
)
| Originally posted by -=WVG=- Blah Blah Blah Blah... Gezien het onderwerp kan ik je vergeven...De zaak wordt geseponeerd ( ) |
bijna hetzelfde
| Originally posted by Akira NOu ja ik vind best dat je zulke threads mag openen.....maar vraag eerder wat iedereen er dan vind IPLV dat je het super vind..ja van mij mag alles maar ik ben geen mod |

.. rest is maar matig.. nou ja album version vind ik ook wel relaxed
die joesterizor durft nou nix meer te zeggen gasten
door jullie
enne over die marrokanen dat is wel waar ja
later
michiel
Hey michiel kijk maar uit ze staan zo voor je deur hoor met een hele knokploeg. Ze weten namelijk je huis te wonen
nouja als we toch racistisch bezig zijn, dat is geen knokploeg, maar de familie