TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat vinden jullie,als echte trancefreaks, van de linu up van Sensation?
Wat vinden jullie,als echte trancefreaks, van de linu up van Sensation?
Wat vinden jullie nouw van de line-up van sensation????
Ik vind het echt heel jammer dat michel de hey en roog draaien.
In plaats van hun hadden ze beter Tiesto en Armin kunnen nemen .
maar ja , hoe denken jullie hierover???
greeetzzzzzz
deze discussie is al helemaal uitgevoerd........met als conclusie dat de line-up gewoon kut is
| quote: |
| Originally posted by Blik deze discussie is al helemaal uitgevoerd........met als conclusie dat de line-up gewoon kut is |
nee, niet geclosed, ik wil wel wat sensatie horen tegen ID&T........
wil ik dat wel.. 
Zoveel newbies hebbe we toch niet in het holland forum.. iedereen heeft idnt volgens mij al geflamed.. gezegd dat Roog een nerd is.. dat jean een arrogante skratchende homo is.. etc etc..
Yeah sensation of a lifetime..
Ik sluit em wel wanneer je op vakantie bent lol
| quote: |
| Originally posted by Henkie_henk Ik sluit em wel wanneer je op vakantie bent lol |

| quote: |
| Originally posted by Blik niet dat ik hem ga openen als jij hem nu zou gaan sluiten hoor |
KUT KUT KUT dat is duidelijk he?
Re: Wat vinden jullie,als echte trancefreaks, van de linu up van Sensation?
| quote: |
| Originally posted by joesterizor hadden ze beter Tiesto en Armin kunnen nemen |
Wat draait tiesto dan?? R&B? lol..
okay zonder dollen.. xplain.. t is vaak uplifting(trance) en laatst was het gewoon hardtrance/trance hehe 
Hey Blik have fun op je vakantie.. neu.. veel plezier :0
Tiesto en Armin draaien progressive...howel Armin op Mysteryland idd wel weer gewoon trance draaide...anyway..boeie...the subject is overdone
Klopt ja overdone.. ik hou zowiezo toch meer van medium.. of helemaal rood.. maarja..
Hey geniet lekker van de zon.. gaat ik ook doen.. Akira gaat werken haha 
| quote: |
| Originally posted by Henkie_henk Klopt ja overdone.. ik hou zowiezo toch meer van medium.. of helemaal rood.. maarja.. Hey geniet lekker van de zon.. gaat ik ook doen.. Akira gaat werken haha |
ik ga niet van de zon genieten want ik zit nog in me badjas....(gisteren Concept)
Haha okay dat mag.. ik ben gister.. eeh niet uitgeweest
(vrijdag wel wees maar niet bang) en kwam ook na 1ne me bed uit haha.. zo hoort het
Lekker int zonnetje ligge nu.. Mmmm trance erbij..
Re: Re: Wat vinden jullie,als echte trancefreaks, van de linu up van Sensation?
Boeien
Mij maakt het toch geen zak meer uit.. zit dan toch in Salou
.
Oh ja.. om nog enige "oude" nieuwswaarde aan deze thread te geven... Sensation wordt zowel op TMF als op Radio 538 uitgezonden 
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus For your information: Tiesto en Armin draaien helemaal geen trance, dus ECHTE tranceliefhebbers zouden het n�g een kutline-up vinden als zij er stonden..... |

hmm..nou jah...muziek is nou eenmaal moeilijk te defini�ren..toch? en ik heb de puf niet voor een discussie..maar ik bedoelde er meer mee dat Tiesto ook niet echt innovatief zou zijn om op Sensation neer te zetten...been there..done that..weetjewel? ach..whatever 
Sluit deze tread aub. Deze discussie is al te vaak gevoerd.
| quote: |
| Originally posted by Robvef Sluit deze tread aub. Deze discussie is al te vaak gevoerd. |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.