TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Club Nokia Summertour 2001!!!
Club Nokia Summertour 2001!!!
Deze zomer heeft Nokia een boot afgehuurd en gaat daar feesten geven in bepaalde steden, in Den Bosch heb je als DJ's bijvoorbeeld Mark van dale en DJ Jean, de prijzen zijn nog niet bekend maar dat zal wel niet echt duur zijn als je bekijkt welke DJ's er zijn.......misschien wel iets om naartoe te gaan, lekker dicht in de buurt
check deze site: www.summertour.nl voor de info
Wanneer is dat is Den Bosch ??
7 en 8 augustus, misschien wel een ideetje om nartoe te gaan, ofnie WVG
als dj jean en mark van dale komen zou ik er niet heen gaan, stelletje bagger djs,
voor de sfeer natuurlijk wel, als het warm is
vrouwen in topjes
nee dan zal't wel leuk zijn , ik ga er niet heen voor die djs
Het scratchen van DJ jean wil ik zeker niet missen 
haha anders ga je der heen en trap je een gat in die boot
| quote: |
| Originally posted by Henkie_henk haha anders ga je der heen en trap je een gat in die boot |
Ach joh het is toch gewoon lol om Jean uit te lachen. Dat is het enigste wat ik gewoon zou gaan doen. LOL maken
die boot ziet er redelijk strak uit, 3 verdiepingen en ook best groot
we zien wel hoor, ff met de rest van mijn vrienden over hebben
| quote: |
| Originally posted by Blik die boot ziet er redelijk strak uit, 3 verdiepingen en ook best groot we zien wel hoor, ff met de rest van mijn vrienden over hebben |

Den bosch is opzich wel lekker dichtbij. Eindelijk is er dus is iets te doen in den bosch
. Misschien dat ik ook wel effe ga, kunnen we een mini brabant ta meeting houden
. Ook kunnen we gewoon jean en mvd overboord flikkeren en zelf achter de decks gaan staan 
grtz.
TNG
| quote: |
| Originally posted by tango Den bosch is opzich wel lekker dichtbij. Eindelijk is er dus is iets te doen in den bosch . Misschien dat ik ook wel effe ga, kunnen we een mini brabant ta meeting houden . Ook kunnen we gewoon jean en mvd overboord flikkeren en zelf achter de decks gaan staan ![]() grtz. TNG |
met alle TA's naar den Bosch gaan en de DJ's in het water gooien......
Ik had graag die zuig-eend van een Jean in de Bossche wateren laten verzuipen.........maargoed dan ben ik op vakantie...flink stuk lood aan zijn poten jongens!!, hoe sneller hij zinkt hoe beter. gheghe 
laat die jean maar lekker onder water scratchen
lekker over de bodem ja gheghe :-)
Nou nou, Jean is niet veilig in Den Bosch...
Heeft hij bodyguards?? Anders neem ik wel ff wat FCDB-Hooligans mee 
En ik wat Top Oss hooligans 
grtz,
TNG
gheghe, gaan jullie feesten of gaan jullie rellen :-)? offfuh, is der geen verschil meer tegenwoordig
?
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.