TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Club Nokia Summertour 2001!!!


Posted by Blik on Jul-01-2001 15:51:

Smiley DJ Club Nokia Summertour 2001!!!

Deze zomer heeft Nokia een boot afgehuurd en gaat daar feesten geven in bepaalde steden, in Den Bosch heb je als DJ's bijvoorbeeld Mark van dale en DJ Jean, de prijzen zijn nog niet bekend maar dat zal wel niet echt duur zijn als je bekijkt welke DJ's er zijn.......misschien wel iets om naartoe te gaan, lekker dicht in de buurt

check deze site: www.summertour.nl voor de info


Posted by -=WVG=- on Jul-01-2001 16:49:

Wanneer is dat is Den Bosch ??


Posted by Blik on Jul-01-2001 17:22:

7 en 8 augustus, misschien wel een ideetje om nartoe te gaan, ofnie WVG


Posted by Siesta on Jul-01-2001 17:33:

als dj jean en mark van dale komen zou ik er niet heen gaan, stelletje bagger djs,


Posted by Siesta on Jul-01-2001 17:34:

voor de sfeer natuurlijk wel, als het warm is
vrouwen in topjes nee dan zal't wel leuk zijn , ik ga er niet heen voor die djs


Posted by -=WVG=- on Jul-01-2001 17:48:

Het scratchen van DJ jean wil ik zeker niet missen


Posted by Henkie_henk on Jul-01-2001 18:00:

haha anders ga je der heen en trap je een gat in die boot


Posted by eXos on Jul-01-2001 18:02:

quote:
Originally posted by Henkie_henk
haha anders ga je der heen en trap je een gat in die boot


Sja, waarom niet


Posted by Dj Lex on Jul-01-2001 18:23:

Ach joh het is toch gewoon lol om Jean uit te lachen. Dat is het enigste wat ik gewoon zou gaan doen. LOL maken


Posted by Blik on Jul-01-2001 19:40:

die boot ziet er redelijk strak uit, 3 verdiepingen en ook best groot

we zien wel hoor, ff met de rest van mijn vrienden over hebben


Posted by Henkie_henk on Jul-01-2001 20:14:

quote:
Originally posted by Blik
die boot ziet er redelijk strak uit, 3 verdiepingen en ook best groot

we zien wel hoor, ff met de rest van mijn vrienden over hebben


Al die onzichtbare blik

Maar zon bootje kan best cool weze! weeres wat anders! alleen als er lui uit moetegezetworde ofzow


Posted by tango on Jul-01-2001 22:02:

Den bosch is opzich wel lekker dichtbij. Eindelijk is er dus is iets te doen in den bosch . Misschien dat ik ook wel effe ga, kunnen we een mini brabant ta meeting houden . Ook kunnen we gewoon jean en mvd overboord flikkeren en zelf achter de decks gaan staan

grtz.
TNG


Posted by Blik on Jul-02-2001 08:42:

quote:
Originally posted by tango
Den bosch is opzich wel lekker dichtbij. Eindelijk is er dus is iets te doen in den bosch . Misschien dat ik ook wel effe ga, kunnen we een mini brabant ta meeting houden . Ook kunnen we gewoon jean en mvd overboord flikkeren en zelf achter de decks gaan staan

grtz.
TNG


deal......hehe met alle TA's naar den Bosch gaan en de DJ's in het water gooien......

count me in.......


Posted by New Wave on Jul-02-2001 09:14:

Ik had graag die zuig-eend van een Jean in de Bossche wateren laten verzuipen.........maargoed dan ben ik op vakantie...flink stuk lood aan zijn poten jongens!!, hoe sneller hij zinkt hoe beter. gheghe


Posted by Siesta on Jul-02-2001 09:52:

laat die jean maar lekker onder water scratchen


Posted by New Wave on Jul-02-2001 10:27:

lekker over de bodem ja gheghe :-)


Posted by -=WVG=- on Jul-02-2001 11:32:

Nou nou, Jean is niet veilig in Den Bosch...
Heeft hij bodyguards?? Anders neem ik wel ff wat FCDB-Hooligans mee


Posted by tango on Jul-02-2001 12:41:

En ik wat Top Oss hooligans

grtz,
TNG


Posted by New Wave on Jul-02-2001 12:43:

gheghe, gaan jullie feesten of gaan jullie rellen :-)? offfuh, is der geen verschil meer tegenwoordig ?



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.