TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Superfeestje:Concept 30 juni Statenhal Den Haag!
Superfeestje:Concept 30 juni Statenhal Den Haag!
Damn wat een avond was het weer gisteren.
Lekker lopen stampen op Sven Vath....jeetje wat een lekkere set had die gozer weer neergezet...
Ik ben ook zeker 5x met mn kop gefilmd dus moet ik zeker op tv komen.hehehe 
Had weer met Miss P. afgesproken.Samen hebben we weer een phatt avondje gehad.
Weet iemand wanneer het wordt uitgezonden op TMF/538 want ik heb wel 538/TMF vlaggen zien hangen dus neem ik aan dat het uitgezonden wordt.
GREETZ!!
haha..wat was jij toch camerageil mannetje..!
en idd..het was echt zwaar relaxed...ik had maar geen thread gemaakt omdat ik die eer aan jou wou overlaten
Mr. Partyhardy 
vond Sven V�th idd echt top! Billy Nasty had z'n trukendoos maar op een kier gezet, want erg veel kwam er niet uit vond ik...jammur..
en vooral Dimitri..wat een minne
maar jah....ik heb echt een toffe avond gehad...many thx to Bellie, Marieke, Dwight en Susanna!! 
heb niet veel zin om er dieper over in te gaan, want ik kan nog niet zo goed nadenken..tralalalaaaa 
ik hoor het alweer , weer veel moois gemist 
Das nou weer jammer dat zulke leuke feestjes vaak alleen in het westen te vinden zijn...
| quote: |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Das nou weer jammer dat zulke leuke feestjes vaak alleen in het westen te vinden zijn... |

Jammer dat ik niet kon. Ik heb zeker wat gemist, merk ik.
Maar aan de andere kant, heb ik gisteren weer een bevredigende avond gehad. (ik hoef dit toch niet uit te leggen he. En zo ja, denk na!!!
)
sexxxxxxxxxxxxxxxx.........hihi 
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus ach joh..ik moest ook 3 uur heen in de trein en 4 (!!!) uur terug! echt gaar man! maar jah, ik heb t er altijd voor over...wat is zo'n treinreis nou op een heel leven... ![]() ennu..peet, waar woon jij dan? ennu..jukx..waarom heb je niet gereageerd op m'n sms-je gisteren? was je �berhaupt wel op Concept? |
| quote: |
| Originally posted by Jukx Nog lekker gestruhned (of hoe je het ook schrijft) met Bellie?? |

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.