TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Help! Kunnen jullie ff voten voor mijn profielwerkstuk
Pages (2): [1] 2 »
Help! Kunnen jullie ff voten voor mijn profielwerkstuk
Ik doe mijn profielwerkstuk over het kopieren van cd's
kunnen jullie mij ff helpen door 5 vraagjes in te vullen:
http://members.home.nl/arjenvanlin/pws.htm
ik heb m even in gevuld,
nog succes met je profielwerkstuk!
Done
Suc6 ermee!
Ingevuld!
ingevuld!!! success d'r mee 
Voted
Kan je er ook wat mee winnen? 
ingevuld
gedaan
check 
suc6 ermee
WooT
hardstikke bedankt allemaal al
done
voted 
Done!
Succes met je werkstuk.
gedaan
Done. 
Voted
Gestemd 
Grappig dat (tot nu toe) een groot deel van de mensen vindt dat de 'redelijke' prijs van cd's tussen de 10 en 14 euro/dollar moet liggen. Dat betekent dus dat mensen wel degelijk een wat hogere prijs voor muziek willen betalen, maar niet de huidige gangbare prijzen.
Succes met je werkstuk 
ja heb gevote
succes ermee
op deze manier marktonderzoek is een stuk simpeler dan op straat gaan staan en mensen aanspreken. Alleen is het wel zo dat je nu misschien maar 1 soort mensen
Sjek!
done
ik heb al een stukje commentaar over deze vraag
How much CD's have you copied the last half year?
100+
80-99
60-79
40-59
20-39
1-19
Zero
er is toch geen hond die meer dan 40 cd's koopt in 26 weken?? Het is voor mij al helemaal onduidelijk waarom je er 100+ bij hebt gezet, want dan zou die 4 cd's per weer kopen.
Ik zou deze vraag veranderen als ik eerlijk was, tot maximaal 50 cd's.
(ok, er staan wel mensen die zoveel kopen, maar om eerlijk te zijn geloof ik dat niet helemaal, zijn volgens mij niet naar waarheid ingevuld)
| quote: |
| Originally posted by Blik done ik heb al een stukje commentaar over deze vraag How much CD's have you copied the last half year? 100+ 80-99 60-79 40-59 20-39 1-19 Zero er is toch geen hond die meer dan 40 cd's koopt in 26 weken?? Het is voor mij al helemaal onduidelijk waarom je er 100+ bij hebt gezet, want dan zou die 4 cd's per weer kopen. Ik zou deze vraag veranderen als ik eerlijk was, tot maximaal 50 cd's. (ok, er staan wel mensen die zoveel kopen, maar om eerlijk te zijn geloof ik dat niet helemaal, zijn volgens mij niet naar waarheid ingevuld) |
| Originally posted by arj1o1 nou de vraag is eigenlijk een beetje slecht het moet niet copied zijn maar branden dus hoeveel cds heb jij het afgelopen half jaar gebrand er zijn wel veel mensen die honderd cd's branden |
Niet dat de leraren op je school dat weten, maar toch.
Gedaan...
| Originally posted by Djeebie Aha, dat is het dus. Kopi�ren doe ik eigenlijk nooit. Af en toe een liveset branden daarentegen wel. Eigenlijk is je onderzoek nu niet betrouwbaar meer h� Niet dat de leraren op je school dat weten, maar toch. |
Astuuu!!