TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- een trieste dag n het Holland forum!!!!
een trieste dag n het Holland forum!!!!
het is een trieste dag.......
ik vertrek morgen voor 10 dagen naar Salou, dus dan moeten jullie het zonder de altijd aardige mod Blik doen, ik ben benieuwd ofn het forum volgende week gesloten is wegens oncontroleerbare rellen.........
Ik wil jullie allemaal een vet strakke vakantie toewensen en over 10 dagen ben ik weer terug, misschien kom ik Moogwai nog tegen in Salou, zou wel tof zijn.........
WVG: sterkte jongen, jammer dat je niet meegaat, probeer de rust hier een beetje te behouden
(dus niet mee gaan rellen met Miss P.
)
(cyberia, je PM box leegmaken zodat ik ook een PM terug kan sturen, dat is wel handig)
IEDEREEN EEN VETTE VAKANTIE TOEGEWENST NOGMAALS
greets
Blik
Goed dat je moderator bent, kun je meteen ff te titel van de thread veranderen...

Je hebt al een "kwaliteitsmail" gehad dus ik zeg alleen nog ff:
VEEL PLEZIER HE ! 
| quote: |
| Originally posted by -=WVG=- Goed dat je moderator bent, kun je meteen ff te titel van de thread veranderen... ![]() Je hebt al een "kwaliteitsmail" gehad dus ik zeg alleen nog ff: VEEL PLEZIER HE ! |
he blik,
veel plezier in salou kerel! Ik ga juist pas over 10 dagen op vakantie dus ik zie je pas weer eind juli (moet ik daar een
of een
achter doen? )
Denk er wel aan, doe het veilig, ook op vakantie 
grtz,
TNG
OmG editten of niet editten... wat zou het leuk staan he.. een topic door blik gemaakt met.. "eindelijk opgerot"...
Party on! gozert! en geen dingen doen die ik ook niet zou doen he.. 
Have Fun Blikie...ik zal me proberen rustig te houden hoor! 
tot later in de maand 
He Blik,
Zo triest is het toch niet om op vakantie te gaan
haha
Ik ga dus ook lekker naar Salou... lekker met het vliegtuig 
hehehe have phun man!!!
GO GET THEM CHICKS!!! lol 
GREETZ!!
heej blik,
een goede vakantie toegewenst junge.
haudoe war,
beetje laat maar nog prettige vakantie.....!!!
bedankt voor de aardige reacties (slijm slijm.....)
over een halfuurtje vertrek ik naar een vriend van mij om te verzamelen om dan met z'n allen naar Eindhoven te gaan.......
damn, ik heb megazin erin...maja das volgens mij best logisch dacht ik zo
best verslaafd eigenlijk als je een halfuur voordat je vertrekt nog op TA zit om nog ff wat te posten hehe 
de mazzel allemaal, zie jullie weer op 11 juni..........
Blik
**Blik vertrekt naar Salou en komt pas over 10 dagen weer terug**
11 juli.....maargoed, dat zijn details 
| Originally posted by Henkie_henk OmG editten of niet editten... wat zou het leuk staan he.. een topic door blik gemaakt met.. "eindelijk opgerot"... |

->
Spanje blijft altijd leuk... vooral om die geile Engelse mokkeltjes... Have fun!!
Ja daar lopen er aardig wat van. Veel Engelsen en Nederlanders, maar ja die talen spreek je in iedere geval he
| Originally posted by Dj Lex Ja daar lopen er aardig wat van. Veel Engelsen en Nederlanders, maar ja die talen spreek je in iedere geval he |
wa kun je dan nog meer doen ????
!!!!!!
He Blik, Ik wil wel ruilen met je vakantie hoor..... Zeeland of Spanje..
Ik weet het wel. Spanje. Maar ja ik moet het met Zeeland doen.
Have fun in Spain & drink alot of beer & get some chicks 
Sandman
Dude leuk plaatje sandman.. maar verklein em ff als je em als sig wil gebruike.. 
thx..
GreetZ
Blik is weg !!
PARTY...
naah, ik ben te moe...