TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- MOS 01-07-2001 : Joey Beltram
MOS 01-07-2001 : Joey Beltram
The Ministry Of Sound Session, recorded on 01-07-2001 from radio538 is a bit soft, unfortunately no real (hard) techno tracks but there's some nice mixing though.
Thanx to maxell for the info and thanx to nummie for the fast server !!
Just copy and paste the url into a downloadaccelerator (resumable!)
Here's the NFO file:
ftp://193.67.222.66/pub/vbi/some/sets/by/Haze/MOS 01-07-2001 -joey beltram-.[recorded by Haze]/MOS 01-07-2001 -joey beltram-.nfo
..the mp3 (about 70mb)
ftp://193.67.222.66/pub/vbi/some/sets/by/Haze/MOS 01-07-2001 -joey beltram-.[recorded by Haze]/MOS 01-07-2001 -joey beltram-.[recorded by Haze].mp3
..and a picture (for the cd cover ? )
ftp://193.67.222.66/pub/vbi/some/sets/by/Haze/MOS 01-07-2001 -joey beltram-.[recorded by Haze]/joeybeltram.jpg
He bedankt man!!!
Joey Beltram is zeker wel kewl!! Ik heb trouwens het idee dat er bij Ministry of Sound nooit echt hard gedraaid wordt... had laatst ook een MOS set van Mauro Picotto, en dat was ook vrij soft....
dank dank..ik gaat t ff checke 
das goed te doen, effe downen.
Thnx mate!
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.