TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Groot, Grooter, Grootst (Festivals)
Groot, Grooter, Grootst (Festivals)
Denk je dat Mysteryland en Dancevalley grote dance feesten zijn. Nauw, dan hebben die Duitsers toch weer de overtreffende trap met hun
.
Kijk en kwijl....
wowowow check die Century Circus.....Speedy J, Richie Hawtin, Luke Slater, Umek, Johannes Heil..........wow, dat wordt echt zoooo bruut stampen daar!!!!!
Idd een groot feestje. Je ziet nu ook wel dat de nederlanders geen kont voorstellen in duitsland. Er is er volgens mij geen 1 geboekt. Tis gewoon weer zo'n typisch duitse party, een beetje zoals mayday, maar dan erger 
grtz.
TNG
Nou idd, dat zijn leuke feestjes die die Duitsers organiseren. Geen Tiesto, AvB of Corsten. Idd alleen maar weer die Duitsers.
| quote: |
| Originally posted by tango Idd een groot feestje. Je ziet nu ook wel dat de nederlanders geen kont voorstellen in duitsland. grtz. TNG |
Echt? Nou ik zat die line-up te lezen en zag hem niet staan hoor.
Ach ja, dan weet ik t ook niet meer...
Ja inderdaad ik zag Thunderdome ook staan op het plaatje, dikke pret :-)
Der is ook een I Love Techno tentje, dat lijkt me ook wel een leuk tentje om te staan...
Verder vind ik het terrein der machtig mooi uitzien, is weer wat anders dan die kale zooi als bij Dance Valley en Mysteryland.
Tis weer iets appart.
Groeten
Het is inderdaad een HUGE feestjuh als ik dat zo zie...
Maar ja, ik ben niet van plan om helemaal naar Duitsland te fietsen 
Dit is bruut.
hoeveel kaarten zijn er in totaal????
Kon het niet zo snel vinden.
Maar dit is echt duits. lekker hard
En toch komen er daar heel veel mensen op af / hier zou dat veel minder zijn.
Geen Nederlanders?
Speedy J komt toch uit Rotterdam?
| quote: |
| Originally posted by MH Geen Nederlanders? Speedy J komt toch uit Rotterdam? |