TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Stjärnbild
Stjärnbild
Ojoj detta blir off-topic... men vad jag har för mig så finns det inga ontopic regler på forumet så... :-)
Igår var jag ute på natten, och det var ruskigt klar himmel så man såg alla stjärnor... och till min förvåning så ser jag en kombination av stjärnor som såg ut som en division som min bild nedan (forumets formattering förstör min bild.. de två stjärnorna ovan och under ska vara centrerade förstås....)
*
*********************
*
Någon som vet om den stjärnhopen har något namn?
Förresten på tal om detta..., id-t's sensation är ju nog världens största party... men tror ni att det är universums störst party... på en planet långt fjärran härifrån har de kanske i just denna stund ett ännu större party =)... och gielen ser ju faktiskt ut som han är från någon annan planet i sina vita slim-linne =)
[COLOR=darkblue]
vad har du rökt/druckit? 
i Holland håller en kommun på med att bygga en UFO-flygplats.
här är det:

iaf.. i natt tog någon följande bilden:

hehe 
många människor ringde polisen och tidningar & radion kom ner för att se vad som hände. alla trodde det var sant.
slutlig var det Holländska Canal+ som gjorde en promotions-stunt för deras nya science-fiction serien 
coolt med en UFO landning 

Konstigt att detta kommer upp just nu - var i måndags på en "föreläsning" om UFO's.
En kille från ufo-sverige (tror jag att de kallar sig) kom och snacka lite om hur de undersöker när folk tror sig att ha sett UFO. Oftast är det ju ngt annat de har sett 
Han hade också med lite film-utklipp där folk berättar om deras "UFO-sightings". Höjdpunkten var helt klar när en psykolog berätta om ett "UFO" han hade sett när han körde bil: två röda prickar som kom mot honom, men stannade till när han stoppade bilen och steg ut för att närmare undersöka "UFO:t" ("de [röda prickarna] bara svävade där"). Men då han (efter ~20 min) själv började köra iväg igen, flög "UFO:t" också iväg
(Föreläsaren berättade också att Telia hade en mast med två röda lampor i närheten där... vilket sammanträffande.)
spöken och ufon och sånt e ju bara ett fel i matrix ju...
inget annat.. så oroa er inte 
Mr sipowitz, läs denna tråden: http://www.tranceaddict.com/forums/...196#post1838196
Det är faktiskt inte nyttigt med droger..

| quote: |
| Originally posted by chjo Mr sipowitz, läs denna tråden: http://www.tranceaddict.com/forums/...196#post1838196 Det är faktiskt inte nyttigt med droger.. |
| quote: |
| Originally posted by sipowitz GRRRRrrrrr! Äter man mycket kruska (läs gröt) så behöver man inga såna där fjollgrejor som droger :-) Här försöker man ställa en allmänbildande fråga men får bara fingret tillbaka... ajaj vad ska man säga ;-) |
Svanen.. det bör vara svanen du sett.
Den ligger mellan Pegasus och lyran och består av 5-7 stjärnor i rad plus två på var sin sida om "strecket" 
| quote: |
| Originally posted by dbl spöken och ufon och sånt e ju bara ett fel i matrix ju... inget annat.. så oroa er inte |
japp, ingen fara! men lova att skriva här om ni blir anfallen av en/några
Mr Bitch du är inte helt ute å cyklar när du säger att det kan finnas fetare partyn på en annan planet ute i cosmos (cosmos är förövrigt rankat som ett av världens flummigaste ord)
Vart tror ni jag kommer ifrån huh ???

Jag kommer planeten som pilen pekar på... bästa bild jag har...
Planeten heter GnorrFph

Personligen skapades jag ur en bugg i Matrix...
ps. ja nu vet jag varför jag känner igen sipowitz..... du bodde ju på Gnoooboo (kontinenten)
Fan vi e från samma planet... eller var du från 6e månen ? många som kommer från 6e månen Krusk som sen har flyttat till Gnoooboo... måste va du... du som uppfann Kruska som du antagligen tog med till Tellus och döpte om det till fiberrik havregrynsgröt, det var väl sen som du blev bannlyst till dom yttre gasmolnen för du hade för stort utlopp av just gaser efter att ha ätit för mycket kruska... du var fan med på nyheterna om de ds.
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Mr Bitch du är inte helt ute å cyklar när du säger att det kan finnas fetare partyn på en annan planet ute i cosmos (cosmos är förövrigt rankat som ett av världens flummigaste ord) Vart tror ni jag kommer ifrån huh ??? ![]() Jag kommer planeten som pilen pekar på... bästa bild jag har... Planeten heter GnorrFph ![]() Personligen skapades jag ur en bugg i Matrix... |
| quote: |
| Originally posted by sipowitz Hmmsi, jag hittade denna oredigerade bilden.. d.v.s. originalbilden, är det inte så att alla på planet GnorrFph har gielen på loftet? |
astronomi är intressant, men astrologi är mycket mer intressant 
det e tvärtom för mig 
hahahaah, steve och sipo
jag var fan nära på att rammla av stolen!

hahaha..stävä du e för rolig
!!!!!!!
*sitter o garvar för mig själv*

Fan då Sipowitz... Har du vart i "farten" nu igen ?!
http://www.aftonbladet.se/vss/nyhet...,386527,00.html
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.