TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Siesta-Ban Thread (was: Ikke op Tiesto DVD: capturen?)
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »
Ikke op Tiesto DVD: capturen?
Hallo!
Ik heb nu al van veel mensen gehoord dat ik ergens op de Tiesto DVD 'another day at the office' moet staan met mijn lelijke hasses, maar ik heb um nog nooit gezien.
Het is ergens op Impulz, en daar sta ik in mijn lelijke rooie blouse + koortslip (jippie
).
Maareh.. zou iemand dat kunnen capturen?
Greetz,
SnuggLe
Ik heb mezelf ook 3x op de dvd voorbij zien hobbellen, bij Impulz, Innercity & ISOS3 Release Party
Maar ik moest wel erg vaak freeze frame afspelen om mezelf te zien 
| quote: |
| Originally posted by Chicane Ik heb mezelf ook 3x op de dvd voorbij zien hobbellen, bij Impulz, Innercity & ISOS3 Release Party Maar ik moest wel erg vaak freeze frame afspelen om mezelf te zien |
Waar sta jij dan ergens Chicane bij die 3 feesten ?
*Ik ben iemand die waarschijnlijk binnen 2 weken voor altijd gebanned gaat worden, samen met al mijn andere fake-accounts*
Vet bedankt HB! Top! 
Funkysimon: fotosoep wat je wil kerel! Van mij is toch niets meer te maken 
2 Snuggle:
Anders geil je niet zo op die kip voor je 
snuggle ben je altijd zo lelijk?
| Originally posted by DJ_Siesta snuggle ben je altijd zo lelijk? |
alweer zon sneue kontmongoolneuker

die ene lijkt verd8 veel op snuglul 

kijk maar eens naar de overeenkomsten
, GENOEG
| Originally posted by DJ_Siesta alweer zon sneue kontmongoolneuker |
www.djgerrit.com
I rest my case...
| Welkom op de website van Professionele Entertainer/DJ/Presentator Gerrit. Gerrit is altijd enthousiast en heeft altijd zin een feestje. Als het nu gaat om jaren 80, trance, hardhouse, club of lekker meezingen met Apr�s Ski, Gerrit maakt er altijd een geweldig gezellig feest van. |
| Hier vind je de 10 allergrootste feestknallers van dit moment, uitgekozen door Gerrit 1) Boozywoozy - Raise your hands 2) Underdog Project - Summer jam (Klubbheads mix) 3) PartyPolice - Making up your mind 4) Caroussel People - Macho Man 5) Fred & Aad - We maken het laat 6) Lumidee vs. Armani & Ghost - Uh oh in the airport (DJ Gerrit mix) 7) Little Saxo - Turn me on (DJ Lexie mix) 8) Funjoks - Doe een stapje 9) Caroussel People - Im your man 10) HoogLanders - Ik dacht dat jij een vrouw was |
| Bericht door ~MaRgRiEt~ @ 14-09-2003 / 13:20 HeY LiEvErD! EcHt MoOiE nIeUwE sItE!! iK sPrEeK jE sNeL wEeR eN MeT jOuStErMeRkE gAaN wE fEeStEn!! ![]() ![]() ~DiKkE KuS mArGrIeT~ |
Oke, DJ Siesta is nu gesuspend, en heb voor een algehele ban gevraagd, voor altijd dus. Ook zijn ander aliassen (accounts) probeer ik aan te laten pakken.
Iemand erop tegen? Zeg het dan nu, of zwijg voor altijd 
wat zijn zn fake accounts dan?
| Originally posted by robin wat zijn zn fake accounts dan? |
Nou, ik DENK oa. "Eikel". Check bv die thread van I Love Techno 2003. Daar staat hij ook in dacht ik. VOlgensmij heeftie er 1 of 2.
Maar ik ben benieuwd onder welke naam hij terugkomt. Die gaat er dan ook meteeen af. Maar de naam Siesta zullen we hier niet meer zien.
| Originally posted by SnuggLe Nou, ik DENK oa. "Eikel". Check bv die thread van I Love Techno 2003. Daar staat hij ook in dacht ik. VOlgensmij heeftie er 1 of 2. |
| Originally posted by Sukkel Je bedoelt 'Sukkel' denk ik! Maar ik ben Gerrit niet hoor! |
Wat een stelletje camera-geile mafkezen hier zeg 
eh blik, als jij op de knop 'ip' drukt moet jij toch een lijstje krijgen met
ip van die post XX.XXX.XX.XXX
'other users posted from this ip' Bla, Blaa, Blaah
of heb swampert dat uitgeschakelt? en k neem aan dat ie m ook per ip bant..
| Originally posted by robin eh blik, als jij op de knop 'ip' drukt moet jij toch een lijstje krijgen met ip van die post XX.XXX.XX.XXX 'other users posted from this ip' Bla, Blaa, Blaah of heb swampert dat uitgeschakelt? en k neem aan dat ie m ook per ip bant.. |
| Originally posted by SnuggLe Oke, DJ Siesta is nu gesuspend, en heb voor een algehele ban gevraagd, voor altijd dus. Ook zijn ander aliassen (accounts) probeer ik aan te laten pakken. Iemand erop tegen? Zeg het dan nu, of zwijg voor altijd |