TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- משחקי פורום
Pages (7): [1] 2 3 4 5 6 7 »
משחקי פורום
טוב אז ככה הפורום יבש תחת אז בואו נעשה משחק כזה
קחו שמות של טראקים ותתרגמו לעברית, תרשמו פה והשאר ינסו לגלות מה השם המקורי, תקצינו קצת את התרגום כדי שיהיה מצחיק
קחו דוגמא קלה:
אישדרקון - רוח אוניברסלית
mandrake - universal soul
טוב אז הנה תנסו:
תרופה נגד שיעול - גלשן עם מצנח
(שוב, תרגום לא מדויק לגמרי כדי שיהיה קשה יותר לזהות)
(כן אני דפוק אבל תפרגנו)
ואלה אני אזרום איתך
אר.קלי עם נמר - נחש
אוקי
משחק קר - שעונים
| quote: |
| Originally posted by ADiSH אוקי משחק קר - שעונים |
נו מה אתה רוצה...
נראה אותך צגלה את זה
אור מוצף - ארגוט
| quote: |
| Originally posted by ADiSH נו מה אתה רוצה... נראה אותך צגלה את זה אור מוצף - ארגוט |
Re: משחקי פורום
| quote: |
| Originally posted by Narcotic Mind תרופה נגד שיעול - גלשן עם מצנח |
די ג'ייס נוזליים - פשיטת רגל
ס. את מ. הפקות - בית אמיתי
מי שמזהה את זה מקבל מה שהוא רוצה:
פאשלה - כפכף אותה
זה המשחקי פורום הזה...
אני מכיר פורום שיש שם משחקים משחקים עם שיאים והכל...
יש שם סנייק וסלוט שזה יענו מכונה עם הפירות שאתה מכניס מטבע ויש לך 3 טורים עם פירות...
וטטריס, ומירוץ מכוניות כזה ועוד
אלה משחקי פורום נחמדים 
בקיצור רועי הומו ולא מזהה כלום
קבלו כמה קלים
נתיב מטוס 13 - זריחה
ילד הפלסטיק - לחיות חיים נוספים (רמיקס ווקאלי)
תאגיד החלב - השמש תמיד זורחת בטלוויזיה
אחד קשה
תאוות בצע - עולם מוזר (לימון שמונה רמיקס)
Re: Re: משחקי פורום
רועי, שתוק ותזהה
| quote: |
| Originally posted by Scorchio מארק הכלי - שחור ולבן |
| quote: |
| Originally posted by DJ_Yuval תאוות בצע - עולם מוזר (לימון שמונה רמיקס) |

| quote: |
| Originally posted by Narcotic Mind די ג'ייס נוזליים - פשיטת רגל |
שבט אבוד - אלוף המשחקים
| quote: |
| Originally posted by Scorchio ממש קשה Greed - Strange World [Lemon 8 Remix] הלימון 8 רמיקס ממש עשה את זה קשה אני חייב להודות |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter שבט אבוד - אלוף המשחקים |
רועי:
Lost Tribe - Gamemaster
יובל:
Solar Stone - Speak In Sympathy
Delerium - Silence
נו מה אתה עושה צחוק?

| quote: |
| Originally posted by DJ_Yuval אבן סולארית - לדבר בסמפוניה |
סמי וסומו - שכונה
| quote: |
| Originally posted by Narcotic Mind Flutlicht - Mutterkorn מה תגיד על זה ? |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter Solarstone_Presents_Elizabeth_Fields-Speak_In_Sympathy__Neo_And_Farina_Remix-Promo_Vinyl-2003-POW חחחחחחחחח speak in sympathy!!!! סימפתיה... לא סימפוניה!! |
אף אחד לא מנסה את פאשלה - כפכף אותה?
אני לא קולט מה הבעיה
פשוט קחו מילון
www.morfx.co.il
בקשה

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.