TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- House Torhout


Posted by YellinD on Jul-02-2001 17:05:

House Torhout

wie was er ?
ik onder andere

Tiesto heeft 1.45u lang het hele publiek dat er (al , hij draaide om 14.30 of zo) was
de mix leek op die van club eau 2nd anniversary , maar dan langer , en de tracks door elkaar gegooid : het opubliek vond eht geweldig

verder waren de uitschieters dave angel en jack de amrseille (geen trance , maar ja ..)

enkel tiesto was trance


Posted by JdDark on Jul-03-2001 22:19:

IK was er

het was de max, ben wel kapot door al dat dansen


vanwaar ben jij?


Posted by YellinD on Jul-03-2001 23:24:

was idd de amx

ben van leuven

ben na jacques de marseille vertrokken

kon toen nog amper bewegen
en auto stond op half uur wandelen
:/


Posted by JdDark on Jul-04-2001 12:04:

ik ben de volledige twee dagen gebleven tot 2u of zo, en ik was echt kapot daarna, maar het was te zalig
en de camping was een ver


Posted by YellinD on Jul-04-2001 21:57:

ik ben maar 1 dag gegaan , had geen geld voor 2

en, men fysiek is nimeer wat ze gewest is sinds examens
LOL


Posted by JdDark on Jul-04-2001 22:54:

quote:
Originally posted by YellinD
ik ben maar 1 dag gegaan , had geen geld voor 2

en, men fysiek is nimeer wat ze gewest is sinds examens
LOL


je zou eens moeten weten wat ik allemaal dan heb gedaan
cityparade tijdens de examens lol


Posted by YellinD on Jul-05-2001 16:31:

voor men ouders in leven te houden , ben ik toch maar niet gegaan


Posted by JdDark on Jul-05-2001 16:37:

quote:
Originally posted by YellinD
voor men ouders in leven te houden , ben ik toch maar niet gegaan



hehehe, bij mij zijn ze het al gewoon


Posted by cyberia on Jul-05-2001 20:35:

wa ik belachelijk vind is da ze in de media bij house torhout were zitten te kakken op een x hoeveelheid drugs ze weer gevonden hebben aan den ingang,daar waar hetzelfde weekend in Werchter hun rockfestival gehouden werd,en daar niks de ballen over drugs gezeverd wordt,en als ge het mij vraagt zult ge daar wel evenveel vinden


Posted by YellinD on Jul-06-2001 12:32:

jamaar
bij rock mag drugs he , want rock is normale muziek

house is muziek voor freaks , dus daar zijn drugs verboden (of zoiet)


bwa , tis ni alsof ze alle drugs hebben gevonen zenne


khem er genoeg zien smoren

sjans dak geen pillen zag
pillen suck


Posted by JdDark on Jul-06-2001 13:59:

quote:
Originally posted by cyberia
wa ik belachelijk vind is da ze in de media bij house torhout were zitten te kakken op een x hoeveelheid drugs ze weer gevonden hebben aan den ingang,daar waar hetzelfde weekend in Werchter hun rockfestival gehouden werd,en daar niks de ballen over drugs gezeverd wordt,en als ge het mij vraagt zult ge daar wel evenveel vinden


iemand die ik ken (niet zo goed) is tegengehouden geweest met tien pillen op zak, en iedereen die met mij mee was had pillen mee
ik heb daar geen problemen mee als ze er verstandig mee omgaan en geen 10 op een avond pakken

ik heb er GEEN genomen


Posted by YellinD on Jul-07-2001 15:53:

pfft
ik kan mij 100% amuseren zonder al da vies spul derbij , waarom hebben ander mensen da wel nodig ?
da ze is ni onnozel doen en gewoon feesten ffs ...

want ge ga me ni zeggen da ze soms ni de latsige uithangen , zenne


laat staan da ze gepakt worden , bye bye partynight
:/



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.