TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- House Torhout
House Torhout
wie was er ?
ik onder andere
Tiesto heeft 1.45u lang het hele publiek dat er (al , hij draaide om 14.30 of zo) was
de mix leek op die van club eau 2nd anniversary , maar dan langer , en de tracks door elkaar gegooid : het opubliek vond eht geweldig 
verder waren de uitschieters dave angel en jack de amrseille (geen trance , maar ja ..)
enkel tiesto was trance

IK was er
het was de max, ben wel kapot door al dat dansen
vanwaar ben jij?
was idd de amx
ben van leuven
ben na jacques de marseille vertrokken
kon toen nog amper bewegen
en auto stond op half uur wandelen
:/
ik ben de volledige twee dagen gebleven tot 2u of zo, en ik was echt kapot daarna, maar het was te zalig
en de camping was een ver 
ik ben maar 1 dag gegaan , had geen geld voor 2
en, men fysiek is nimeer wat ze gewest is sinds examens
LOL

| quote: |
| Originally posted by YellinD ik ben maar 1 dag gegaan , had geen geld voor 2 en, men fysiek is nimeer wat ze gewest is sinds examens LOL |
voor men ouders in leven te houden , ben ik toch maar niet gegaan

| quote: |
| Originally posted by YellinD voor men ouders in leven te houden , ben ik toch maar niet gegaan |
wa ik belachelijk vind is da ze in de media bij house torhout were zitten te kakken op een x hoeveelheid drugs ze weer gevonden hebben aan den ingang,daar waar hetzelfde weekend in Werchter hun rockfestival gehouden werd,en daar niks de ballen over drugs gezeverd wordt,en als ge het mij vraagt zult ge daar wel evenveel vinden
jamaar
bij rock mag drugs he , want rock is normale muziek
house is muziek voor freaks , dus daar zijn drugs verboden (of zoiet)

bwa , tis ni alsof ze alle drugs hebben gevonen zenne

khem er genoeg zien smoren
sjans dak geen pillen zag
pillen suck
| quote: |
| Originally posted by cyberia wa ik belachelijk vind is da ze in de media bij house torhout were zitten te kakken op een x hoeveelheid drugs ze weer gevonden hebben aan den ingang,daar waar hetzelfde weekend in Werchter hun rockfestival gehouden werd,en daar niks de ballen over drugs gezeverd wordt,en als ge het mij vraagt zult ge daar wel evenveel vinden |
pfft
ik kan mij 100% amuseren zonder al da vies spul derbij , waarom hebben ander mensen da wel nodig ?
da ze is ni onnozel doen en gewoon feesten ffs ...
want ge ga me ni zeggen da ze soms ni de latsige uithangen , zenne
laat staan da ze gepakt worden , bye bye partynight
:/
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.