TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- - = !_PeTrUs_! in Disneyland (incl. PIC) = -
Pages (2): [1] 2 »


Posted by eXos on Jul-02-2001 20:49:

- = !_PeTrUs_! in Disneyland (incl. PIC) = -

JAJA, 2 weken geleden was ik in Disneyland Parijs. Mooi weertje, mooi hotel, mooi park. Alles perfect (als je 14 bent!!!). En als hotelgast heb je ook nog voorrang bij de grote atracties. Met een zogehete FAST-PASS kun je dan tussen een bepaalde tijd vooraan in de rij aansluiten. Dus wij naar Space-mountain, 3 minuutjes wachte en dan kon je er al in. Maar bij mij kan nooit iets normaals gebeuren, dus... (Voor degene die er wel eens in zijn geweest komt dit wel bekend voor.) Je rijdt weg en dan heb je gelijk een ruime bocht van 180� en dan ga je met een rotvaart naar beneden waar ze ook deze...



...foto van me namen. Dit is nog niet eens het ergste (nou, je zou het bijna zegge ofnie...) Na die afdaling word je omhoog getrokken, waarna je vervolgens wordt afgeschoten. NOu, dat werden we dus niet!!! Zit je daar in een hoek van 45� de lucht in te turen. Na 10 min. werden we er eindelijk uitgehaald. Dus Disneyland parijs kan nog best wel gezellig zijn!!!!

GReeTZ


Posted by Remy D on Jul-02-2001 20:56:

Haha ja het gebeurt wel vaak daar.

Ik stond ook op die helling toen de stroom uitviel maar bij mij ging ie 2 min later weer aan.


Posted by -=WVG=- on Jul-02-2001 21:08:

Haha lekker hoor !

Ik ben nog nooit in Disneyland geweest...

(is wel een van m'n grootste wensen Ik denk dat ik Henny Huisman in ga schakelen )


Posted by Miss Proximus on Jul-02-2001 21:17:

Eindelijk een pic van de priest ziet er wel lekker uit haha..wat krijgen we veel tong-mensen op t forum zeg! Blik..en nu Petrus ook al


Posted by eXos on Jul-02-2001 21:26:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Eindelijk een pic van de priest ziet er wel lekker uit haha..wat krijgen we veel tong-mensen op t forum zeg! Blik..en nu Petrus ook al


Met die snelheden floept ie er gewoon uit. Als ik misschien wat meer oefen met bepaalde handelingen (?!?!?!) dan wordt de spierkracht misschien wat groter en ken ik m de volgende keer beter in m'n mondje houwe...


Posted by Dj Alpha on Jul-02-2001 21:34:

Smoking ..umm..something How COOL can u Be :-)

Nou jongens, wat Petrus kan kan ik ook
Deze foto is gemaakt in sixflag vorig jaar met t voetbal team
Ik ben dat ventje helemaal achteraan (hehehe), rechts van me (voor jullie guys links) zit Marcel onze hardcore freak van t team en voor ons zit onze lieve Sander die t zo te zien errug naar zn zin heeft
LIKE THIS ----><----

hehehe, nou das toch fun of nie?

Laterzz


Posted by Sunlounger on Jul-02-2001 21:41:

hey wasup

SUP peter!!!!!!! Peter is the man!!! Nice PIX!!!!!!!!!! come to SF!!!!!!!!!!! YEAH!!!!!!!!!!!!!! oh shiet


Posted by eXos on Jul-02-2001 23:55:

Re: hey wasup

quote:
Originally posted by tru-Mac
SUP peter!!!!!!! Peter is the man!!! Nice PIX!!!!!!!!!! come to SF!!!!!!!!!!! YEAH!!!!!!!!!!!!!! oh shiet


HEHE, cool Tnx. It's still 50/50 if I come to San Fransisco


MuscleMAN


Posted by Bellie on Jul-03-2001 00:48:

Lekker bekkie petrus

alpha is de coolste van het team dat zien ik alweer j/k

Stoer om te zien wat voor personen er achter de namen schuilen
we moeten eigenlijk een nieuwe thread maken waarbij iedereen een foto van zichzelf post...of nie?

GREETZ!


Posted by Henkie_henk on Jul-03-2001 01:16:

krijg je weer dezelfde fotos joh


wel lache foto petrus..


Posted by WNxHunter on Jul-03-2001 03:51:

ik ben ook pas geleden in disneyland geweest, vriend van me had ook leuke "tongfoto" van mij gemaakt en dan nadat ik zo'n groene verkleurlolly net op had dus met een helemaal groene tong uit me bek


Posted by -=WVG=- on Jul-03-2001 08:10:

quote:
Originally posted by WNxHunter
ik ben ook pas geleden in disneyland geweest, vriend van me had ook leuke "tongfoto" van mij gemaakt en dan nadat ik zo'n groene verkleurlolly net op had dus met een helemaal groene tong uit me bek


Nog een tongetje...posten die handel...heeft Miss P. er weer een voor haar verzameling


Posted by Miss Proximus on Jul-03-2001 08:31:

haha..tongetjes...brrrrrruuuuuuuaaaaaaaa

gimme gimme gimme


Posted by eXos on Jul-03-2001 09:43:

Ik heb nog zo'n foto en daar sta ik enorm strak op hehe...Ook leuk!!!


Posted by WNxHunter on Jul-03-2001 15:26:

Talking

ja disneyland was vorige week, dus ik wacht nog steeds tot die vriend foto's ontwikkelt heeft, zal hem wel nog wat meer opjagen zodat miss P niet zolang hoeft te wachten


Posted by Miss Proximus on Jul-03-2001 15:41:

snel snel..ik krijg een tongetjes cold turkey


Posted by michiel on Jul-04-2001 11:48:

he petrus ga ff intelligent op een foto staan lol

later

michiel


Posted by eXos on Jul-04-2001 12:38:

quote:
Originally posted by michiel
he petrus ga ff intelligent op een foto staan lol

later

michiel


Dat is nou net het probleem. Dat ken ik niet.

En btw...Nunspeterlaan rulez forever (ondanks dat er geen normale Nederlander mer woont) Ben ik geboren en getogen!!! hehe


Posted by Dj Alpha on Jul-04-2001 15:45:

Michiel,

heb lef en post voor de grap ook een foto van jezelf en laat ons zien wat normaal is


Posted by eXos on Jul-04-2001 16:45:

quote:
Originally posted by Dj Alpha
Michiel,

heb lef en post voor de grap ook een foto van jezelf en laat ons zien wat normaal is


TNX BRO!!


Posted by michiel on Jul-05-2001 14:24:

he alpha, note de "lol" aan het einde van de post = dus een "grapje"

later

michiel


Posted by Dj Alpha on Jul-05-2001 16:08:

He Michiel, note de aan het einde = duz grapje


Laterzz


Posted by eXos on Jul-05-2001 22:50:

LOL


Posted by -=WVG=- on Jul-06-2001 08:17:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
LOL


note ik hier de "LOL" en de ""...Dus een grapje?

(lama, ik verveel me )


Posted by eXos on Jul-06-2001 08:47:

Heel goed WvG, Dat we hier straks geen misverstanden over krijgen!!!!


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.