TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- - = !_PeTrUs_! in Disneyland (incl. PIC) = -
Pages (2): [1] 2 »
- = !_PeTrUs_! in Disneyland (incl. PIC) = -
JAJA, 2 weken geleden was ik in Disneyland Parijs. Mooi weertje, mooi hotel, mooi park. Alles perfect (als je 14 bent!!!). En als hotelgast heb je ook nog voorrang bij de grote atracties. Met een zogehete FAST-PASS kun je dan tussen een bepaalde tijd vooraan in de rij aansluiten. Dus wij naar Space-mountain, 3 minuutjes wachte en dan kon je er al in. Maar bij mij kan nooit iets normaals gebeuren, dus... (Voor degene die er wel eens in zijn geweest komt dit wel bekend voor.) Je rijdt weg en dan heb je gelijk een ruime bocht van 180� en dan ga je met een rotvaart naar beneden waar ze ook deze...
...foto van me namen. Dit is nog niet eens het ergste (nou, je zou het bijna zegge ofnie...) Na die afdaling word je omhoog getrokken, waarna je vervolgens wordt afgeschoten. NOu, dat werden we dus niet!!! Zit je daar in een hoek van 45� de lucht in te turen. Na 10 min. werden we er eindelijk uitgehaald. Dus Disneyland parijs kan nog best wel gezellig zijn!!!!
GReeTZ
Haha ja het gebeurt wel vaak daar.
Ik stond ook op die helling toen de stroom uitviel maar bij mij ging ie 2 min later weer aan.
Haha lekker hoor !
Ik ben nog nooit in Disneyland geweest...
(is wel een van m'n grootste wensen
Ik denk dat ik Henny Huisman in ga schakelen
)
Eindelijk een pic van de priest
ziet er wel lekker uit haha..wat krijgen we veel tong-mensen op t forum zeg! Blik..en nu Petrus ook al 
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus Eindelijk een pic van de priest ziet er wel lekker uit haha..wat krijgen we veel tong-mensen op t forum zeg! Blik..en nu Petrus ook al |
How COOL can u Be :-)
Nou jongens, wat Petrus kan kan ik ook 
Deze foto is gemaakt in sixflag vorig jaar met t voetbal team
Ik ben dat ventje helemaal achteraan (hehehe), rechts van me (voor jullie guys links) zit Marcel onze hardcore freak van t team en voor ons zit onze lieve Sander die t zo te zien errug naar zn zin heeft 
LIKE THIS ---->
<----
hehehe, nou das toch fun of nie? 
Laterzz

hey wasup
SUP peter!!!!!!! Peter is the man!!! Nice PIX!!!!!!!!!! come to SF!!!!!!!!!!! YEAH!!!!!!!!!!!!!! oh shiet
Re: hey wasup
| quote: |
| Originally posted by tru-Mac SUP peter!!!!!!! Peter is the man!!! Nice PIX!!!!!!!!!! come to SF!!!!!!!!!!! YEAH!!!!!!!!!!!!!! oh shiet |

Lekker bekkie petrus 
alpha is de coolste van het team dat zien ik alweer
j/k
Stoer om te zien wat voor personen er achter de namen schuilen 
we moeten eigenlijk een nieuwe thread maken waarbij iedereen een foto van zichzelf post...of nie?
GREETZ!
krijg je weer dezelfde fotos joh 
wel lache foto petrus.. 
ik ben ook pas geleden in disneyland geweest, vriend van me had ook leuke "tongfoto" van mij gemaakt en dan nadat ik zo'n groene verkleurlolly net op had dus met een helemaal groene tong uit me bek

| quote: |
| Originally posted by WNxHunter ik ben ook pas geleden in disneyland geweest, vriend van me had ook leuke "tongfoto" van mij gemaakt en dan nadat ik zo'n groene verkleurlolly net op had dus met een helemaal groene tong uit me bek |
haha..tongetjes...brrrrrruuuuuuuaaaaaaaa 
gimme gimme gimme 
Ik heb nog zo'n foto en daar sta ik enorm strak op hehe...Ook leuk!!!
ja disneyland was vorige week, dus ik wacht nog steeds tot die vriend foto's ontwikkelt heeft, zal hem wel nog wat meer opjagen zodat miss P niet zolang hoeft te wachten

snel snel..ik krijg een tongetjes cold turkey
he petrus ga ff intelligent op een foto staan
lol
later
michiel
| quote: |
| Originally posted by michiel he petrus ga ff intelligent op een foto staan lollater michiel |
Michiel,
heb lef en post voor de grap ook een foto van jezelf en laat ons zien wat normaal is 
| quote: |
| Originally posted by Dj Alpha Michiel, heb lef en post voor de grap ook een foto van jezelf en laat ons zien wat normaal is |
he alpha, note de "lol" aan het einde van de post = dus een "grapje"
later
michiel
He Michiel, note de
aan het einde = duz grapje

Laterzz
LOL 
| quote: |
| Originally posted by !_PeTrUs_! LOL |
"...Dus een grapje?
)
Heel goed WvG, Dat we hier straks geen misverstanden over krijgen!!!!
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.