TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- extrema t-shirts
extrema t-shirts
Klick
N�n kanske hittar n�gon t-shirt som de tycker �r cool? t�nkte bara tipsa.
De �r ju verkligen extrema t-shirts... som kanske v�cker viss anst�t.
N�ja, h�ll till godo. Inte s� dyrt heller faktiskt, om man tar postf�rskott. Klicka p� produkter i h�gra h�rnet f�r att se alla t-shirts. Lite klurigt att hitta alla tr�jor tyckte jag n�mligen.
lol. pig ******s international 
tr�kigt att dom inte hade s� snygga t-shirtar - den enda sk�na jag hitta var denna: http://www.coughsyrupshirts.com/CS700_Customer.html

�r det n�n som kan ge l�nkar till flera coola t-shirt hemsidor som �r relativt billiga?
Har en s�n h�r
Kanske har p� mig den p� trinity imorrn, inte best�mt mig �n 
N�r jag var p� grafittiutst�llning i kulturhuset s� hade dom en hel v�gg med t-shirts som ungdomar gjort eller hittat.
Det var en som va j�vla rolig (hoppas ingen tar illa upp)
det var en bild p� europa, oss� hitler i mitten typ. Sen stod det "hitler world tour" oss� datumen n�r kriget b�rjade och slutade. S� var det pilar fr�n hitler vilka l�nder han bes�kte under sin "tour" oss� datum p� varje st�lle. Roligaste var att det stod "England" och "Russia" CANCELED. Sen "German bunker: End of tour". 
| quote: |
| Originally posted by mindshooter N�r jag var p� grafittiutst�llning i kulturhuset s� hade dom en hel v�gg med t-shirts som ungdomar gjort eller hittat. Det var en som va j�vla rolig (hoppas ingen tar illa upp) det var en bild p� europa, oss� hitler i mitten typ. Sen stod det "hitler world tour" oss� datumen n�r kriget b�rjade och slutade. S� var det pilar fr�n hitler vilka l�nder han bes�kte under sin "tour" oss� datum p� varje st�lle. Roligaste var att det stod "England" och "Russia" CANCELED. Sen "German bunker: End of tour". |
www.tshirthell.com har en massa coola t-shirts 
Alienbase har en del coola grejor. T�nkte bl.a. p� en "Bj�rnligan-tr�ja" med s�n nummerpl�t
men den e inte s� kvinnlig