TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tiesto _ Flight 643

Posted by MetzZ_!! on Jul-03-2001 11:38:

Drunk Tiesto _ Flight 643

We hebben het er een tijdje geleden over gehad... In een thread: 'Wat is de volgende commerciele plaat?'.

Anywayz, toen zei ik al dat het ging gebeuren, maar ik kreeg reactie's als : "Hoe willen ze die plaat ooit zo maken dat Milk Inc.-fans deze plaat gaan kopen?" De meeste hier dachten dat het niet ging gebeuren... Maar ik had gelijk

Kijk maar in de top 100 van aankomende week: Flight 643 komt op 57 binnen... Tiesto gaat commercieel!

Posted by HiGH_NrG on Jul-03-2001 11:42:

57 valt dan nog mee...

Posted by Remy D on Jul-03-2001 13:33:

Ja en hij staat ook op Door 't lint 3. Staat zijn vriendin ook nog is op de voorkant.

Posted by Dago "B" Duck on Jul-04-2001 07:39:

Tiesto gaat commercieel? Tiesto is al lang commercieel. Kijk naar de remix van Delerium's Silence. Het origineel vind ik persoonlijk erg goed. Wat Tiesto ermee heeft gedaan vind ik vreselijk. Hij heeft de hele plaat verneukt, alle mooie dingen eruit gehaald en er een standaard commerciele kutmix van gemaakt. En wat gebeurd er?? Hij wordt overal gedraaid en het ding komt in de top 100. Gadverdegadverdegadver! Laat hem gewoon plaatjes mixen en ga geen mooie nummers verneuken voor de poen.

Posted by Dj Lex on Jul-04-2001 07:46:

Ik vind juist dat Tiesto er een iets minder commerciele plaat van gemaakt heeft en hem zeker niet 'verneukt'. Ik vind hem zelf heel goed die remix. Flight 643 staat trouwens al op meerdere cd's, dus het was te verwachten dat hij uit zou komen

Posted by Donna on Jul-04-2001 07:53:

ach kep t toch alweer gehad met dat nummer of je moet een andere remix horen dan gaat t nog wel,dus laat de wereld er maar lekker op huppelen,dunt care;p
Tis maar Fuckin'Tiesto

Posted by Muppet on Jul-04-2001 08:11:

Krijgen we weer al het gezeik opnieuw??????? De niet-commerciele mensen, die gewoon naar feesten gaan enzo hebben die plaat al 100 keer gehoord en al een paar maanden geleden.de plaat begint een beetje oud te worden en wordt nu pas op single uitgebracht.En hij is denk niet te happy om echt een hit te worden. Dj jean-lift me up(KUT NUMMER),maar wordt wel een hit door het deuntje en in 643 zit niet echt een deuntje waardoor TMF publiek hem gaat kopen.

Greetz Muppet

Posted by Robvef on Jul-04-2001 09:05:

Tiesto is idd niet vies van een beetje commercie. Maar waarom ook niet. Het verdient lekker. En de radioversie van Flight 643 is geen commerciele remix, maar een ingekorte versie (wel jammer, maar niets aan te doen)

De versie van Silence die commercieel is gegaan, is waarschijnlijk de de Airscape Remix (volgens mij)

Posted by Jukx on Jul-04-2001 10:15:

quote:
Originally posted by Robvef

De versie van Silence die commercieel is gegaan, is waarschijnlijk de de Airscape Remix (volgens mij)

Ja, ik weet het wel zeker!! Die tiesto-remix heeft (volgens mij) nooit in de top 100 gestaan!! Je hoort hem in ieder geval nooit op de radio of op TMF, alleen die airscape-remix.
Ik vind die Tiesto-remix trouwens nog steeds een heel lekker nummertje... de "Fade Sanctuary Remix" is alleen nog �ets beter vinnik!

Posted by eXos on Jul-04-2001 10:28:

Zonder al dat commerciele gezeik waren er waarschijnlijk ook niet zo veel feesten waar we met z'n allen uit onze plaat konden gaan. En als die muziek niet op Radio & TV was uitgezonden had dit forum waarschijnlijk 70 % minder bezoekers...

Dus, niet elke keer zo zeiken over comercieel dit, commercieel dat...

MZZL

Posted by michiel on Jul-04-2001 11:30:

quote:
Originally posted by Robvef

inderdaad, laat die dago maar ff op airscape gaan schijten en niet op tiesto, die versie van tiesto is alleen op id&t radio te horen en niemand van de commerciele kids kent die verder

heeft iemand trouwens die radio edit van flight 643 voor mij??
thx

later

michiel

Posted by Jesse on Jul-04-2001 15:46:

Satan (eek!)

De Ti�sto mix van Silence is weldegelijk op tv en ook op de radio te zien en horen geweest. Patrick Kicken heeft zelfs de radio versie van Ti�sto's mix gemaakt, en die heb ik zeker een aantal keer op de radio gehoord, ook op tv gezien een enkele keer. De Airscape remix is veel vaker gedraaid, maar die was ook makkelijker in te korten.
Dago, je moet dus niet de Airscape en de Ti�sto mix door elkaar halen..

BTW Cor Fijneman heeft trouwens de radioversie van FLight 643 gemaakt.

Posted by Bellie on Jul-05-2001 16:16:

quote:
Originally posted by michiel

heeft iemand trouwens die radio edit van flight 643 voor mij??
thx

ouwe die wil je ECHT NIET hebben...
ik hoorde hem laatst op de radio en die radio edit is echt HE-LE-MAAL aan gort geknipt...OMFG wat gaar zeg

GREETZ!!

Posted by MetzZ_!! on Jul-05-2001 16:41:

Drunk

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Zonder al dat commerciele gezeik waren er waarschijnlijk ook niet zo veel feesten waar we met z'n allen uit onze plaat konden gaan. En als die muziek niet op Radio & TV was uitgezonden had dit forum waarschijnlijk 70 % minder bezoekers...

Dus, niet elke keer zo zeiken over comercieel dit, commercieel dat...

MZZL

Ik ben deze thread niet gestart om weer eens te beginnen over commercieel dit, commercieel dat... Maar eigenlijk alleen om ff te zeggen dat ik gelijk had toen ik zei dat Tiesto _ Flight 643 WEL commercieel zou worden.

Posted by TranceFool on Jul-05-2001 18:25:

Het valt mij ook op dat 538 en TMF opeens onwijs veel aandacht aan hem besteden. Dat interview met Tiesto op 538 en dat je met em kon chatten. Ik zag Tiesto vanochtend zelfs voorbij komen in de Factory Facts op TMF (ik volg het echt, hoor )