TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Intervju me the wonderboy; Mike Shiver!!!

Posted by Glorie on Sep-22-2003 21:25:

Drunk Intervju me the wonderboy; Mike Shiver!!!

Titta h�r

hihi

Posted by NooN on Sep-22-2003 21:46:

Han verkar vara en r�tt sk�n snubbe
Har inte h�rt n�t av honom �n, men det kommer...

Posted by Glorie on Sep-22-2003 23:01:

Party Hat

hehe, jepp.. ja visste om det med namnet redan, f�r det fr�gade jag f�r l����nge sen, f�r ja var s� nyfiken f�r han har ett s� klockrent namn, tycker jag... men ja tyckte det kunde va kul att andra fick veta me

NooN, sk�rpning hehe

Posted by dbl on Sep-23-2003 01:35:

hehehehe... s�g f�rst inte att det va du som hade intervjuat honom... ballt

trevlig intervju ocks�

Posted by Endre on Sep-23-2003 05:20:

verkar vara en trevlig dude indeed, MEN, "Wonderboy" kan diskuteras
om det meas som om han �r ett "underbarn", det finns m�nga beg�vade producenter i v�rlden.

Posted by RebeL9 on Sep-23-2003 09:11:

urs�kta att jag fr�gar men hur blir man klassad som wonderboy efter en enda sl�ppt l�t?

De enda tranceproducenter jag skulle klassa som wonderboys �r s�dana som sl�ppt extremt mycket v�lproducerade l�tar.
Typ Laurent Veronnez och Oliver Lieb

Posted by RebeL9 on Sep-23-2003 09:13:

jag gjorde faktiskt en intervju med Mike Shiver redan i Juni. H�r �r den :
http://www.tranceland.org/profile.php?id=24

Posted by dj_hysterix on Sep-23-2003 12:43:

Posted by Glorie on Sep-23-2003 14:58:

Cool

quote:
Originally posted by Endre

verkar vara en trevlig dude indeed, MEN, "Wonderboy" kan diskuteras
om det meas som om han �r ett "underbarn", det finns m�nga beg�vade producenter i v�rlden.

true true, men ja kanske fr�gar om att f� intervjua n�n annan beg�vad producent i sverige snart

quote:
Originally posted by Rebel9
urs�kta att jag fr�gar men hur blir man klassad som wonderboy efter en enda sl�ppt l�t?
De enda tranceproducenter jag skulle klassa som wonderboys �r s�dana som sl�ppt extremt mycket v�lproducerade l�tar.

meningarna g�r is�r, att f� bli kallad wonderboy efter EN l�t, tycker inte ja e fel, speciellt inte n�r det e en s�n klockren l�t som feelings... (samma sak me envio - touched by the sun, �ven d�r en l�t i v�rldsklass)

och jag tycker minsann att feelings OCH touched by the sun (f�r att ta ett annat ex) �r v�lproducerade l�tar..
� andra sidan e v�l v�ra preferenser inte desamma och du �r ju skicklig inom ditt gebit, vilket inte jag �r p� samma s�tt Jag har t.ex. h�rt en kanske...tre l�tar av Lieb totalt!!(bara) efter min kompis (som �r fr�lst i Lieb) p�tryckningar

n�n som vet vem som myntade uttrycket Wonderboy i samband me Mike Shiver f�rresten? f�r jag t�nker d� enbart p� de gamla sega-spelen, som jag f�r �vrigt var mycket bra p� 1, 2 & 3 Min mamma kl�dde mig till och med i 1:an det ni hehehehhe... min pappa gillade streetfighter och nintendo mer nu sn�a ja in p� n�t annat h�r

dbl, tick tack