TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tiesto & Hardcore ?
Pages (2): [1] 2 »
Tiesto & Hardcore ?
I las in een post over Tiesto dat hij geflopt was in de hardcore scene? Draaide hij toen dan ook onder de naam Tiesto ?
?
hmmmmmmmmzzzzzz...zucht.....RAKEL DAT NOU NIET OP MAN 
hehe indeed Miss P...
Laten we hem zien zoals hij nu is, GEWELDIG dus 
hoezo?? ik wil t best weten, want ik weet ook t fijne er niet van
Hee, dit verhaal ken ik niet, dus rakel maar lekker op joh!!
Ik weet wel dat er hier in Almere een vette rel is geweest, omdat Tiesto had gezegd dat HardCore dood is... Alle HardCoreliefhebbers in hun blote borst op het podium (Tiesto draaide toen in onze tent)... Toen is 'ie eerder weggegaan omdat ie zich bedreigd voelde
Nouja geflopt in de hardcore-scene... volgens mij is die gewoon overgestapt op een andere stijl toen hardcore doodbloedde (jaja, hc is nu weer met een come-back bezig, ik weet het). Ferry Corsten is bijvoorbeeld ook als hardcore dj begonnen... hij heeft zelfs nog wat hardcore plaatjes geproduceerd...
Maarja, ook ik weet hier het fijne niet van af.. dus ik ben wel benieuwd naar het ware verhaal van Tiesto's verleden!!!
hardcore
Je moest is weten wie het hardcore tijdperk allemaal hebben overleefd!
Ik moest twee keer kijken toen ik de line up van MysteryLand zag, al die oude bekende namen: Gizmo, Prohpet, Darkraver, Neophyte... Ik denk dat een zeer groot deel van de nederlandse techno dj's vroeger bekend was als hardcore dj (bijv. Lady Dana, Miss Djax 2 topdj's en vroeger ookal bekend) en ik vond een heel oude flyer van een of ander gabberfeest in de Hemkade, met als special guest: Public Domain!
Ik kan zo nog wel even doorraaskallen, maar of Tiesto een geflopte hardcore dj is? Ik hou het er gewoon op dat hij het destijds wel geprobeerd heeft omdat iedereen hardcore wilde horen, maar dat hij wel snel doorhad dat het niet zijn stijl was.
Greetz, Theseus.
Die Public Domain die jij bedoelt is niet de Public Domain van nu.
De PB die op die flyer stond kwam uit Nederland en die van nu uit GB.
Tiesto heeft in het begin van zijn (producers)carriere de kans gekregen om op een label van DJ Rob een nummer te releasen. Ik denk dat je hem daarom associeert met Hardcore. Maar als hardcore dj heb ik hem niet gekend.
| quote: |
| Originally posted by Robvef Die Public Domain die jij bedoelt is niet de Public Domain van nu. De PB die op die flyer stond kwam uit Nederland en die van nu uit GB. Tiesto heeft in het begin van zijn (producers)carriere de kans gekregen om op een label van DJ Rob een nummer te releasen. Ik denk dat je hem daarom associeert met Hardcore. Maar als hardcore dj heb ik hem niet gekend. |
who knows....who cares
| Originally posted by Miss Proximus Grapig dat eigenlijk niemand het echt weet haha....ik dus ook niet..ik weet alleen dat ie idd een x gezegd heeft dat gabber dood is, maar ik weet niet of ie dj of producer was....het schijnt dat ie gewoon niet gewaardeert werd, en dat ie daarom zo'n domme uitspraak heeft gedaan who knows....who cares |

waaronder ik
Michel de hey heeft volgens mij vroeger ook hardcore gedraaid.
Mark van dale volgens mij ook.
maar jah..thenagain..wie komt er niet uit de gabberscene...daar was vroeger zo'n overkill aan dj's!!
tiesto komt idd uit de hardcore scene maar de enige plaat die ik van hem ken in dat verband is dj yves - you belong to me en die heeft ie samen met yves gemaakt
meer weet ik ook niet
later
michiel
Welke dj heeft nu geen hardcore gedraait.
Dat deden ze toch allemaal!!!
Gewoon omdat het toen de meest gewilde stroming was en zoals al gezegd toen hardcore minder werdt is hij gewoon overgestapt.
Ik denk ook dat hij voor trance iets meer feeling heeft. Trance is ook nog eens moeilijker om te draaien.
Ik heb ook wel eens gelezen dat hij trance veel leuker vindt om te draaien dan hardcore.
Hij en nog 10.000 met hem... MF, weet je hoelang dat geleden is man. Anders was ie net zo'n gestoorde Wax Weazel geweest. En dat was ook niet goed geweest voor de hedendaagse Trance scene. Zonder tiesto was het allemaal toch wat anders gelopen (MENING!!!!!!!)
tiesto en hardcore
Luister om te beginnen maares naar Forbidden Paradise 1 ( HAVE YOU SEEN ANY MARSIANS!! ) Nou schynt t wel dat ie hardcore gedraaid zou hebben volgens een vriendin van me, die em persoonlyk kent..
Cor Fijneman draaide vroeger ook HardCORe <----- 
en aangezien hij al een goede vriend van Tiesto is nog van VOOR beiden begonnen met draaien, zou het me niets verbazen dat Tiesto ook actief is geweest in de HardCore scene.
Het mooiste voorbeeld blijft volgens mij natuurlijk ID&T. Tja, het is een platenlabel (nu veel meer dan dat) maar het is groot geworden als hardcore-platenlabel&feesten organisator.
HEEL vroeger heette het zelfs nog Dreamteam, misschien kan iemand wel vertellen welke DJ's daar toen allemaal in zaten, en wat het exacte verband is tussen Dreamteam en ID&T (want het enige dat ik weet is dat ID&T het logo meenam).
Nu zijn de ID&T feesten nogal commercieel, soms komen er een beetje veel "tmf&538" mensen, die veel te jong maar is gaan kijken hoe zo'n feestje is. Ik ga dan wel naar Sensation dit weekend, maar ik ben erg bang dat dat hier erg het geval is, en ik hoop niet dat het de sfeer zal verpesten.
Laterz, Theseus.
Dreamteam
De vier deejays die innut Dreamteam zaten waren Gizmo, Buzz Fuzz, Dano en The Prophet. Tis nog steeds wel geinig om sow af&toe een nummertje vanse te luisteren, like 50% o.t. Dreamteam - Allright Now Here We Go.
volgens mij heeft id-t in eerste instantie niets te maken met dream team.
i= weet ik ff niet meer
d= duncan
t= weet ik ff niet meer
ID&T
| Originally posted by magrec volgens mij heeft id-t in eerste instantie niets te maken met dream team. i= weet ik ff niet meer d= duncan t= weet ik ff niet meer |
mmm...maar ik weet eigenlijk nog nix 
Re: ID&T
| Originally posted by K.nattick I=Irfan D=Duncan T=Theo Twee van de drie zijn snel genoeg gekapt met het organiseren van parties en de derde is nu geloof ik miljonair. |
Cool!
Ik wil ook zo begraven worden!
Rave on
Re: ID&T
| Originally posted by K.nattick I=Irfan D=Duncan T=Theo Twee van de drie zijn snel genoeg gekapt met het organiseren van parties en de derde is nu geloof ik miljonair. |