TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wie gaan er allemaal naar Dancevalley 4 aug!!
Wie gaan er allemaal naar Dancevalley 4 aug!!
In een andere thread was deze discussie eigenlijk al gestart maar om het effe wat netter te maken open ik gewoon een nieuwe.Ben benieuwd wie er allemaal naar Dancevalley gaan dit jaar.En misshien ook willen meeten......
ik weet iig dat deze mensen zeker gaan.wie volgt...............
Miss P.
Petrus
Nastra Azzuro
Magrec
Henkie Henk
BeLLiE
Glaniskanis
Rv
Donna
Cold
Remy D
New Wave (?)
Optimus Trance
GREETZ!!
Eh... Ik was wel van plan om te gaan.... Totdat ik hoorde dat(zucht) MIJN OUDERS!
ook gaan...
roflmao........je ouders?????? die zou ik echt wel t terrein afschoppen als t de mijne waren! haha
jeeeeezzzz...nou..misschien willen ZIJ wel met ons meeten haha 
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus roflmao........je ouders?????? die zou ik echt wel t terrein afschoppen als t de mijne waren! haha jeeeeezzzz...nou..misschien willen ZIJ wel met ons meeten haha |
Maar dat vonden ze te commercieel
haha met je ouders! kicke man! lol..
Gaan ze ook mee op zomervakantie?? haha
| Originally posted by Henkie_henk haha met je ouders! kicke man! lol.. Gaan ze ook mee op zomervakantie?? haha |
Maar ik kan ze moeilijk verbieden om naar DV te gaan als ze dat willen... Ze zijn nog geen 40, dus het kan toch nog wel?? hehehe
nog geen 40????? hoe oud ben jij? mijn ouders zijn nl ook erg jong, maar die zijn toch al midden 40 
| Originally posted by Miss Proximus nog geen 40????? hoe oud ben jij? mijn ouders zijn nl ook erg jong, maar die zijn toch al midden 40 |
HALLOOO!!!! WTF!!!!
Dude's jullie dwalen totaal af....
we willen weten wie er naar DV gaan en willen Meeten.
GREETZ!!
ok.....teruggggggg naar DanceValley 
Ik zal dit keer proberen om het niet te vergeten. Ligt er helemaal aan in welke staat ik verkeer... Lijkt me wel ontzettend lache...
hmmmmmmmmmmmmm
het is azzuRRo
BELLIE
hhehe
Ik wil wel naar DV maar het probleem is dat ik eigenlijk op 4 aug naar blankenberge vertrek.
En ik en nog een van de groep willen naar dancevalley maar de andere 3 niet 
En als we gaan hebben we geen vervoer naar Blankenberge.
Dus ik hoop nog steeds maar ik denk het nie.
dancevalley gaat roelen,vooral als t dit weertje is,lekkah warrum,hoewel er dan weer veel slikkers afgevoert gaan worden omdat ze vergeten dat ze vocht nodig hebben in ut zonnetje;p
kep zinnnnn
Dance valley!!!!
Junkie XL
Rank 1
G-Spott
Michel de Heij
Sven Vath
Carl Cox
Pete Tong
Tom Harding
Ti�sto
Erick Morillo
Ferry Corsten
Dimitri
Laidback Luke
Joost van Bellen
Jean
Armin van Buuren
Mark van Dale
Johan Gielen
Jurgen
Montana
Jose
Olav Basoski
Jark Prongo
.................en nog veel meer
Ik heb m'n kaartje al een maand in huis
Het wordt vet!!!!!!!!!!!
| Originally posted by Kamaya Dance valley!!!! Het wordt vet!!!!!!!!!!! |
Linksonder bij dat blauwe grassprietje???

| Originally posted by Miss Proximus Linksonder bij dat blauwe grassprietje??? |
haha lol.
Tuurlijk ga ik naar Dance Valley... HET feest van het jaar..!!
Echt een superline-up..daar kan Sensation nog een puntje aan zuigen 
Lucien Foort, Sander Kleinenberg, Montana, ARmin van Buuren, Ferry Corsten, Olav Basoski EN Tiesto...wat wil je nog meer?
Btw, weet iemand hoe hard de kaartjes gaan? Want ik ga er vrijdag pas wat halen..
Greetz,
SnuggLe
k hoop dat t niet al te hard gaat.. ik zal ze zelfs pas na vrijdag moete kope.. alhoewel.. ff me trance amigo die met ze luie reet in spanje zit smsen..
Dat sensation zo snel uitverkocht is zegt natuurlijk bar weinig voor dv.. sensation met hun tv reclames.. met hun dikke tmf sponsoring en kaartjes weggeven radio reclame etc etc..
anders kan je er altijd nog een paar zwart op de kop tikken voor het dubbele 
| Originally posted by SnuggLe Btw, weet iemand hoe hard de kaartjes gaan? Want ik ga er vrijdag pas wat halen.. Greetz, SnuggLe |