TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Hoe Lang Houden Ze Het Vol Bij Armada?
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »


Posted by Glaniskanis on Sep-23-2003 15:52:

Question Hoe Lang Houden Ze Het Vol Bij Armada?

Lange tijd geleden dat ik een topic aanmaakte maarja hier ga ik dan maar weer is
Een echt muziek topic nog wel

Die getriggerd werd door deze opmerking:
quote:
Originally posted by ambs
en besides, armada is gewoon SUPER!!! (niet alleen voor armin hehehe) Check hun producers en hun releases, they seem to have got the magic stick *lol*

Nu ik dat zo las zat ik echt zo te denken van hoe zouden ze dat vol willen houden.

Ik ben namelijk van mening dat het een goed label is, dat lijkt me vrij buiten kijf staan, maar misschien zijn ze wel TE hit-gericht en gaat ze dat uiteindelijk de kop kosten

Je haalt iemand als MIKE of Signum natuurlijk niet zomaar met een of ander flut contractje binnen en ik zie ze niet echt snel supercommercieel zijn... wat dus ook veel geld zou binnenhalen met hun releases.
De releases die er zijn verkopen vast als een tiet, want tot nu toe was het echt geweldig... maar dat zal nooit hun kosten kunnen dekken IMO

Natuurlijk is het een groot voordeel dat Armin flink duiten verdient en dat alle 3 de heren veel verstand hebben van zaken... dus ik denk ook niet dat het snel een vaart zal nemen waar ik bang voor ben
Maar toch zit het me niet lekker... ze zullen een meer commerciele kant moeten inslaan mijns inziens willen ze uiteindelijk het hoofd boven water kunnen houden

Dusss... wat zijn jullie ideetjes en meningen hierover?


Greetz,
Glanis


Posted by arj1o1 on Sep-23-2003 15:54:

dat is het risico van een eigen bedrijf (label hier) natuurlijk altijd


Posted by Biohazard on Sep-23-2003 16:13:

MIKE & Signum onder een flutcontract? Het is een grote vrienden kliek daaro dus ze zullen het wel voor een vriendelijk prijsje doen denk ik.


Posted by Glaniskanis on Sep-23-2003 16:21:

quote:
Originally posted by Biohazard
MIKE & Signum onder een flutcontract? Het is een grote vrienden kliek daaro dus ze zullen het wel voor een vriendelijk prijsje doen denk ik.

Ik zei ook geen flutcontract... of begrijp ik je verkeerd?
Ik ben trouwens niet van mening dat MIKE en Signum het voor weinig doen, en zo aan een contract vast zouden zitten waar ze uiteindelijk niet blij van worden (om ff een reply te geven als je bedoelt dat ze het wel voor een flutcontractje zouden doen)


Posted by Freezel on Sep-23-2003 17:00:

MIKE heeft daarnaast toch ook nog zijn eigen label (ben ff de naam kwijt), waar hij zijn eigen platen en andere artiesten platen op laat uitbrengen. Dus MIKE is niet aan Armada gebonden lijkt mij. Misschien voor een x aantal producties.


Posted by DjRV on Sep-23-2003 17:12:

kijk is aan,een topic die ik niet zo 1,2,3 van je verwacht had glannie :P

naar mijn mening is armada te gefocussed op zo veel mogelijk trance nummers signen.. er zijn zeer zeker erg sterke nummers gebonden aan het label,maar ook veel 13 in een dozijn trance muziek.

Ook word er teveel te laat gereleased (of te vroeg gehyped en gespread),denk aan motorcycle. Vind het jammer dat ze er zo roekeloos mee omspringen en als het allemaal compleet misgaat zal armin het persoonlijk ook nog gaan merken want hij heeft zijn naam er aan gekoppeld. En is heel leuk offcourse, eigen label. Grote broer tijs deed het immers ook. Alleen zijn alle releases zowat van Blackhole's begin tijd stuk voor stuk klassiekers en was het nog "nieuw" toen.


Posted by DjRV on Sep-23-2003 17:15:

quote:
Originally posted by Biohazard
MIKE & Signum onder een flutcontract? Het is een grote vrienden kliek daaro dus ze zullen het wel voor een vriendelijk prijsje doen denk ik.


Er word echt niet voor een vriendelijk prijsje tracks gesigned hoor.
Elke piek die je kan maken in die bussiness is mooi meegenomen


Posted by Glaniskanis on Sep-23-2003 17:48:

quote:
Originally posted by Freezel
MIKE heeft daarnaast toch ook nog zijn eigen label (ben ff de naam kwijt), waar hij zijn eigen platen en andere artiesten platen op laat uitbrengen. Dus MIKE is niet aan Armada gebonden lijkt mij. Misschien voor een x aantal producties.

Ik ben me ook goed bewust van wat ik zei mbt MIKE en dat ie ook een eigen label heeft ( http://www.scanner-records.be/ )
Op Scanner zul je alleen geen MIKE tegenkomen... alleen bijv Eclectic Kid en Calling The Freak zijn MIKE's aliases op Scanner en die zijn nou niet echt wat je zegt bekend in tegenstelling tot een M.I.K.E. of een Push alias

quote:
Originally posted by DjRV
kijk is aan,een topic die ik niet zo 1,2,3 van je verwacht had glannie :P

naar mijn mening is armada te gefocussed op zo veel mogelijk trance nummers signen.. er zijn zeer zeker erg sterke nummers gebonden aan het label,maar ook veel 13 in een dozijn trance muziek.

Ook word er teveel te laat gereleased (of te vroeg gehyped en gespread),denk aan motorcycle. Vind het jammer dat ze er zo roekeloos mee omspringen en als het allemaal compleet misgaat zal armin het persoonlijk ook nog gaan merken want hij heeft zijn naam er aan gekoppeld. En is heel leuk offcourse, eigen label. Grote broer tijs deed het immers ook. Alleen zijn alle releases zowat van Blackhole's begin tijd stuk voor stuk klassiekers en was het nog "nieuw" toen.

Hehe moet toch wat doen is een keer he

Maar daar ben ik het dus helemaal mee eens... teveel op het signen gefocussed en niet nadenkend over de toekomst (denk ik)

Te vroeg gehyped en te lang gewacht zien we bij veel labels (Tsunami, Vandit), wat ik uitermate dom vind en ik denk ook dat de fans daar genoeg over te zeuren hebben (en terecht)

Ik denk dat Armada het misschien nog een jaar volhoud... maar lets hope for the best he


Posted by ambs on Sep-23-2003 18:36:

Jullie moeten alleen wel herinneren dat Armin ASOT heeft dus als hij een demo krijgt die hij op ASOT draait en iedereen vindt 'm te gek... dan is dat mooi meegenomen Dan weet hij zelf ook wel wat wel en niet aantrekkelijke platen zijn voor een dj en ook voor het publiek.... Dave Lewis weet er ook aardig wat vanaf want hij managed wat bekende namen, en armin zegt zelf dat hij veel aan David te danken heeft... En dan met Maykel d'r bij... Ja ik denk gewoon dat ze met z'n 3-en een goed team maken... Als ze er over twijfelde waren ze d'r ook niet aan begonnen toch?

En natuurlijk focussen ze nu op zoveel mogelijk signen... Ze beginnen net, what better way to make a name for yourself than to get the best and release the best?? En zoveel mogelijk daarvan... "you've got to get it while it's hot".... Ik denk echt wel dat het ze gaat lukken, en denk dat ze heel snel aan de top zullen zijn.... MARK MY WORDS


Posted by DjRV on Sep-23-2003 18:39:

quote:
Originally posted by ambs
Jullie moeten alleen wel herinneren dat Armin ASOT heeft dus als hij een demo krijgt die hij op ASOT draait en iedereen vindt 'm te gek... dan is dat mooi meegenomen Dan weet hij zelf ook wel wat wel en niet aantrekkelijke platen zijn voor een dj en ook voor het publiek.... Dave Lewis weet er ook aardig wat vanaf want hij managed wat bekende namen, en armin zegt zelf dat hij veel aan David te danken heeft... En dan met Maykel d'r bij... Ja ik denk gewoon dat ze met z'n 3-en een goed team maken... Als ze er over twijfelde waren ze d'r ook niet aan begonnen toch?

En natuurlijk focussen ze nu op zoveel mogelijk signen... Ze beginnen net, what better way to make a name for yourself than to get the best and release the best?? En zoveel mogelijk daarvan... "you've got to get it while it's hot".... Ik denk echt wel dat het ze gaat lukken, en denk dat ze heel snel aan de top zullen zijn.... MARK MY WORDS



jij begrijpt het helemaal hoor (Y)


Posted by ambs on Sep-23-2003 18:44:

quote:
Originally posted by DjRV
jij begrijpt het helemaal hoor (Y)


nou sorry als ik geen dj ben en niet midden in de scene zit... maar ik ben er toch wel aardig mee bezig.... Ik vind jou heel aardig hoor, maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik nog mee moet maken dat je iets ECHT positiefs zegt over iets of iemand.... eerste keer ging je tegen me zeggen dat tiesto homo is, daarna wel helemaal pro-blackhole... dan zeggen dat armin tiesto na-aapt, en nu weer hier negatief over....

Ik heb mijn mening en hoe ik het zie en jij de jouwe... Ik heb het uitgelegd waarom ik me d'r goed over voel (en er zijn wel meer redenen maar ik heb geen zin om ze allemaal te schrijven) en jij waarom jij denkt dat het niet zo zal blijven.... ieder z'n eigen mening maar om dan sarcastisch tegen mij te gaan doen???? :roll:


Posted by DjRV on Sep-23-2003 18:47:

quote:
Originally posted by ambs
nou sorry als ik geen dj ben en niet midden in de scene zit... maar ik ben er toch wel aardig mee bezig.... Ik vind jou heel aardig hoor, maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik nog mee moet maken dat je iets ECHT positiefs zegt over iets of iemand.... eerste keer ging je tegen me zeggen dat tiesto homo is, daarna wel helemaal pro-blackhole... dan zeggen dat armin tiesto na-aapt, en nu weer hier negatief over....

Ik heb mijn mening en hoe ik het zie en jij de jouwe... Ik heb het uitgelegd waarom ik me d'r goed over voel (en er zijn wel meer redenen maar ik heb geen zin om ze allemaal te schrijven) en jij waarom jij denkt dat het niet zo zal blijven.... ieder z'n eigen mening maar om dan sarcastisch tegen mij te gaan doen???? :roll:


misschien wellus aan gedacht dat ik je op een feest beetje in de zeik neem?dacht eigenlijk dat je het wel door had


Posted by Glaniskanis on Sep-23-2003 18:56:

quote:
Originally posted by ambs
Jullie moeten alleen wel herinneren dat Armin ASOT heeft dus als hij een demo krijgt die hij op ASOT draait en iedereen vindt 'm te gek... dan is dat mooi meegenomen Dan weet hij zelf ook wel wat wel en niet aantrekkelijke platen zijn voor een dj en ook voor het publiek.... Dave Lewis weet er ook aardig wat vanaf want hij managed wat bekende namen, en armin zegt zelf dat hij veel aan David te danken heeft... En dan met Maykel d'r bij... Ja ik denk gewoon dat ze met z'n 3-en een goed team maken... Als ze er over twijfelde waren ze d'r ook niet aan begonnen toch?

En natuurlijk focussen ze nu op zoveel mogelijk signen... Ze beginnen net, what better way to make a name for yourself than to get the best and release the best?? En zoveel mogelijk daarvan... "you've got to get it while it's hot".... Ik denk echt wel dat het ze gaat lukken, en denk dat ze heel snel aan de top zullen zijn.... MARK MY WORDS

Haha tering je bent wel die hard fan he
Maar dat bedoel ik dus idd niet echt.

Dave en Maykel zijn allebei top gasten die weten er genoeg van af en is het altijd goed mee lullen, maar ik ben bang dat je mn punt niet helemaal goed hebt begrepen.
Ik vind het namelijk al een van de beste labels op het moment
Ze weten daar idd wat aantrekkelijk is voor het publiek maar dat is nou juist het punt waar ze volgens mij te snel de fout ingaan
Ze richten zich puur op platen die alleen maar goed zijn... en niet op platen die wat geld in het laatje kunnen brengen

Ik zal ff een voorbeeldje schetsen
bijv Driftwood - Freeloader
Driftwood is gesigned door Spinnin' Records... en die plaat is zo commercieel als de pest, maar heeft zoveel geld verdient dat het mij errug onwaarschijnlijk lijkt dat Spinnin binnen nu en 6maand op de fles gaat.
De Maxi's en Singles van dit nummer vlogen de deur uit omdat iedere Top40 dj in de lokale toko dat nummer wilde draaien.
Kwam in de Top40 te staan en op ontelbaar veel compilaties terecht gekomen.
Daar hebben de verschillende leden van Driftwood (3 gasten uit Den Bosch daggik) goed aan verdient... 30.000 piek per persoon ongeveer als ik het goed heb
Moet je nagaan hoeveel dat het Label heeft verdient
Aan de andere kant brengen ze bij Spinnin ook topplaten uit van Carlo Resoort en 4 Strings enzo

Dat is dan misschien wel niet helemaal de manier die Armin, Maykel en Dave op willen met hun label maar het is zo goed als onhoudbaar als je het in leven wil houden (denk ik)
Kijk naar Hooj die zijn op de fles en Bonzai ook al... nu dan wel restart gemaakt, maar toch allemaal echt het neusje van de zalm qua labels die ten onder gaan.

Zo commercieel als Spinnin soms is hoeven ze natuurlijk niet zo snel te doen aangezien Armin een aardige duit verdient maar ik denk niet dat ze het op deze manier volhouden


Posted by Donna on Sep-23-2003 18:57:

Heeft de smerige hond over mij ook niks positiefs gezegt dan?
Altijd t zelfde gezeik met m,en sja hij denkt dat Tiesto homo is omdat ie altijd heel verleidelijk naar m knipoogt onder t draaien,maar hij ziet nie dat dat eigenlijk tegen mij is

Ik zeg r maar niks over,lief zijn voor elkaar was de regel hier toch?
Ik vin nie dat jij lief doet nu amber,paz maar op anders word je gebanned!!

[edit] Ojah,Armada,ach die doen gewoon ff zolang als t meezit zoveel mogelijk binnentrekken van de commercie en als t nie meer meezit,pakken ze de volgende lift 2 mainstream
En zo niet dan zijn ze binne en zitten ze lekker achterover met Tiesto als thaise masseur


Posted by Chicane on Sep-23-2003 18:58:

Armada is doodsimpele huppelkutjes trance. Vet irritant lange klote opbouw met een nog walchelijkere break met alleen een kut synthesizertje en in Motorcycle's geval nog eens een allerjezus niks-zeggende kutvocaal.. opdoeken ermee

Maar nu even serieus, Armada is ontzettend gefocused op hitjes, nummers die iedereen al maanden voor de officiele release datum al loopt te neuri�n en tijdens een of andere party al mee kunnen zingen voordat het vinyl in de schappen ligt. Natuurlijk is ASOT hiervan een grote boosdoener, en zoals al eerder vermeld die enorme hype die er rondom wordt gecreerd, nl. Sincere, As The Rush Comes & My Religion 3 grote voorbeelden van meezing/neurie nummers die al eeuwen voor de officiele datum door iedereen warm onthaald werd. Op een gegeven moment kon je geen liveset meer luisteren of Motorcycle kwam er in voor, het liefst in 2 varianten zodat er maar gehamerd werd op dat nummer. Wanneer verscheen Motorcycle nou voor het eerst in een liveset/radio broadcast.. juist, januari dit jaar al.. en kijk eens pas 7 GODSE maanden later komt die plaat. Ik kotste er na 2 maanden al van zo zouteloos werden die platen gehyped. Zelfs mensen van wie je het niet zo zeer verwachtte begonnen ineens Motorcycle te draaien (men neme een Marco V bijvoorbeeld). Armada is gewoon flink bezig hun eigen trots te verneuken, wat gaat de volgende stap worden? Videoclips, agenda's, TMF competities (Armin), stickers, schooltassen, condooms.. noem het maar op.

Scheit aan heel Armada, opdoeken ermee.


Posted by Donna on Sep-23-2003 19:01:

OH Paul....GIMME MORE!


Posted by Glaniskanis on Sep-23-2003 19:02:

quote:
Originally posted by Chicane
Armada is gewoon flink bezig hun eigen trots te verneuken, wat gaat de volgende stap worden? Videoclips, agenda's, TMF competities (Armin), stickers, schooltassen, condooms.. noem het maar op.

Hahaha, mooi werk
Videoclips: ze zullen op een gegeven moment wel moeten denk ik
De rest is natuurlijk een mooi extraatje
Armada-condooms dan ben je pas echt de man... scoor je alles wat los en vast zit lmfd


Posted by Chicane on Sep-23-2003 19:16:

quote:
Originally posted by Donna
OH Paul....GIMME MORE!


RRRRRAAAAAAAAWWWWLLLLLLLLLL Donna, lekker ding wanneer gaan we eens knuffelen?


Posted by kolkiewolkie on Sep-23-2003 19:40:

nou moet ik eerlijk bekennen dat ik een behoorlijke leek ben op dit gebied maar dat weerhoudt me er niet van toch even m'n gedachtegang hierover te laten gaan. Ik ben (voor zover ik weet althans ) immers niet compleet gek en normaal denken gaat me bij vlagen dus redelijk af.

Allereerst dien ik te verklappen dat ik niet met een slotsom o.i.d. ga komen. Wel zijn er bepaalde dingen die volgens mij in een discussie niet mogen ontbreken:

Om te beginnen is de house/trancewereld gerelateerd aan muziek, sterk gerelateerd zelfs (duh, het �s muziek ). Zoals iedereen bekend is is de muziek sterk onderhevig aan veranderingen; dat is niet alleen nu zo, dat is het altijd al geweest. Muziek(stijlen) is/zijn nou eenmaal aan veranderingen onderhevig.
Armin draait trance. Trance is van deze tijd en zal ongetwijfeld nog een flinke tijd blijven bestaan (mag ik toch hopen althans). Opzich zit ie voorlopig nog geramt dus . Binnen de trance is echter ook niets blijvend (gelukkig maar) en ook de stijl opzich is aan verandering onderhevig. Vergelijk een plaat uit 97-99 maar eens met een 2000/2001 of een 2003 plaat; totaal verschillend. Wil je als dj een beetje invloed hierop uit (blijven) oefenen dan is een label zoals dit natuurlijk een ideaal middel; je zorgt gewoon dat 'jou' stijl in elk geval uit blijft komen. Tevens zorg je hiermee dat je in elk geval een solide basis hebt waar je als dj (in dit geval dus avb) in elk geval op kunt teren.

Kortom: sturing van de stijl waarmee je bezig bent.

Dan het cashgedeelte. Van af en toe een vinylrelease kan volgens mij geen label echt van rondkomen. Ik vraag me echter werkelijk af of hier het grote geld ook vandaan komt. Ik herinner me op partyflock de draad over Mysteryland waarin ene Tjeerdo zich liet ontvallen dat er behoorlijk wat geld afgedragen moest worden (7% van de entree-opbrengst, in het geval van ML een dikke 3 of 7 ton (can't remember, twas iig veel). Dit geld wordt allemaal onderverdeeld onder de artiesten die bij deze organisatie (fucking naam kwijt, dat is iig die organisatie(s) die zo fanatiek tegen dat downloaden zijn). Wat ik wel eens gehoord/gelezen heb is dat zelfs de producer van poinkpoink (jaaaaaaaren terug dus) n� af en toe nog een check krijgt opgestuurd
. Het lijkt mij dus helemaal niet zo vreemd dat als de tracks van dit label af en toe een b��tje succesvol zijn genoeg geld opleveren om de schoorsteen rokende te houden.

Tenslotte zou ik nog een stukkie kunnen typen over de voorliefde van Armin voor trance en dat dat label van um hem in principe niet zoveel op hoeft te leveren maar ik ken de beste man niet dus ik kan daar met geen zinnig woord iets over zeggen.

dus, ga door met discussieren zou ik zeggen, het zijn zo mijn gedachtengangen. Nogmaals ik weet echt himmel niks van de business af maar dit kwam zo bovenborrelen .


Posted by Bouma-Bros on Sep-23-2003 19:57:

Motorcycle is door Armada alleen getekend voor de Benelux, de wereld reelease is voor Positiva. Zij hebben de release steeds tegen gehouden, hij komt bij hun zelfs pas uit in decemeber ofzo!
Niet alles is dus zo zwart wit! Armada verkoopt momenteel als ��n van de beste labels (check de bestsellers maar eens op bijvoorbeeld Only-djs)
Platen die getekend worden worden door Armin bepaald, je zou toch zeggen dat hij er als zeer succesvolle dj wel een beetje kijk op heeft?! Ik denk dat het label dan ook valt of staat bij zijn populariteit, het klinkt misschien raar, maar zo zit het wereldje nou eenmaal in elkaar.

Als ik volgend jaar met mijn stage begin zal ik er wel wat prog plaatjes door proberen te duwen daar, wordt tijd voor een sublabel met wat kwaliteitsmuziek Zonder dollen ik denk echt dat dit label pas aan het begin staat, ze zijn in drie maanden heel erg hard gegroeid en ze zouden nog veel harder kunnen groeien, maar houden dit met opzet tegen omdat dat in deze branche niet de juiste weg is..redelijk proffesioneel dus!
Ik heb er in eider geval vertrouwen in, maar in deze branche is niks zeker, dus we zullen zien....

Grtz,
ElSandro


Posted by ambs on Sep-23-2003 20:44:

quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Motorcycle is door Armada alleen getekend voor de Benelux, de wereld reelease is voor Positiva. Zij hebben de release steeds tegen gehouden, hij komt bij hun zelfs pas uit in decemeber ofzo!
Niet alles is dus zo zwart wit! Armada verkoopt momenteel als ��n van de beste labels (check de bestsellers maar eens op bijvoorbeeld Only-djs)
Platen die getekend worden worden door Armin bepaald, je zou toch zeggen dat hij er als zeer succesvolle dj wel een beetje kijk op heeft?! Ik denk dat het label dan ook valt of staat bij zijn populariteit, het klinkt misschien raar, maar zo zit het wereldje nou eenmaal in elkaar.

Als ik volgend jaar met mijn stage begin zal ik er wel wat prog plaatjes door proberen te duwen daar, wordt tijd voor een sublabel met wat kwaliteitsmuziek Zonder dollen ik denk echt dat dit label pas aan het begin staat, ze zijn in drie maanden heel erg hard gegroeid en ze zouden nog veel harder kunnen groeien, maar houden dit met opzet tegen omdat dat in deze branche niet de juiste weg is..redelijk proffesioneel dus!
Ik heb er in eider geval vertrouwen in, maar in deze branche is niks zeker, dus we zullen zien....

Grtz,
ElSandro

ElSandro and his words of Wisdom!! Amen to that


Posted by Remy D on Sep-23-2003 21:05:

Wat ik er op dit moment alleen over te zeggen heb is dat Armada gewoon Magik aan het na doen is alleen dan een paar jaar later. Magik had Cor Fijneman, Montana etc. Armada nu Signum, MIKE etc. Tevens is Armada night precies hetzelfde als de Wildlife's die georganiseerd werden door Magik. Haha zo zie ik het dus!!!


Posted by TranceFool on Sep-23-2003 21:09:

quote:
Originally posted by Chicane
Armada is doodsimpele huppelkutjes trance. Vet irritant lange klote opbouw met een nog walchelijkere break met alleen een kut synthesizertje en in Motorcycle's geval nog eens een allerjezus niks-zeggende kutvocaal.. opdoeken ermee

Maar nu even serieus, Armada is ontzettend gefocused op hitjes, nummers die iedereen al maanden voor de officiele release datum al loopt te neuri�n en tijdens een of andere party al mee kunnen zingen voordat het vinyl in de schappen ligt. Natuurlijk is ASOT hiervan een grote boosdoener, en zoals al eerder vermeld die enorme hype die er rondom wordt gecreerd, nl. Sincere, As The Rush Comes & My Religion 3 grote voorbeelden van meezing/neurie nummers die al eeuwen voor de officiele datum door iedereen warm onthaald werd. Op een gegeven moment kon je geen liveset meer luisteren of Motorcycle kwam er in voor, het liefst in 2 varianten zodat er maar gehamerd werd op dat nummer. Wanneer verscheen Motorcycle nou voor het eerst in een liveset/radio broadcast.. juist, januari dit jaar al.. en kijk eens pas 7 GODSE maanden later komt die plaat. Ik kotste er na 2 maanden al van zo zouteloos werden die platen gehyped. Zelfs mensen van wie je het niet zo zeer verwachtte begonnen ineens Motorcycle te draaien (men neme een Marco V bijvoorbeeld). Armada is gewoon flink bezig hun eigen trots te verneuken, wat gaat de volgende stap worden? Videoclips, agenda's, TMF competities (Armin), stickers, schooltassen, condooms.. noem het maar op.

Scheit aan heel Armada, opdoeken ermee.

WTF, en jij bent fan van ID&T, nogal tegenstrijdig lijke me he?


Posted by Bouma-Bros on Sep-23-2003 21:11:

quote:
Originally posted by Remy D
Wat ik er op dit moment alleen over te zeggen heb is dat Armada gewoon Magik aan het na doen is alleen dan een paar jaar later. Magik had Cor Fijneman, Montana etc. Armada nu Signum, MIKE etc. Tevens is Armada night precies hetzelfde als de Wildlife's die georganiseerd werden door Magik. Haha zo zie ik het dus!!!


Black Hole (ik neem aan dat je dat met Magik bedoeld?) doet het ook nogsteeds erg goed, dus waarom zou je het daar niet een beetje van af mogen kijken? Het is toch onzin dat een label niet ook een feest kan organiseren alleen omdat BH dat ook al gedaan heeft..zo'n feest is gewoon een goede promotie voor het label en de artiesten van het label, daar is toch niks mis mee?


Posted by Chicane on Sep-23-2003 21:16:

quote:
Originally posted by TranceFool
WTF, en jij bent fan van ID&T, nogal tegenstrijdig lijke me he?


ID&T is meer dan alleen maar Armin van Buuren gelukkig


Pages (5): [1] 2 3 4 5 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.