TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De beste livesets
De beste livesets
Yo de mannen
Jullie zijn misschien verbaasd om een serieuze topic te zien van Nabistai maar enfin hier gaan we
In alle jaren dat ik al naar trance luister is er 1 bepaalde set die altijd de haartjes op mijn armen doet rechtzetten en dit is:
*tromgeroffel*
Paul Van Dyk Live @ energy 2003 (10-08)
Van begin tot einde gewoon pure klasse!
Naast deze meesterlijke set kan ik ook 'Carl Cox live @ Zouk Club - Singapore' zeker aanbevelen, harde techno maar ook wederom zalig!
Nu ben ik op zoek naar andere livesets die mij hetzelfde gevoel (of mss zelfs nog beter
) kan geven. Komaan jongens, laat ze maar komen! 
Ik had het den eerste keer da ik naar ne set van cor fijneman luisterde. Hij staat nog op TA: hier te downloade. Den tweede keer was het ook al minder. Maar toch, sommege overgange zijn prachtig.
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 Ik had het den eerste keer da ik naar ne set van cor fijneman luisterde. |
ooh, wou da'k der zo kon bijzijn... 
| Originally posted by Tiger777 Ik had het den eerste keer da ik naar ne set van cor fijneman luisterde. Hij staat nog op TA: hier te downloade. Den tweede keer was het ook al minder. Maar toch, sommege overgange zijn prachtig. |
bien bien. Ik ben nu bezeg aan die van chicane live from palladium.
| Originally posted by Tiger777 ooh, wou da'k der zo kon bijzijn... |
raad eens
nee dus. Ik doe mijn best om der me i love techno bij te zijn. Ne vriend kan mij misschien wel meenemen.
Veel succes!
Terug on-topic nu :
De 2 sets van Nu-NRG @ Orgasmatron hebben een speciaal plekje in mijn hart en tegenwoordig beluister ik regelmatig DJ Tatana @ Energy 2003
ja, die eerste zegt mij iets. Had een 9.75/10 of zoiets, heb hem nog niet afgehaald, maar staat toch ook op mijn 'te downloaden" lijstje
de mijne is
dj tiesto - live @ dance department 538 (19-02-00)
echt zalig gewoon, tiesto in z'n topdagen.
qua meer onbekende vind ik
GTR_aka_Gareth_Emery-Promo_Mix_(April_2003)
stevig!
| Originally posted by Gladius de mijne is dj tiesto - live @ dance department 538 (19-02-00) echt zalig gewoon, tiesto in z'n topdagen. qua meer onbekende vind ik GTR_aka_Gareth_Emery-Promo_Mix_(April_2003) stevig! |
Re: De beste livesets
| Originally posted by Nabistai Paul Van Dyk LIve @ trance energy 2003 (10-08) |
Re: Re: De beste livesets
| Originally posted by NRG52 Bij mijn weten heeft PVD niet gedraait op TE 2003 ??? |
Yep die PvD set steekt dagelijks in men discman
echt SUPER set (veel retro trance platne OMG the love <3 <3)
en ja Cor al paar keer gezien (lloret dance festival - bumpers) en hij draait varierend
Harder en zacht samen zo beetje
Tiesto Live @ Trance Energy 2000
DJ Ti�sto Live @ Innercity 20-02-2000
I love those ones 
dit zijn 2 setjes die ik persoonlijk zeer waardeer, ze zijn al wat ouder:
Lange_@_Club_Code_(Washington_DC)_21-Jun-2003
ronski_speed_vs_solar_stone-liveset_on_radio_oslo_24-04-2003
en een hele oude
is judge jules @ contact 30-04-2001 maar the judge kan mij tegenwoordig niet meer zo erg bekoren met zijn setjes
maar Jon OBir,DJ Precision,Goldenscan, Misja_Helsloot,Robert Gitelman doen mij af en toe ook wel serieus zweven met hun setjes
die van pvd op energy 2003 is inderdaad ook zeer goed!!!!
AvB - Live @ Club Eau The Hague (7 hour set) (10-26-2002)
AvB - Live @ Club Eau (12-28-02)
Ti�sto - Live @ T.E. 2000
Ti�sto - Live @ Innercity '99
DJ Bossi - Live @ Kinki Palace (01-11-2002)
Ferry Corsten - Live @ Trance Energy 2000
Ferry Corsten - Ministry Of Sound Session (10-26-2002)
Paul Oakenfold - Live In Havana 02-21-99
Lab4 & Yoji Biomehanika - Live @ Dance Valley(4th August 2000)
dees is wel hard-house 
edit: Jon O'Bir wordt een grote imo