TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- (trancy) Hardstyle mix 21 :)
Pages (2): [1] 2 »
(trancy) Hardstyle mix 21 :)
det var en bit sen jag postade en ny mix men jag har gjort den h�r idag
just in time f�r min f�delsedag imorron 
n�r man tittar p� linan e det direkt klart att det finns mycket trance influences i den h�r mix.
ass� h�r kommer det:
01 Bossdrum - Beat is Pumpin (Essential DJ Team remix)
02 Armani & Ghost - Airport (Essential DJ Team remix)
03 Meteor Seven - Universal Music (DJ Scot Project remix)
04 Jay Frog - Pushin (Hennes & Cold remix)
05 Arome - Hands up! (DJ Scot Project remix)
06 Hypetraxx - Paranoid (DJ Scot Project remix)
07 Arome - Visions of Paradise (DJ Scot Project remix)
08 Analogic Disturbance - Breathing Space
09 Le Brisc - Keep Up (Sam Punk remix)
10 Smurref - Sonic Storm
11 SOB Creators - Hardfloor
12 Dark Oscillators - Nasty Jungle (Hardstyle Masterz remix)
http://www.scul.net/mp3/mixes/Hardstyle21.mp3 (110MB)
tracklisten ser ganska fin ut..k�nner igen n�gra gamla sk�na hardtrancel�tar
tankar ner f�r fullt och kommenterar mixen n�r jag f�tt ner den och lyssnat p� den..
weeeeeeeeeeeeeeeee, �ntligen 
k�nde bara igen 4 l�tar.. ska bli kul � lyssna
tack s� mkt 
en mer uttjatad och s�nderspelad l�t �n Airport kunde du inte hitta?
mer whine fr�n rebel9 verkar iaf inte va s� sv�rt � hitta... 
| quote: |
| Originally posted by Vizay mer whine fr�n rebel9 verkar iaf inte va s� sv�rt � hitta... |
n�r de g�ller mixes for dancing s� kan jag f�rst� att folk inte vill ha uttjatade l�tar men mixes for listening s� ere skit samma imo, s� l�nge l�ten e bra 
folk bryr sig s� mycket om vad andra tycker idag n�r de g�ller s�nt tyv�rr :/
hardish
hehe, ja trodde att mina h�gtalare pajade ihop vid 2:35, men s� var inte fallet
f.�. har ja redan sagt att den var bra till dig
dutti pojke
Arome - Visions of Paradise (DJ Scot Project remix) e mycket mycket fin
Sk�n mix. Kanske lite f�r mycket scot project... 
| Kanske lite f�r mycket scot project... |
| Originally posted by TrancE_GyLLe hehe,, Det kan _Aldrig_ bli f�r mycket dj scot project!!! enligt mej iaf.. killen �r ju kung... ser r�tt ball ut �x� ser verkligen framemot denna mix... men d g�r ju s����� sl�tt allt ladda fr�n TA...59K/s!! usch usch... |
nja... alts� jag tycker d inte g�r n�tt.. scots remixar �r ju inte s� lika varandra.. han variar ganska mkt... s� m�nga p� samma mix �r bara positivt......
sk�nt att du inte tyckte han var d�lig.. vissa tycker han g�r f�r h�rd trance.. men inte jag � du � s�kert m�nga m�nga fler tycker det �r aldeless lagom med h�rt..

| Originally posted by Vizay mer whine fr�n rebel9 verkar iaf inte va s� sv�rt � hitta... |
| Originally posted by TrancE_GyLLe men d g�r ju s����� sl�tt allt ladda fr�n TA...59K/s!! usch usch... |
BTW sitter jag med 800GB med min sl�a lina
J�kligt sk�n mix, Scul..har pl�gat grannarna med den en bra stund nu! ![]()
vilken l�t �r det vid 51:20 n�nting?..den �r iaf grymt bra! 
| Originally posted by TrancE_GyLLe men d g�r ju s����� sl�tt allt ladda fr�n TA...59K/s!! usch usch... |

| Originally posted by TrancE_GyLLe nja... alts� jag tycker d inte g�r n�tt.. scots remixar �r ju inte s� lika varandra.. han variar ganska mkt... s� m�nga p� samma mix �r bara positivt...... sk�nt att du inte tyckte han var d�lig.. vissa tycker han g�r f�r h�rd trance.. men inte jag � du � s�kert m�nga m�nga fler tycker det �r aldeless lagom med h�rt.. |
F�r �vrigt �r denna mix helt kanon, diggar Scot, har gjort en massa grymma l�tar och remixar 
DJ Scot Project - F (The Future Is Now)
Arome - Somebody (DJ Scot Project Remix)
Cosmic Gate - Fire Wire (DJ Scot Project Remix)
DJ X 2000 - Modem (DJ Scot Project Remix)
Yves De Ruyter - Back To Earth (DJ Scot Project Mix)
Kan man kalla dom "klassiker" ??
�r faktiskt mina favvotunes i den genren

lite OT men scot �r ju mannen bakom Arome �x� eller hur??
och han har sl�ppt en l�t som heter Somebody (som Ice_Key skev)..
men nu �re s� att jag tycker originalet �r betydligt b�ttre.. men hittar ingen bra release p� den.. bara fr�n ihopmixade skivor som tex Goliath.. n�n som vet om den har sl�pps.. eller till och med har den??
| Originally posted by TrancE_GyLLe lite OT men scot �r ju mannen bakom Arome �x� eller hur?? och han har sl�ppt en l�t som heter Somebody (som Ice_Key skev).. men nu �re s� att jag tycker originalet �r betydligt b�ttre.. men hittar ingen bra release p� den.. bara fr�n ihopmixade skivor som tex Goliath.. n�n som vet om den har sl�pps.. eller till och med har den?? |

| Originally posted by Nyx J�kligt sk�n mix, Scul..har pl�gat grannarna med den en bra stund nu! vilken l�t �r det vid 51:20 n�nting?..den �r iaf grymt bra! ![]() |

| Originally posted by Nyx ladda fr�n TA? det �r snarare sculs server som �r seg isf..kom ocks� bara upp i max 60 n�r jag tankade..verkligen jobbigt ![]() |
| Originally posted by Connector Sk�n mix. Kanske lite f�r mycket scot project... |

| Originally posted by ice_key �r inget fel p� det, �r du en som sitter med BBB lr Sunet? Mig kvittar det totalt, har Bostream 0.5Mbit ADSL, har goooooooooottttt om tid ox� BTW sitter jag med 800GB med min sl�a lina |
cool mix
bra jobbat
btw. Tankar upp Arome - Somebody nu p� st�v�s server, om n�n vill ha
| Originally posted by RebeL9 det e ju tur att n�gon v�gar yttra sig lite kritiskt. hade ju varit lite v�l bl��gt att sluka allt. |
(l�s tr�den om paintball)
AAAHHH!!!
helt underbar sub-v�rmare =D
Tokbra mix! Skitbra mixat och �siga l�tar!