TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Simpel vraagje, plz help me ff
Simpel vraagje, plz help me ff
Ja mensen ff een simpel vraagje. Ik heb nu met mixmeister een CD'tje in elkaar geflanst. Heb em opgeslagen en nu is het dus een groot bestand. Jullie voelen em al aankomen---> Welk programmaatje moet ik nu gebruiken om em nummer voor nummer te splitten. Heb op downloads. com gekeken, maar weet nu niet precies wat ik nodig heb. Dit zal vast wel al 100x gevraagd zijn, maar ik weet het dus niet. Help me ff
THANX!!!!
Als het goed is.maar dat weet ik niet zeker.....denk het hast wel.........maaruh op de front page van TA.com staat software en daar ken ej een MP3 cutter downloaden.........veel plezier met kutten :-)
greetzz
OK bedankt he, eigenlijk nooit gezien dat ze dat hier hadden, ik ga idd es ff lopen kutten
Latuurrzz....
Je kunt ze met die MP3 cutter van deze site in stukjes verdelen, maar er zijn nog veel fijnere en betere volgens mij.
Ik ken er zo geen, maar als je een of ander proggie gebruikt krijg je zeker geen happeringen.
Maar ik weet niet met welk proggie je brand???
Maar ik heb NERO en ook met nero kun je een lange mix in stukjes verdelen, en als je dan de pauze tussen de nummers op "0" zet loopt ie ook vloeiend over.
W8 maar ff op replies van degene die hier meer verstand van hebben.
| quote: |
| Originally posted by raoel Je kunt ze met die MP3 cutter van deze site in stukjes verdelen, maar er zijn nog veel fijnere en betere volgens mij. Ik ken er zo geen, maar als je een of ander proggie gebruikt krijg je zeker geen happeringen. Maar ik weet niet met welk proggie je brand??? Maar ik heb NERO en ook met nero kun je een lange mix in stukjes verdelen, en als je dan de pauze tussen de nummers op "0" zet loopt ie ook vloeiend over. W8 maar ff op replies van degene die hier meer verstand van hebben. |
| quote: |
| Originally posted by Jukx kan je dat Nero ergens downloaden trouwens??? het klinkt wel handig namelijk!! |
ik denk dat cdrwin beter is........ik denk dat het zo werkt: je hebt een lange mix en dan maak je een cue-sheet/file met alle tijden van de tracks dan moet je ze loaden in cdrwin...maar ik weet ni precies... maar ik weet wel dat dit het beste is....als je in de djzone ff vraagt die weten het zeker en als je engels kan (hehe) vertalen we het wel voor.....zal tog wel....maaruh weten ze egt waar ze het over hebben dus......
later
Ehm, in mixmeister zit die functie ook gewoon hoor. Als je de files export naar mixed files zit er onderin het nieuwe window dat hij opent: "create seperate file for each track" , als je dat aanvinkt heb je al losse nummertjes 
grtz,
TNG
HELLUP!
Ehm, Nastro, of wie dan ook:
Ik gebruik musiccutter, eenzelfde progje dat met .cue files werkt.
Met musiccutter kan ik alleen geen cue files maken, alleen maar gebruiken. CDRWIN had ik eerst ook maar het loopt niet onder win2000, en ik ben eigenlijk niet van plan daar vanaf te stappen. Weet iemand een oplossing? Alvast bedankt
oja, voordat er iemand boos wordt: sorry dat ik je naam fout spelde, Nastra Azzurro.
(NT)
*Flames Little Theseus*
LoL
nee man BOEIUH
Ik weet zelf niet veel van cdrwin af ik hoorde alleen wat je er mee kon doe ik snap er zelf nix van....je moet ff iets posten in de DJ ZOne of Amateur Djs Forum
daar weten ze het zeker......
later
whatever man