TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Laat jezelf zien....
Pages (12): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »
Laat jezelf zien....
Nou, why not!!!!!!!!
This is me...

and this...

And this drinking from the SJAAKINFUUS �

en deze er ook maar ff bijgevoegd...

OLE OLE
Een paar foto's genomen op 4 elements...

Re: Laat jezelf zien....
| quote: |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Nou, why not!!!!!!!! This is me... ![]() |

.. *tip* alleen patsers doen hun kraag omhoog.. ik dus niet??
Ut zijn wel hete wijfies hoor. Waar was dit feestje!!
En btw je staat er wel tussen

dit is mijn pasfototjuh
foto gemaakt tijdens carnavals feest verkleed als fred flinstone
Hahaha ow was ik een kutnicht?? Bedankt petrus wist ik niet.. ik wist ook niet dat ik met me homohoofd door johan gielens set heen ging "dansen"..
| Originally posted by Henkie_henk Hahaha ow was ik een kutnicht?? Bedankt petrus wist ik niet.. ik wist ook niet dat ik met me homohoofd door johan gielens set heen ging "dansen".. |
| Originally posted by Dj Alpha OLE OLE Een paar foto's genomen op 4 elements... ![]() ![]() ![]() |
| Originally posted by M5 he jou heb ik eerder gezien!!! afgelopen zaterdag in starlight !! 100%!! ik heb fotografisch geheugen!! |
| Originally posted by New Wave he kerel, ik weet niet waar jij naar kijkt in starlight maar ik heb hem niet gezien, ik was ergens anders naar aan het kijken gheghe..je blijft toch een vreemde vogel Hendrik gheghe j/k |

Allemaal hardstikke leuk, maar waar blijven de picies!!!!
HAHA dat klopt man, ik was zaterdag in Starlight 
Ik was best ver heen en ik ging dan ook lekker uit mn dak!
hopelijk jij ook 
laat ff een foto van jou zien man
Greetzz Alpha
Was ik trouwes lekker aan het springen???
hehehe
heb ik altijd een schurft aan als manne zonder shirt gaan lopen,als t druk is moet je langs die gore bezwete naakte ruggen of borsten *JUCK*
like je daar als vrouw om vraagt,als t nou nog een lekkere kerel is,maar neeej das meestal niet t geval,nou ik heb zoiets:hou je fuckin shirt aan,kvinnet zow lame,en vetttt onaantrekkelijk,magoed als ze maar lol hebben;p
Greetz
Re: Re: Laat jezelf zien....
| Originally posted by Henkie_henk Ik heb trouwens spijkerjackje aan (master) en bruin haar en kijk naar de de dj? waarom ik dat doe week ook niet.. |

...
Oh, bijna vergeten waar het om ging, de foto's.....
Ach ja het gebruikelijke verhaal, als ik een fatsoenlijke foto heb zal ik em zeker posten 
| Originally posted by Dj Alpha Was ik trouwes lekker aan het springen??? hehehe |
Nah oke dan... 
*Warning! These pictures may shock you!! Be warned! *
Deze is van impulz...
http://130.89.223.185/Impulse_2001_05_vette outfit!!!.jpg
Trance NRG - Heerenveen...

Mijn vriendin!
Neh...jammergenoeg nie..tis DJ Astrid

Greetz,
SnuggLe
Kwalie pics snuggle.. met wat gemaakt??
enneh in matching outfits gaan is niet "cool" lol.. zelfs niet toen je 12 was.. 
| Originally posted by Henkie_henk Kwalie pics snuggle.. met wat gemaakt?? enneh in matching outfits gaan is niet "cool" lol.. zelfs niet toen je 12 was.. |

....
kraagje op haha
haha miss p lache fotos 
Je snapt em trouwes wel.. kraagje half omhoog.. of shirtje deronder eroverheen slaan kan nog
maar helemaal omhoog.. das taboe e..
en idd nu msn het weer doet kank wel ff der 06 krijge.. en dan en dan... 
| Originally posted by Henkie_henk Kwalie pics snuggle.. met wat gemaakt?? enneh in matching outfits gaan is niet "cool" lol.. zelfs niet toen je 12 was.. |

| Originally posted by Henkie_henk en idd nu msn het weer doet kank wel ff der 06 krijge.. en dan en dan... |
| Originally posted by SnuggLe Matching outfits rule! Weet je wat wel ERRUG zuigt? Kinderen met blauwe/rode haren & van die hardloop-fluoriserende hesjes aan...DAT suckt pas! Greetz, SnuggLe |
| Originally posted by Miss Proximus haha...henkie..jij bent natuurlijk degene die de master in cool is ![]() ik wil graag wat nieuwe foto's plaatsen maar me scanner is naar de kanker...scant alleen maar blauw/paars/zwart en hij maakt rare geluiden..damn ![]() dus eerst ff weer wat oudjes ![]() deze is 2 jaar oud... deze is ook 2 jaar oud.... deze is recent....ik was een beetje melig...maar zo raar ziet ik er altijd uit .... tjek dat spijkerjasje Henkie..hip man kraagje op haha |