TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- *suck*
*suck*
vi har visst en trogen anh�ngare kallad OscarP som kanske inte var helt smart, n�r han rekommenderade **********p� ****** forumet.
borttagen
f�r er som inte pallar koppar jag ..
--------------------------------------------------------------------------------
Originally Posted by OscarP
Det finns den bra ***** som heter ********, den �r dock r�tt privat.
Testa att g�ra en s�kning www.tranceaddict.com forumet!
--------------------------------------------------------------------------------
som sagt, det sista vi beh�ver p� TA �r en massa leechers som bara reggar f�r att f� tillg�ng till ******...
no offense, men vad sjutton t�nker du med?
*******?? hmmmm �r aldrig inne p� den hubben, �r ett j�vla jobb att komma in d�r o skit, h�ller mig till andra b�ttre hubbar

s�nna som bara reggar p� TA och p� direkten s�ker till det ska inte komma in.
finns dem som kommit in i den fast�n dem har postat lite, men ska dem egentligen inte f�.
s� borde egentligen inte g�ra n�gon skillnad, men ganska dum post
Jag har haft konto till ******** i snart 2 �r.. kolla n�r min anv. reggades
Anv�ndarna kollas inte upp j�ttebra vid uppl�ggande av konto tyv�rr.
(Det var iof inte under denna anv. jag reggade, men jag borde inte ha f�tt komma in d� jag inte hade j�tte mkt poster)
Finns en ny regel p� TA som s�ger att alla tr�dar som handlar om detta ska tas bort, detta f�r att TA inte har n�gon som hellst koppling till �mnet i fr�ga. Det �r ett frist�ende projekt med en frist�ende hemsida. V�ljer att inte sl�nga tr�den f�r att ni ska kunna se detta.