TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Kai Tracid @ Linköping, 13e december
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »


Posted by reveal on Sep-27-2003 14:59:

Talking Kai Tracid @ Linköping, 13e december

Kan ju bli fett


Posted by reveal on Sep-27-2003 15:00:

13e är lördagen efter den fredag som kryssningen slutar, hade varit grymt gjutet att ta Tracid på vägen ner från sthlm till skåneland lång-trance-helg


Posted by Smekbar on Sep-27-2003 15:31:

ja vill dit =) fan va kul de hade varit att se han... han e ju apbra... vilka mer e de som spelar? =)


Posted by Sand Leaper on Sep-27-2003 16:39:



Får håpe det kommer folk da.


Posted by NooN on Sep-27-2003 16:45:

Finns det nån hemsida man kan kolla lite på?


Posted by teski on Sep-27-2003 17:29:

reveal, borde vara förbjudet att posta om ngt sånt här.. utan att ge länk eller dylikt *slå dig på fingrarna*

Så seså.. ge hit en länk


Posted by dbl on Sep-27-2003 17:33:

måste fan fixa pengar tills dess... måste få dansa av mig lite.... bena börjar röra på sig själva snart när dem hör musik


Posted by Glorie on Sep-27-2003 19:22:

Talking

jag säger bara : weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

förfest hos mig LÄTTT


Posted by Vizay on Sep-27-2003 20:19:

quote:
Originally posted by Glorie
jag säger bara : weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

förfest hos mig LÄTTT


räkna med att jag kommer


Posted by Pjox on Sep-27-2003 20:23:

Ohh det där låter kul


Posted by Glorie on Sep-28-2003 21:41:

KarateKid

quote:
Originally posted by Vizay
räkna med att jag kommer


u're welcome mate

Fick ni en sån här i går på Devotion kanske de var ja som gav den till er

(synd att den e lite mörk, men men.. sida kommer upp asap skulle ja gissa på) kan höra mig för.


Posted by Rikard on Sep-28-2003 21:45:

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!


13dagar innan min 18-årsdag!!!


Posted by dbl on Sep-28-2003 22:25:

quote:
Originally posted by Glorie
jag säger bara : weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

förfest hos mig LÄTTT


kommer såklart om jag hinner fixa pengar tills dess


Posted by mindshooter on Sep-28-2003 22:29:

Hardstyle\Hardtrance är juh tuvärr inte min grej...såg Tracid på¨Mysteryland och det föll mig inte riktigt i smaken. Grym DJ dock... jag har hört lite om dom eventuella andra namnen som ska lira på denna fest och dessa lockar lite mer, har själv tipsat om en av dom Men jag förmodar att inget är bokat so im keeping my mouth shut!


Posted by NooN on Sep-28-2003 22:49:

quote:
Originally posted by mindshooter
Hardstyle\Hardtrance är juh tuvärr inte min grej...


Shit, lirar Tracid hardstyle? Det här kan bli grrrrymt!
Undrar vilka dom andra är?


Posted by Connector on Sep-29-2003 01:34:

Kul att det kommer en bra ( ) dj till Sverige för en gångs skull. Är lätt där. Hoppas han kör riktigt fet hardstyle då


Posted by SWE_TRANCE on Sep-29-2003 06:32:

Kai Tracid är väl inte riktigt min stil heller, men det är ju alltid trevligt med fester av denna typen
Får väl se vad biljetterna kommer å kosta.. Om inte annat är det ju alltid kul å träffa lite folk


Posted by chjo on Sep-29-2003 06:50:

Kai Tracid är ju grym.. trodde inte så mkt på honom heller tills jag hörde hans set från Rosmontagsrave (stavas??) i år..

Jag lär komma till Linköping om jag har möjlighet


Posted by Sand Leaper on Sep-29-2003 08:29:

Kai spiller IKKE hardstyle,kun hardtrance og techno. Grunnen til at han hater hardstyle er at han synes at hardstyle produsentene nå om dagen har stjålet fra soundet han etablerte med Tracid Traxxx og lagd noe langt mer kommerst og billig av det. Det er også grunnen til at TTX ikke ga ut noe musikk på en lang stund og først nå kommer ut med noe nytt, pluss at det som kommer ut nå høres langt mer ut som techno enn det hardtrance/acidtrance soundet TTX hadde før.

Men fett blir dette uansett. Kai vet hvordan han skal skape hardstlående sett med både techno og hardtrance, og jeg utfordrer alle som skal dit til å stå stille når han hamrer Hennes & Cold - The 2nd Trip (DJ Scot Project Remix)


Posted by Glorie on Sep-29-2003 11:23:

!!!

Alla TA's får komma till mig innan om de vill. Det går bra Kan vara skönt att ha nånstans att träffas innan, piffa etc

FAST, man kommer ju vilja gå dit rätt tidigt.. inte för tidigt såklart.., men ja... ni fattar. Bättre musik där, än hos mig hehe


Posted by Pjox on Sep-29-2003 13:00:

Troligen 18+?


Posted by MojjMojj on Sep-29-2003 17:22:

kul JUL! kul att vara född 15 jan då, ¨har inte haft ett speciellt sug för att fylla 18, men nu har jag fått det... Fan vad mnkt skit man missa det här året, mår piss ajja får parta på desto mer nästa år Dock skulle jag gärna vilja se Kai Tracid, speciellt om Derb skulle komma med, gillar deras remixar på varandras tracks
Kai Tracid - 4 Just 1 Day (Derb Remix) <-- grym


Posted by Endre on Sep-29-2003 17:40:


jag kanske kanske kanske kommer också... får se, kan vara kul att parta loss.


Posted by Vizay on Sep-29-2003 18:36:

fan du får se till å komma med endre, har ju aldrig fått chansen å parta ordentligt med dig

mojjmojj: du får väl böna å be till gurgel på TC så kanske han hjälper in dig iaf


Posted by Endre on Sep-29-2003 19:43:


dont worry, i'll be there


Pages (5): [1] 2 3 4 5 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.