TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Kai Tracid @ Linköping, 13e december
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »
Kai Tracid @ Linköping, 13e december
Kan ju bli fett

13e är lördagen efter den fredag som kryssningen slutar, hade varit grymt gjutet att ta Tracid på vägen ner från sthlm till skåneland
lång-trance-helg 
ja vill dit =) fan va kul de hade varit att se han... han e ju apbra... vilka mer e de som spelar? =)

Får håpe det kommer folk da. 
Finns det nån hemsida man kan kolla lite på?
reveal, borde vara förbjudet att posta om ngt sånt här.. utan att ge länk eller dylikt *slå dig på fingrarna*
Så seså.. ge hit en länk 
måste fan fixa pengar tills dess... måste få dansa av mig lite.... bena börjar röra på sig själva snart när dem hör musik
jag säger bara : weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
förfest hos mig
LÄTTT

| quote: |
| Originally posted by Glorie jag säger bara : weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee förfest hos mig LÄTTT |
Ohh det där låter kul 
| quote: |
| Originally posted by Vizay räkna med att jag kommer |

kanske de var ja som gav den till er 
kan höra mig för.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!
13dagar innan min 18-årsdag!!!
![]()
| quote: |
| Originally posted by Glorie jag säger bara : weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee förfest hos mig LÄTTT |
Hardstyle\Hardtrance är juh tuvärr inte min grej...såg Tracid på¨Mysteryland och det föll mig inte riktigt i smaken. Grym DJ dock... jag har hört lite om dom eventuella andra namnen som ska lira på denna fest och dessa lockar lite mer, har själv tipsat om en av dom
Men jag förmodar att inget är bokat so im keeping my mouth shut!
| quote: |
| Originally posted by mindshooter Hardstyle\Hardtrance är juh tuvärr inte min grej... |

Kul att det kommer en bra (
) dj till Sverige för en gångs skull. Är lätt där. Hoppas han kör riktigt fet hardstyle då 
Kai Tracid är väl inte riktigt min stil heller, men det är ju alltid trevligt med fester av denna typen 
Får väl se vad biljetterna kommer å kosta.. Om inte annat är det ju alltid kul å träffa lite folk 
Kai Tracid är ju grym.. trodde inte så mkt på honom heller tills jag hörde hans set från Rosmontagsrave (stavas??) i år..
Jag lär komma till Linköping om jag har möjlighet
Kai spiller IKKE hardstyle,kun hardtrance og techno. Grunnen til at han hater hardstyle er at han synes at hardstyle produsentene nå om dagen har stjålet fra soundet han etablerte med Tracid Traxxx og lagd noe langt mer kommerst og billig av det. Det er også grunnen til at TTX ikke ga ut noe musikk på en lang stund og først nå kommer ut med noe nytt, pluss at det som kommer ut nå høres langt mer ut som techno enn det hardtrance/acidtrance soundet TTX hadde før.
Men fett blir dette uansett. Kai vet hvordan han skal skape hardstlående sett med både techno og hardtrance, og jeg utfordrer alle som skal dit til å stå stille når han hamrer Hennes & Cold - The 2nd Trip (DJ Scot Project Remix) 
!!!
Alla TA's får komma till mig innan om de vill. Det går bra
Kan vara skönt att ha nånstans att träffas innan, piffa etc
FAST, man kommer ju vilja gå dit rätt tidigt.. inte för tidigt såklart.., men ja... ni fattar. Bättre musik där, än hos mig
hehe
Troligen 18+?
kul JUL! kul att vara född 15 jan då, ¨har inte haft ett speciellt sug för att fylla 18, men nu har jag fått det... Fan vad mnkt skit man missa det här året, mår piss
ajja får parta på desto mer nästa år
Dock skulle jag gärna vilja se Kai Tracid, speciellt om Derb skulle komma med, gillar deras remixar på varandras tracks
Kai Tracid - 4 Just 1 Day (Derb Remix) <-- grym

jag kanske kanske kanske kommer också... får se, kan vara kul att parta loss.
fan du får se till å komma med endre, har ju aldrig fått chansen å parta ordentligt med dig 
mojjmojj: du får väl böna å be till gurgel på TC så kanske han hjälper in dig iaf 
dont worry, i'll be there 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.