TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Eftersnack: Devotion
Pages (4): [1] 2 3 4 »

Posted by AC. on Sep-28-2003 03:45:

Drunk Eftersnack: Devotion

Anl�nde runt 00:00 sn�ret, lite senare �n vad jag f�rst hade planerat. Tr�ffar p� Glorie n�stan p� en g�ng efter jag kommit. Har inte tr�ffat henne p� n�stan ett �r, kul att tr�ffas igen!
Picotto b�rjar spela runt 00:20-00:30 skulle jag gissa p�. Spelar en massa l�tar jag inte k�nner igen. St�r n�stna l�ngstfram hela tiden och dansar saom en tok och hoppas och n�stan ber till gud att han ska spela Baguette. Tiden g�r och det �r inte mer �n en halvtimme kvar n�r jag pl�tsligt kan k�nna igen en vis v�ldigt k�r basslinga komma krypand fram. BAGUETTE!!! Helt underbart, g�shud �ver hela kroppen och k�nner hur hj�rtat b�rjar s� s� h�rt att det n�stan g�r ont. Helt borta i mitt dansande och kan inte mer �n att bara skrika rakt ut hur j�vla grymt det �r! Svetten b�rjar rinna p� allvar nu och jag k�nner hur skjortan blir allt fuktigare och sitter klistrad mot huden. Efter denna, utom all tvekan, b�sta upplevelsen p� ett dansgolv s� kommer ingen l�t mindre �n hongkong med dess vakra melodi i b�rjan och sk�n dunkande bass. Extas igen!
Tr�ffar som vanligt p� Mindshooter men inga andra fr�n TAav n�gon konstig anledning. Tror iofs jag s�g b�de vitryssen och steve men tog mig aldrig mod att h�lsa feg som man �r ibland.

Kv�llens bottennapp var dock de civvare som tog in mig och min v�n f�r att snacka. Till en b�rjan ville de inte visa ID-bricka och hotade dessutom med att sl� mig p� k�ften. Kan f�r�vrigt n�mnas att min v�n som de i f�rsta hand var intreserad av varken hade tagit droger eller ens druckit n�gon alkohol, han skulle k�ra bil hem...

Tack och godnatt. En tr�tt AC.

Posted by SteveTranz4ever on Sep-28-2003 04:11:

Just hemkommen...

Har haft s� satans kul !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tack till arrang�ren som fixat det h�r !!!!!

Kan bara s�ga att allt var bra... okej en sak var lite mindre bra men de gick att leva med, att det var sjukt varmt p� trancegolvet men de va ju bara dricka vatten s� l�ste sig de...

Fan att man missade b�de Baguette & Hong Kong.... bl���

ja de va fler stackare som blev inplockade av civilare... Lonne, Impulze och tv� andra jag k�nner... sjukt men okej dom g�r v�l sitt jobb.
Dom kom fram till mig tv� g�nger � bara glodde mig i �gonen... andra g�ngen sa han typ efter att ha stirrat in i mina �gon.
"Har du tagit xtc ikv�ll ?"
"Nej jag tar aldrig droger, jag dricker inte ens alkohol ikv�ll f�r jag e f�rkyld och jag k�r bil"
"Dina pupiller e lite p� gr�nsen"

D� v�nda han sig om och d� gick jag bara...

Fuck them... skulle aldrig ta droger, m�rker dom inte p� ens s�tt att tala och kroppsspr�ket att man talar sanning ?
Dom verkade ju helt klart nojjiga...

Men iaf. kram p� er

Tack f�r mig & go�morron // Ste�eve�e m� Lloyden

Posted by -=Kotten=- on Sep-28-2003 04:23:

Grymt sjysst fest...alla klaga p� civilare fast sj�lv s� klara man sig fint...va bara packad �nd�
Vet e fan va dom fick f�r sig p� trancegolvet sista timmen....va helt galna...k�rde typ 130db s� man inte kunde va d�r....sa till dom men dom verka helt bort...."ju h�gre desto b�ttre" typ...skumt...l�t f�rj�vligt...

annars...allt som allt...helt ok fest...tr�ffa satans mycket folk som man inte sett p� ett tag..

Posted by hustler on Sep-28-2003 08:47:

Jo det var ett j�vla drag! Picotto var bra men hans val utav l�tar kunde varit b�ttre, man hade hoppats p� lite mer "klassiker". Men det var ok, trance golvet var ocks� ok f�rutom att det var S� j�vla varmt. Civilarna som folk n�mner lite h�r och var s�g jag aldrig. Konstigt.. Synd att dem ska besv�ra folk men dem g�r ju bara sitt jobb.

F�r er som s�g s� var det jag som var uppe och shakeade p� "podiet" framf�r Picotto ett antal g�nger.

Ha d bra!!

Posted by JayBee on Sep-28-2003 09:33:

��hh... uuh!
fan n�r klockan var ungef�r 12 s� str�ckte jag ryggen men jag var end� kvar tills de st�ngde, nu n�r alkoholen har avtagit k�nner jag hur j�vla ont min rygg g�r. jag kunde inte ens ligga p� sida i s�ngen.

min poolare vart tagen av civilarna men han hadde inte tagit droger. Jag hajar inte hur de kan g�ra s�. han betalade sina 300 och sen blir han tagen p� en g�ng �ven fast han inte tagit droger ju.. d�r f�rsvann 300 och hans kv�ll... fan jag skulle typ st�mma polisen eller n�tt.

jobbigt v�rre var ju att jag blev s� pass svettig att man kunde krama ut mina kl�der (detta h�nder alltid) och det var som sagt skit varmt men sen n�r de st�ngde s� blev det iskallt. jag tackar Treo f�r att jag fick l�na hans tr�ja, vore det inte f�r honom hadd jag nog inte klarat hemresan. t�nk er sj�lva en dygnsur tr�ja n�r det �r iskallt ute. dessutom fick jag skjuss av min poolares farsa, TACK! fan tur i oturen

det var annars j�vligt kul alts�. ett tag s� var jag p� golvet framf�r mauro men f�r det mesta h�ngde jag med above&beyond. de �r riktigt schysta grabbar fick en signerad vinyl av dem

nu sitter jag h�r och snackar med treo, han h�lsar

Posted by SteveTranz4ever on Sep-28-2003 09:44:

.
Nu finns det kort uppe p� LIQUIDSUNSET.org fr�n festen

Min danspartner mindshooter h�r p� bild
http://www.liquidsunset.org/photo_a...0)/P1010046.JPG

En annan party polare till mig
http://www.liquidsunset.org/photo_a...0)/P1010117.JPG

En s�n �r jobbig j�vel
http://www.liquidsunset.org/photo_a...0)/P1010144.JPG

Polarns ex. i vitt d�r, riktigt trevlig innanf�r huvvet ox�
http://www.liquidsunset.org/photo_a...0)/P1010162.JPG

Posted by sipowitz on Sep-28-2003 10:05:

http://w1.sydsvenskan.se//Article.jsp?article=10059933

Ett 40-tal ungdomar greps p� technofest
28 september 2003
K�lla: TT

Ett 40-tal ungdomar greps misst�nkta f�r narkotikabrott i samband med en stor technofest p� M�nchenbryggeriet i Stockholm under kv�llen och natten till s�ndagen. Polisen fann det mesta i narkotikav�g utom heroin: amfetamin, kokain, ecstasy, Rohypnol och cannabis.

Stockholm. Omkring 1 400 personer hade sl�ppts in p� technofesten, kallad Devotion, som hade 18-�rsgr�ns.
Festen var annonserad i f�rv�g och ett tjugotal poliser fr�n L�nskriminalens ungdomssektion och Citypolisens krogkommission fanns p� plats f�r att kontrollera g�sterna, m�nga p�fallande unga.
- I anslutning till festen grep vi och rapporterade 42 personer f�r olika narkotikabrott, s�ger Manne J�nsson, chef f�r ungdomssektionen vid L�nskriminalen (f�re detta Ravekommissionen).
- Dessutom grep vi vid entr�n en man i 20-�rs�ldern som hade ett 40-tal ecstasytabletter p� sig p� v�g in p� festen, uppenbarligen f�r att s�lja dem d�r, s�ger han.

En av de gripna, ocks� i 20-�rs�ldern, hade tagit s� mycket kokain att han var n�stan helt utslagen, knappt kontaktbar. Han hade k�pt och tagit kokainet inne p� M�nchenbryggeriet.
- Jag bed�mer att ungef�r 20 procent av de som var d�rinne var narkotikap�verkade i en eller annan form, men av naturliga sk�l kunde vi inte ingripa mot alla, s�ger Manne J�nsson.
En person anh�lls p� s�ndagsmorgonen misst�nkt f�r narkotikabrott, medan de �vriga efter urin- och blodprovstagning f�rsattes p� fri fot. Samtliga rapporteras till de sociala myndigheterna.
Enligt Manne J�nsson kan arrang�ren inte lastas f�r narkotikafl�det p� festen, de har inte medverkat i n�gon brottslighet. Det ser helt enkelt ut ungef�r s� h�r p� fester av den h�r typen.
- Det �r viktigt att hitta de h�r personerna s� tidigt som m�jligt i deras missbrukskarri�r, f�r att kunna v�cka det positiva n�tverk som finns kring varje individ, som f�r�ldrar, sl�ktingar och sociala myndigheter s� att de kan ge st�d och knuffa de unga missbrukarna i r�tt riktning, s�ger han.

... Gnnrr man blir bara tr�tt... menmen sk�nt att de dr�ggen som verkligen hade knarkat �kte fast...

Posted by SteveTranz4ever on Sep-28-2003 10:15:

DENNA raden kanske uppr�r mest i den artikeln
""Det ser helt enkelt ut ungef�r s� h�r p� fester av den h�r typen.""

Visst fanns det en del p�verkade men ocks� j�vligt m�nga som inte hade det som blev haffade...

�ven jag h�ll p� att bli intagen 2 g�nger som jag n�mt tidigare... jag har inte testat och kommer aldrig g�ra...

Fan dra ur huvvet ur arlset � kom in i leken... t�nk om dom var lika pigga p� att kolla krogarna i STHLM... dom skulle hitta fan s� m�nga fler "misst�nkta" !!!!

Man f�r v�l byta stil helt d� s� man inte blir generaliserad
tex. sex, DRUGS & rock�n roll

Posted by ice_key on Sep-28-2003 10:17:

quote:
Originally posted by sipowitz
http://w1.sydsvenskan.se//Article.jsp?article=10059933

Ett 40-tal ungdomar greps p� technofest
28 september 2003
K�lla: TT

Ett 40-tal ungdomar greps misst�nkta f�r narkotikabrott i samband med en stor technofest p� M�nchenbryggeriet i Stockholm under kv�llen och natten till s�ndagen. Polisen fann det mesta i narkotikav�g utom heroin: amfetamin, kokain, ecstasy, Rohypnol och cannabis.

Stockholm. Omkring 1 400 personer hade sl�ppts in p� technofesten, kallad Devotion, som hade 18-�rsgr�ns.
Festen var annonserad i f�rv�g och ett tjugotal poliser fr�n L�nskriminalens ungdomssektion och Citypolisens krogkommission fanns p� plats f�r att kontrollera g�sterna, m�nga p�fallande unga.
- I anslutning till festen grep vi och rapporterade 42 personer f�r olika narkotikabrott, s�ger Manne J�nsson, chef f�r ungdomssektionen vid L�nskriminalen (f�re detta Ravekommissionen).
- Dessutom grep vi vid entr�n en man i 20-�rs�ldern som hade ett 40-tal ecstasytabletter p� sig p� v�g in p� festen, uppenbarligen f�r att s�lja dem d�r, s�ger han.

En av de gripna, ocks� i 20-�rs�ldern, hade tagit s� mycket kokain att han var n�stan helt utslagen, knappt kontaktbar. Han hade k�pt och tagit kokainet inne p� M�nchenbryggeriet.
- Jag bed�mer att ungef�r 20 procent av de som var d�rinne var narkotikap�verkade i en eller annan form, men av naturliga sk�l kunde vi inte ingripa mot alla, s�ger Manne J�nsson.
En person anh�lls p� s�ndagsmorgonen misst�nkt f�r narkotikabrott, medan de �vriga efter urin- och blodprovstagning f�rsattes p� fri fot. Samtliga rapporteras till de sociala myndigheterna.
Enligt Manne J�nsson kan arrang�ren inte lastas f�r narkotikafl�det p� festen, de har inte medverkat i n�gon brottslighet. Det ser helt enkelt ut ungef�r s� h�r p� fester av den h�r typen.
- Det �r viktigt att hitta de h�r personerna s� tidigt som m�jligt i deras missbrukskarri�r, f�r att kunna v�cka det positiva n�tverk som finns kring varje individ, som f�r�ldrar, sl�ktingar och sociala myndigheter s� att de kan ge st�d och knuffa de unga missbrukarna i r�tt riktning, s�ger han.

... Gnnrr man blir bara tr�tt... menmen sk�nt att de dr�ggen som verkligen hade knarkat �kte fast...

Hahahaha, r�tt �t dom satans pundarna....
Det �r detta som g�r att jag inte �ker p� trance/techno partyn i stockholm.... finns s� mycket skit som helst, men iofs k�penhamn �r inte heller drogfritt, har iofs inte s�tt ngt inne p� gorgeous f�r den delen heller

Posted by sipowitz on Sep-28-2003 10:25:

quote:
Originally posted by ice_key
Hahahaha, r�tt �t dom satans pundarna....
Det �r detta som g�r att jag inte �ker p� trance/techno partyn i stockholm.... finns s� mycket skit som helst, men iofs k�penhamn �r inte heller drogfritt, har iofs inte s�tt ngt inne p� gorgeous f�r den delen heller

Ahh det var nog den d�liga urs�kt jag n�gonsin h�rt att inte �ka iv�g p� fester... du f�r komma p� en ny, du f�r en chance till :-)

P� G finns det mycket illelaga saker ocks�... men skillnaden �r att i danmark kollas det inte lika nogrannt, r�tt kul historia f�r n�got halv�r sen, jag hade varit p� klubben en massa g�nger i rad och folk b�rjade k�nna igen en, en snubbe kom fram och satte tummen vid sin mun och lillfingret i luften.. jag fattade inte riktigt vad han menade, men efter 2'a bes�ket f�rklarade han att det betydde om jag ville ha E

(editerade inl�ggget eftersom alla inte f�rstod :-)

Posted by dbl on Sep-28-2003 11:48:

jag hade s�kert blivit tagen av dem f�r av n�n j�kla anledning s� e mina pupiller hel stora.

men l�t ju som att det va r�tt trevligt �nd�.
fick �ntligen dansat av mig lite ig�r ocks�.

va t.om. flera bra l�tar... bla Lethal Industry...
sen va det en massa andra l�tar som jag inte har en aning va det va... typ techno n�stan

hel ball iallafall

Posted by JayBee on Sep-28-2003 11:52:

jag skulle h�lsa fr�n above&beyond att den svenska publiken �r en utav de b�sta i v�rlden kul att h�ra!

han h�lsar

Posted by mindshooter on Sep-28-2003 12:28:

Droger finns d�r man letar!

Jag hade sjukt kul ig�r, givetvis kommer det en utf�rlig party report snart

Snackade med Jonas fr�n liquidsunset ig�r, och han ville att jag skulle skriva party reports �t sidan. Ska l�gga ner lite mer tid p� dom nu, s� den kommer v�l n�n g�ng under dan

Posted by *[TuBeN]* on Sep-28-2003 13:23:

M�ste bara s�ga att Gareth Emery och Above and Beyond var sjukt bra! Stod d�r nonstop hela natten o bara nj�t! Hoppas man f�r se en tracklist snart !

n�n som vet om n�gon rippade dom seten btw?

Posted by Kraith on Sep-28-2003 14:00:

Jag �r ingen fan av Picotto, s� det blev att st� i princip oavbrutet p� trancegolvet under GTR och Above & Beyond, och det �ngrar jag verkligen inte! Fyyy fan vilket drag!! M�nga favoriter som k�rdes. F�rkylningen var som bortgl�md redan efter en kvart. Kul att tr�ffa lite TAs som vanligt! Den senaste veckan har varit helt galen!

Top 5 senaste veckan:
1. Above & Beyond
2. Cosmic Gate
3. Paul van Dyk (mycket pga st�mningen)
4. GTR
5. Flutlicht

Detta trodde man inte om gamla svedala.

Ang�ende det d�r med civilare som kollar folk. Jag tycker det har blivit mycket b�ttre �n det var f�r ett par �r sedan, speciellt p� Docklands. Jag har visserligen aldrig haft n�gra st�rre problem av dem, men jag upplever det iaf s�. Det har ocks� blivit en liten f�rb�ttring p� polisens uttalanden till media: f�r ett par �r sedan p�stod de att "cirka 80-90% �r narkotikap�verkade p� s�dana h�r fester", nu har de iaf g�tt ner till 20%. Det som dock fortfarande aldrig n�mns och det man blir mest f�rbannad p� �r hur m�nga som tas ifr�n festen fast de inte tagit n�got.
Sedan kan man ju diskutera, precis som ni s�ger, om de inte skulle hitta precis lika mycket p� vilket innest�lle i stan som helst...

Posted by staz on Sep-28-2003 15:16:

+
musiken
folket
dekoren

-
ventilationen (p� main govlet var den ok.. men ett par megafl�ktar hade vart nice, p� trancegolvet var den obefintlig..
security teamet
polisen
toalettk�erna i b�rjan (p� sasha fanns det �ven en pissoarbarrack, kanske hade varit n�t h�r med..

jag vart ocks� inplockade av en civilpolis.. och varje j�vla h�rn man passerade stod n�n st�ddig typ o glodde en i �gonen.. polisen bad mig glo in i ljus f�r att se hur mina pupiller reagerade och fr�gade en massa grejer.. det var lite obehagligt men jag visste att jag var nykter s� oroade mig inte speciellt, f�rutom att dom kanske skulle ta mig till urinprovstagning och sabba min kv�ll, men jag vart sl�ppt iaf..

sen kan man ju fr�ga sig vart deras s.k. jobb leder? det kan jag tala om nu, till statistik ang droganv�ndande samt ett papper att l�gga fram p� sina chefers bord att "jag har f�tt n�nting utr�ttat".. att plocka p�verkade personer leder varken till mindre droger i samh�llet eller mindre bruk.. bara till mer hat mot polisen.. en s�ljare fick de fast... det var den �nda insatsen som kanske minskade antalet p�verkade p� festen..

I england skyltar festarrang�rerna med "Friendly security team" n�t man kan r�kna ut vad som menas med, ungef�r raka motsatsen av ig�rkv�ll... vakter som h�ller utkik efter riktigt trubbel och l�ter g�sterna ha kul ifred..

ni i denna tr�d som skrivit r�tt �t pundarna etc, ni �r ganska intelligenta

ang artikeln s� var detta det visaste han sa
quote:

hade det vart USA hade dock arrang�ren troligen f�tt en miljonsumma i b�ter med deras nya RAVE ACT som det kallas..

och det dummaste..

quote:

�ven polisen m�ste l�ra sig att skilja p� mussbruk och bruk vad det g�ller illegala substanser.. de flesta "partyknarkarna" �r inte missbrukare.. men antagligen sa han bara det d�r f�r att f�rsvara polisens meningsl�sa insatser.. tror faktiskt inte det �terspeglar s� mycket av hans egna tankar.

Posted by Endre on Sep-28-2003 15:17:

skam att man inte var d�r, A&B �r trotts allt allierade

Posted by mindshooter on Sep-28-2003 15:20:

Mina framtida party reports �ker juh upp p� Tranceclubber och Liquidsunset s� d�rf�r har jag utel�mnat mycket s�nt som inte intresserar almm�nheten, t.ex vilka medlemmar jag tr�ffat och s�nt

Devotion
�nnu en av festerna som kommer g� till historia hos mig. Det har varit sjukt m�nga bra fester nu och vi har alla f�tt offra b�de det ena och andra f�r att kunna vara p� dom alla!
Sj�lv f�r jag snart troligen sparken fr�n jobbet f�r att jag b.la sket i att komma till jobbet under SMC och tog ledigt nu f�r att g� p� Devotion. Att missa fester av denna sort �r dock inget jag k�nner f�r s� inte ens febern jag f�ngat fick stop p� mig ig�r kv�ll.

Jag kom dit vid elva tiden och hade som vanligt problem med g�stlistan. Visade sig senare
att jag inte stod uppskriver som Kenny utan som Mindshooter. Jag funderar p� att byta namn
till Mindshooter Berggren. S� vet folk vem man �r n�r man presenterar sig.

Sen var det lite strul med att f� fram en bricka �t mig. Men �ven det l�ste sig, stackars arrang�rer �r superstressade en s�n h�r dag. Man f�r gott sitta och v�nta en stund. Fick �ta goda mackor och dricka l�sk. Mauro Picotto anl�nde efter en stund och gled snabbt in bakom en sk�rm d�r man inte fick st�ra. Jag gick ut och lyssnade lite p� de olika golven,

Parham
Wow, jag kom in p� golvet och v�ntade mig inte alls det jag fick h�ra.
Han lirade st�rtsk�n musik och hade redan f�tt ig�ng golvet. Det var bara att shejka loss.
Jag hade sj�lv trott att Parham var fast i proggtr�sket med han bevisade nu motsatsen och lirade sofistikerad Trance, en blandning av progg och uplifting. Riktigt bra drag.
En perfekt uppv�rmare av en man som inte �r �verskattad!
Parham for (p)resident!

N�r jag dansat en stund till Parham skulle jag g�ra ett bes�k till toaletten. Ve och fasa vilken k� jag m�ttes av, det stod s�kert 30 pers i k� till killarnas och minst lika mycket till tjejerna.
Lyx f�r mig som hade pass och kunde smita in backstage och utf�ra mina behov.
Detta tycker jag �r lite underligt att detta kan ske i en s� pass stor lokal som m�nchen.

Det var �ven lite f�rseningar och Mauro Picotto gick inte p� f�rr�n 00.20, samma med GTR.
Sj�lv var mina huvudm�l f�r kv�llen GTR och Above and beyond s� jag stod givetvis p� Trance golvet n�r GTR bl�ste av sina f�rsta l�tar.

GTR
Gareth �r en kille som har kul bakom spelarna. Han dansar med i musiken och det syns att han tycker om vad han g�r. Mixningen var det inget fel p� och han lirade Uplifting i vanlig ordning. Kanske har jag blivit kr�sen efter PvD men detta var lite f�r lugnt f�r mig. Det fanns ingen riktig fart i det han spelade, mest p.ga den l�ga BPM:en skulle jag f�rmoda. Jag j�mf�rde honom givetvis med hans gudlika spelning i slutet av Midway och det g�r typ inte att kn�cka s� det var nog ett d�tt lopp. J�mf�rt med m�nga andra DJs �r dock GTR f�rj�vla grym s� inget mer negativt om honom fr�n mig! Han lirade bra.

Efter mycket jagande av arrang�rer skulle jag tillslut upptr�da p� ett podie till Picotto.
Fick lite hj�lp att flytta undan folk och rockade sedan loss.

Mauro Picotto
Denna mannen hade �ven han v�ldigt kul bakom spelarna.
N�r han h�jde sina magiska h�nder, d� f�ljde vi med. Han manglade och manglade feta l�tar och massakerade alla stackars dansare som trodde att dom skulle komma hem hela.
Det var sjukt drag p� golvet n�r jag begav mig upp p� podiet.
Folk hoppade upp och ner till Picottos feta beats och det var om�jligt att st� till.
Tung Techno i all sin �ra. Jag rockade loss och det var sk�n st�mning p� folket runtomkring.
Fick bra feedback p� mitt upptr�dande och det k�ndes bra. Tror att m�nga hade kul till denna mannen.

Above and Beyond
Kv�llens h�jdpunkt. Vilka killar!
S� fort jag kom in p� Trance golvet hade dom f�tt ig�ng hela publiken n�got otroligt.
Trancegolvet var minimalt men det skapade en mysig k�nsla bland oss som var d�r och DJsarna fick b�ttre kontakt med oss. Jag klev in i vad jag kom att kalla f�r Bas bastu och dansade. Man blev bl�t p� hela kroppen efter en minuts dansade men det var det v�rt. A&b byggde sjukt bra och droppade l�t efter l�t som man k�nde igen. Jag hade min h�jdpunkt n�r Rollerball � Albioni sprutade ut ur h�gtalarna och hela publiken slungades in i ett lyckorus. Vi skrek och klappade. Jag har aldrig n�gonsin i mitt liv sett ett par DJs som sl�pper loss s� mycket som A&b. Dom dansade, skrek, viftade med armarna, pekade p� folk i publiken och vara bara allm�nt sk�na. Dom tog upp folk ur publiken och stod och dansade med dom uppe p� scenen. H�ll om varandra och slog sina h�nder i luften. Dom b�da Djsarna b�t av varandra flitigt s� att den andra kunde dansa loss. Kontakten dom skapade med oss var rentav sjukt bra.
Jag vet flera tillf�llen d�r jag bara la h�nderna p� huvudet, log och liksom lutade huvudet bak�t och nj�t av dom vackra, kristallklara melodierna som gled ut ur h�gtalarna och in bland oss. Det var en h�rlig st�mning i publiken. Jag rockade s� svetten rann, det gjorde alla andra med, v�rmen stoppade ingen. Folk tog av sig kl�derna och fortsatte. Om n�gon n�n g�ng skulle anklaga mig f�r att ha kondition s� vet jag vilka killar jag ska klandra. Mina f�tter var �terigen helt f�rst�rda. N�r deras sett var slut sprang jag upp p� scenen f�r att skaka handen.
A&b var sjukt n�jda med publiken och sa att det var bland den b�sta dom haft. Detta trots att vi s�kert bara var 50 pers d�rinne i slutet. �Less is more� heter det, g�rdagen var ett perfekt exempel. Sedan bar det av hem�t. En taxi fick det bli men det var det v�rt.

Tack till arrang�rerna som satte ihop denna fest, den var sjukt lyckad och allt verkade g� smidigt till! Jag t�nker inte kommentera drogtillslagen mer �n genom att s�ga att det �r synd, tr�kigt och trist att dom inte kan l�ta m�nniskor vara.

Rapporten avslutar jag med A&b sista ord n�r han skakade min hand:

�Fucking wicked club�

http://www.liquidsunset.org/Photo_Archive/Devotion_(2003-09-28-114750)/101_0168.JPG
S�h�r s�g dom allts� ut sjukt glada hela tiden

http://www.liquidsunset.org/Photo_Archive/Devotion_(2003-09-28-114750)/101_0167.JPG
H�r e dom med killen ur publiken, dom sa senare att han f�ljt deras releaser sedan dom startade och alltid varit en trogen fan, dom tackade honom nu genom att dansa med honom och ge honom en massa space p� scenen. Sjukt kul!

Posted by staz on Sep-28-2003 15:31:

musiken p� trancegolvet var underbar, de spelade anledningen till varf�r jag blev en trancer om ochj om igen

tr�ffade �ven mind, laszlo & whiterussian vilket var skoj.

Posted by reveal on Sep-28-2003 15:34:

quote:
Originally posted by staz

sen kan man ju fr�ga sig vart deras s.k. jobb leder?

att f�rre v�gar ha med sig knark till festerna, vilket vi som inte gillar knark tycker �r trevligt, s� vi slipper se skiten

Posted by WhiteRussian on Sep-28-2003 16:04:

Above and Beyond sp�ar juh PvD med h�stl�ngder,
Tycker det var kanske lite v�l h�g volym inne p� trance golvet dock, det tjuter fan fortfarande i mina �ron.
Jag hade skitkul iaf, �ven om de �ckliga civarna var jobbiga att ha att g�ra med.
Det var fan l�ngesedan snuten var s� p� som de var ig�r, k�ndes som Docklands '00 igen,

Tr�ffade massa TA som vanligt, kul att se de man inte tr�ffat f�rut som Glorie och staz,

Posted by reveal on Sep-28-2003 16:23:

quote:
Originally posted by WhiteRussian
�ven om de �ckliga civarna var jobbiga att ha att g�ra med

du beh�ver ju inte l�gga in v�rderingen "�ckliga", de g�r faktiskt bara sitt jobb, oavsett om man tycker att det �r bra eller inte

Posted by JayBee on Sep-28-2003 16:40:

quote:
Originally posted by WhiteRussian
Tycker det var kanske lite v�l h�g volym inne p� trance golvet dock, det tjuter fan fortfarande i mina �ron.

beh�ver jag s�ga n�got h�r eller vet du redan vad jag t�nker?

Posted by Smekbar on Sep-28-2003 16:47:

quote:
Originally posted by reveal
du beh�ver ju inte l�gga in v�rderingen "�ckliga", de g�r faktiskt bara sitt jobb, oavsett om man tycker att det �r bra eller inte

tja... har iofs aldrig st�tt p� dem, bor ju i sk�ne, men efter vad jag h�rt s� behandlar de ju folk fruktansv�rt d�ligt s� jag tycker nog inte att det �r fel att l�gga till ett negativt attribut. bara den grejen att de kan ta folk fr�n festen, tvinga dem att g�ra pissprov (vilket �r en direkt inskr�nkning i den personliga friheten), och sedan bara l�mna dem p� station �r f�rj�vligt. Kan _m�jligtvis_ tycka att det �r okej om personen ifr�ga faktiskt tagit n�nting, men n�r de tar m�nniskor som inte "knarkat" och f�rst�r deras kv�ll s� blir jag bara s� j�vla arg. Fy fan...

Posted by staz on Sep-28-2003 16:50:

quote:
att f�rre v�gar ha med sig knark till festerna

det kanske �r syftet, fr�gan �r om det funkar.. svaret p� det �r v�l detsamma som svaret p� fr�gan om att g�ra n�nting illegalt stoppar de som vill fr�n att g�ra det?

Pages (4): [1] 2 3 4 »