TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Nya midway filmen
Nya midway filmen
Tjo!
Steve' har ju sl�ppt nya filmen..
TAnkat ner och sett ett par g�nger nu, underbart - helt klart tankningsv�rt!
M�rks att han blivit varm i kl�derna med att anv�nda de olika effekterna i videored. prg'et hehe.
x Musik: Valet av vilka l�tar man ska ha p� videon �r viktigt, och h�r har du lyckats, alla l�tarna passar mig. Kan dock inte best�mma mig om jag tycker man ska ha tyst mellan varje parti eller om det inte �r b�ttre att g� �ver fr�n parti till parti direkt ist�llet...
x Effekter: verkar som du har tagit 5-10 effekter och h�llt dig till dem under ett parti av filmen, och sen bytt till de n�sta parti. Bra �ven detta, annars kan det bli lite plottrigt.. 06:58 var sk�nt t.e.x. ruskigt bra effekter kombinerat med var du filmat ifr�n.
x Fonter: Mindre bra, jag har en polare som h�ller p� mycket med fonter och s�.. ska se till och s�ga till honom efter lite schyssta. Det jag st�rde p� mig var att de s�g ut som de var gjorda i mspaint :-
x Har skaffat mig en ny favorit l�t.. sista l�ten i filmen.. mummsss
Jag var sj�lv tyv�rr inte p� midway s� realismen kan jag inte bed�ma hehe, om du har gjort en id-t eller inte ;-) (och f�r er som inte vet vad jag menar s� har de ibland en f�rm�ga att �verdriva... de hade nog kunnat f� en torghandel i markaryd att se coooool ut med massa folk =))
Det enda riktigt d�liga med filmen �r att jag inte �r med i den och dansar... men det f�r ja la skylla mig sj�lv f�r.. fast kunde du inte lagt in bilder fr�n n�n annan film i denna hoho =)
mjo, h�ller med sipo det d�r med fonterna 
du kunde h�llt dig till midway logotexterna som du hade i teasern? 
l�t valet var helt klart stabilt hurru! 
tackar f�r filmen jag med! 
Jag har bara hunnit se den 1 g�ng. jag tycker inte det var den b�sta filmen stefan har gjort f�r det �r nog faktist "fokused" den blev n�mligen en sann klassiker hos mig. men midway filmen �r ruskigt grym trots det och klassar l�tt ut "konkuransen" som typ stonefield (inget illa menat mot honom s�klart men n�n m�ste ju vara b�st
).
skit duktigt stefan och kul att du l�gger ner s� mycket tid f�r att ge till alla andra.
Jag tackar f�r den kritik jag f�r... possitiv och negativ... k�nns bra s� l�nge det kommer lite i alla fall.
Vad g�ller fonter � s�nt s� bryr jag mig inte de minsta... 
Annars kan jag s�ga att jag har lagt ner sjukt mycke tid p� film-fan... man blir r�tt avtrubbad och tycker mest de e sk�nt att den e klar...
Feedback �r tyv�rr den enda bel�ning man f�r i b�sta fall... 
hahahaha, det d�r kommer fr�n mannen som bl.a. f�tt festa med ferry corsten och en hel DEL previlegier pga sina filmer! 
| quote: |
| Originally posted by Dioxys hahahaha, det d�r kommer fr�n mannen som bl.a. f�tt festa med ferry corsten och en hel DEL previlegier pga sina filmer! |

| Originally posted by SteveTranz4ever Ferry sCorsten tr�ffade jag och reveal i baren p� fyllan s� de st�mmer ju inte. |
f�r se till att ut�ka v�r festar-crew n�sta kryssning
hehehehehe.... hatar att se mig sj�lv p� film och bild.. hehe
r�knar med n�gra tusen p� banken om n�n dag nu... visste du inte att jag tar betalt f�r s�nt????

skulle g�rna kommenterat, men lite sv�rt n�r man inte h�ller p� med film, men det s�g bra ut.. f�rutom texterna som s�g s�d�r ut
omg jag �lskar videon 

l�tvalet var j�ttebra tycker jag..
tracklist?
mkt bra jobbat me filmen 
Asfett.. tackartackartackar, kul med lite flashback
G�shud
Tycker i det stora hela att den ser mkt proffsig ut, gav en sjysst tillbakablick..
Ser fram emot Midway II och alla andra partyn �nnu mer.
Kan inte n�n ber�tta vad som �r fel med texten... f�rklaring ? 
Fonten heter f�r �vrigt kimberly och �r den jag har anv�nt i alla mina videos sen Trance Energy videosarna... knasbollar d�r 
| Originally posted by SteveTranz4ever Kan inte n�n ber�tta vad som �r fel med texten... f�rklaring ? ![]() Fonten heter f�r �vrigt kimberly och �r den jag har anv�nt i alla mina videos sen Trance Energy videosarna... knasbollar d�r |
grym film som vanligt.. vor skoj om n�n kunde sponsra dig med en proffsigare kamera + ett stativ och lite annan smaskig utrustning s� du kunde �stakomma �nnu grymmare grejer. 
kollade igen nu,, fan va illa att man missade, f�rbannade sjukdomar.. GRYMMA lasrar, s�nt kan man stirra sig blind p�, vilka effekter... s�na lasrar skulle de haft p� devotion ;p
damn..
Kollat p� den n�gra ggr till nu.. gillar den skarpt.
Och det �r f�r tusan inget fel p� fonterna, tycker det funkar. Jag f�rstod bara inte varf�r "skylten" f�r GTR uteblev??
Hmm, n�ja.. mkt stabilt och bra jobbat iaf St�v�!!
Jag kanske kan svara p� det d�r med fonterna, inte f�r att jag bryr mig s� mycket men fonterna ser lite inklippta ut eller vad man ska s�ga. de ser ut som texten p� typ n�n riktigt B-serie eller n�tt
fast texten �r ju mindre viktig enligt mig i alla fall 
staz: jo iof�rsig men � andra sidan tycker jag att det �r en del utav charmen att man ser att det �r filmat ur handen och s�
man vill ju k�nna sig som en i publiken typ och inte som om det vore en reklam film (sensation filmen �r ju rena pampers extra active typ)
jag har ocks� sett det 
snyggt gjort iaf
ger en bra impression av hur det var.
konstigt st�lle f�rresten man ser tr�(d)? p� v�ggarna vafan �r det en idrottshal lr n�t? 
yes, det var en idrottshall
Snyggt gjort film.. verkar n�stan b�ttre �n verkligheten
Framf�rallt tyckte jag att det s�g ut att vara mycket mer folk �n jag minns.
| Originally posted by dbl hehehehehe.... hatar att se mig sj�lv p� film och bild.. hehe |
OMG Steve!
Videon var helt underbar! Det k�nns fan n�stan som om man var d�r!
L�t valet var inte direkt fel heller!
Fictivision vs. C-Quence - Symbols (Mesh Remix) �r liksom en utav v�rldens b�sta l�tar!
Great work!
Fucks sake... vilken enorm film... och j�lar vad jag hade velat vara d�r, ser ut som GOTT om utrymme att g� loss p�. Dessutom verkar Gielen ha varit p� riktigt gott hum�r... gillar fett att han st�r och studsar med publiken. Steve... you da man!
WOW, WOW, WOW! fet film steve! sjuuukt bra jobbat! fett me cred till dig!

stev, bra redigering, men det blev f�r mycket "strobing" under vissa st�llen, blev lite jobbigt att titta p� (jag s�g den i natt, och jag var tr�tt, jag f�r nog se om), men bra l�tar, bra bilder p� brudar. allt bra, f�rresten vad �r den gielen s�ger/signalerar till dig n�r han l�gger tillbaka 12":an i fodralet, (det ser ut som "sluta filma mig")
| Originally posted by montana stev, bra redigering, men det blev f�r mycket "strobing" under vissa st�llen, blev lite jobbigt att titta p� (jag s�g den i natt, och jag var tr�tt, jag f�r nog se om), men bra l�tar, bra bilder p� brudar. allt bra, f�rresten vad �r den gielen s�ger/signalerar till dig n�r han l�gger tillbaka 12":an i fodralet, (det ser ut som "sluta filma mig") |

De v�rmer ska ni veta... Filmen �r precis s� som den ska va !