TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Mogna krav

Posted by reveal on Sep-29-2003 13:00:

Cool Mogna krav

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/...,367827,00.html

Posted by quilly on Sep-29-2003 13:11:

Re: Mogna krav

quote:
Originally posted by reveal
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/...,367827,00.html

Det �r ju f�r s�tt. Tror k�ndisskap stiger en del �t huvudet..

Posted by JayBee on Sep-29-2003 13:11:

Jag skulle nog oxo hitta p� skumma krav om jag vore s� k�nd. bara f�r att vara orginel

Posted by mindshooter on Sep-29-2003 13:17:

quote:
Moby vill alltid ha rena underkl�der.

ehhh vill inte alla det?

ja vissa artister �r lite bra underliga...men det �r juh knappast b�ttre inom trance v�rlden...har sj�lv h�rt att Berns (fem stj�rnigt hotell i stockholm) inte d�g f�r Gielen vid scandinavian tour..han fick lov att byta. Deep dish tolererade juh inte heller starka lampor n�r dom upptr�dde...en av dom l�s f�r bl�tt.

Min syrra jobbade p� bar i london f�rut...dom skulle ta dit n�n DJ och hans lista var ox� l�ng, b.la kr�vde han att ha dusch h�gst 12 meter fr�n d�r han skulle spela.

Posted by dbl on Sep-29-2003 13:44:

vissa grejer e s� l�jliga va... dem tror dem e n�got bara f�r att dem e k�nda.... scherregud

Posted by hustler on Sep-29-2003 14:56:

quote:
Originally posted by mindshooter
ehhh vill inte alla det?

har sj�lv h�rt att Berns (fem stj�rnigt hotell i stockholm) inte d�g f�r Gielen vid scandinavian tour..han fick lov att byta.

Berns �r inget hotell, du kanske menar Grand? �r n�stan hundra ..R�tt ska vara r�tt

Posted by SteveTranz4ever on Sep-29-2003 15:03:

Berns hotell �r ett gammalt hotell i direkt anslutning till Berns salonger

Posted by montana on Sep-29-2003 15:41:

om ni har sett p� cribs present how to live on tour/how to live like a rockstar p� mtv (n�n av dom ska det vara), s� visste man redan detta, den st�rsta ridern av all �r j.lo's eller mariah carey, dom har typ 30+ sidor av krav, helt l�jligt

Posted by MojjMojj on Sep-29-2003 17:12:

Helt st�rt n�r (fat-ass)J.Lopez kom till Sthlm och skulle "sjunga" p� ngn j�kla gala. hon kr�vde 10 st locher, eller hur det nu stavas, fyllda med r�da rosor och ett badkar fyllt med rosor.. Hon kom till galan, fick allt hennes skit som kosta runt 7 miljoner att fixa, och s� sj�ng hon inte ens... hon stod och MIMA, hela skiten var playback! "Jennifer from the block" <--- BULLSHIT

Posted by mindshooter on Sep-29-2003 17:13:

quote:
Originally posted by hustler
Berns �r inget hotell, du kanske menar Grand? �r n�stan hundra ..R�tt ska vara r�tt

har sj�lv vart i en av sviterna so STFU!

hehe skojar bara men jag har faktiskt �kt upp med hiss d�r och tagit en drink i en av sviterna. S� jag vet hur fin standard det �r d�r....att Gielen klagade �ver detta f�rundrar mig...

Posted by dj_hysterix on Sep-29-2003 17:49:

haha..men gielen �r ju en diva!

Posted by Proximus on Sep-29-2003 17:58:

jag skulle verkligen se till att leva som en diva om jag blev k�nd. Om�nskliga krav till hoteller och arrang�rer men down to earth med fansen.

Hur l�nge �r man p� topp egentligen? Better make a use of it.

Posted by hustler on Sep-29-2003 18:00:

quote:
har sj�lv vart i en av sviterna so STFU!

hehe skojar bara men jag har faktiskt �kt upp med hiss d�r och tagit en drink i en av sviterna. S� jag vet hur fin standard det �r d�r....att Gielen klagade �ver detta f�rundrar mig...

My bad, dock beh�ver du inte ta det personligt.

Posted by nekholm on Sep-29-2003 18:02:

Mogwai, Moogwai, Moguai.. Fan att alla ska ha s� lika namn..

quote:
dem tror dem e n�got bara f�r att dem e k�nda....

de tror de e n�got etc.

Posted by mindshooter on Sep-29-2003 18:20:

quote:
Originally posted by hustler
My bad, dock beh�ver du inte ta det personligt.

gjorde jag verkligen inte heller, hoppas inte du gjorde det

Posted by SteveTranz4ever on Sep-29-2003 18:56:

Jag har bara ett krav p� min turneer... De ska va en v�lfylld minibar i rummet... ja och s�klart minst normal Scandic standard s� klart...

Posted by mindshooter on Sep-29-2003 19:24:

JAg vill bara ha k�rlek och respekt!

o rena kalsingar!!!

Posted by SteveTranz4ever on Sep-29-2003 19:37:

quote:
JAg vill bara ha k�rlek och respekt!
o rena kalsingar!!!

Allts� de h�r med rena kallsingar som Moby hade som krav, l�ter ju mer som han beh�ver sin mamma med p� turnen som kan tv�tta lillgubbens kallingar... varf�r k�per inte killen j�tte packet hugo med kallingar bara
L�jligt

Posted by chjo on Sep-30-2003 09:23:

Om jag vore fett k�nd (och inte hittat kvinnan i mitt liv) skulle jag ha massa groupies och bara bo p� hotell med yacuzzi (stavas) och �ta rysk kaviar (�ven om det �r �ckligt).

Och givetvis kr�va rena underkl�der me..

Posted by Amnezia on Oct-02-2003 07:15:

hum...bor det bj�rnar i skogen??? klart man vill ha en starwarsposter i logen...starwars e ju heligt v�rre jue

i�vrigt kan ju underkl�der va en bra grej ox� f�rst�s...

Posted by RTSounds on Oct-04-2003 15:04:

Om artisten man bokat har vissa krav f�r man som arrang�r v�lja om man vill m�ta dem kraven eller inte ha artisten p� sitt arr.
Om artisten bidrar till att m�nga kommer till ens arr. och om man tj�nar pengar s� v�ljer man nog att uppfylla kraven. Jag skulle iallafall g�ra s�.
Listor och artiklar som den i inledningen �r bara till f�r att bygga upp en mystik kring n�gon. Tankar om att dem �r l�jliga osv h�r bara hemma i l�tsasv�rlden p� internet och inte IRL.

Posted by zamson on Oct-04-2003 19:24:

skulle vara kul o veta vad Paul Van Dyk, Ti�sto mfl hade f�r speciella krav n�r dom var i sverige.