TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Mogna krav
Mogna krav
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/...,367827,00.html 
Re: Mogna krav
| quote: |
| Originally posted by reveal http://www.aftonbladet.se/vss/noje/...,367827,00.html |
Jag skulle nog oxo hitta p� skumma krav om jag vore s� k�nd.
bara f�r att vara orginel 
| Moby vill alltid ha rena underkl�der. |
vissa grejer e s� l�jliga va... dem tror dem e n�got bara f�r att dem e k�nda.... scherregud
| Originally posted by mindshooter ehhh vill inte alla det? har sj�lv h�rt att Berns (fem stj�rnigt hotell i stockholm) inte d�g f�r Gielen vid scandinavian tour..han fick lov att byta. |
Berns hotell �r ett gammalt hotell i direkt anslutning till Berns salonger 
om ni har sett p� cribs present how to live on tour/how to live like a rockstar p� mtv (n�n av dom ska det vara), s� visste man redan detta, den st�rsta ridern av all �r j.lo's eller mariah carey, dom har typ 30+ sidor av krav, helt l�jligt
Helt st�rt n�r (fat-ass)J.Lopez kom till Sthlm och skulle "sjunga" p� ngn j�kla gala. hon kr�vde 10 st locher, eller hur det nu stavas, fyllda med r�da rosor och ett badkar fyllt med rosor.. Hon kom till galan, fick allt hennes skit som kosta runt 7 miljoner att fixa, och s� sj�ng hon inte ens... hon stod och MIMA, hela skiten var playback! "Jennifer from the block" <--- BULLSHIT

| Originally posted by hustler Berns �r inget hotell, du kanske menar Grand? �r n�stan hundra ..R�tt ska vara r�tt |

haha..men gielen �r ju en diva! 
jag skulle verkligen se till att leva som en diva om jag blev k�nd. Om�nskliga krav till hoteller och arrang�rer men down to earth med fansen.
Hur l�nge �r man p� topp egentligen? Better make a use of it.
| Originally posted by mindshooter har sj�lv vart i en av sviterna so STFU! ![]() hehe skojar bara men jag har faktiskt �kt upp med hiss d�r och tagit en drink i en av sviterna. S� jag vet hur fin standard det �r d�r....att Gielen klagade �ver detta f�rundrar mig... |
Mogwai, Moogwai, Moguai.. Fan att alla ska ha s� lika namn..
| dem tror dem e n�got bara f�r att dem e k�nda.... |
| Originally posted by hustler My bad, dock beh�ver du inte ta det personligt. |
Jag har bara ett krav p� min turneer... De ska va en v�lfylld minibar i rummet... ja och s�klart minst normal Scandic standard s� klart... 
JAg vill bara ha k�rlek och respekt!
o rena kalsingar!!!
| Originally posted by mindshooter JAg vill bara ha k�rlek och respekt! o rena kalsingar!!! |

Om jag vore fett k�nd (och inte hittat kvinnan i mitt liv) skulle jag ha massa groupies och bara bo p� hotell med yacuzzi (stavas) och �ta rysk kaviar (�ven om det �r �ckligt).
Och givetvis kr�va rena underkl�der me.. 
hum...bor det bj�rnar i skogen??? klart man vill ha en starwarsposter i logen...starwars e ju heligt v�rre jue
i�vrigt kan ju underkl�der va en bra grej ox� f�rst�s...
Om artisten man bokat har vissa krav f�r man som arrang�r v�lja om man vill m�ta dem kraven eller inte ha artisten p� sitt arr.
Om artisten bidrar till att m�nga kommer till ens arr. och om man tj�nar pengar s� v�ljer man nog att uppfylla kraven. Jag skulle iallafall g�ra s�.
Listor och artiklar som den i inledningen �r bara till f�r att bygga upp en mystik kring n�gon. Tankar om att dem �r l�jliga osv h�r bara hemma i l�tsasv�rlden p� internet och inte IRL.
skulle vara kul o veta vad Paul Van Dyk, Ti�sto mfl hade f�r speciella krav n�r dom var i sverige.