TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- YIPPPEEE eindelijk naar Kreta!!
YIPPPEEE eindelijk naar Kreta!!
eindelijk is het zover.Na Blik ga ook ik jullie voor 2 weekies verlaten....vanacht gaan ik met mn buddy's naar Kreta...
heb vette zin joh.kan echt niet wachten...
Als ik jullie niet meer spreek...Doe rustig aan en tot de 22ste 
GREETZ!!
Veel plezier Bellie, voor mij is het nog dichterbij, ik ga a.s.maandag 10 dagen naar Lloret
en de laatste avond dat we daar zijn draait TIESTO in Bumpers, yeah!!!!!
Ik ben dus weg van 9 t/m 19 juli
| quote: |
| Originally posted by TranceFool Veel plezier Bellie, voor mij is het nog dichterbij, ik ga a.s.maandag 10 dagen naar Lloret en de laatste avond dat we daar zijn draait TIESTO in Bumpers, yeah!!!!! Ik ben dus weg van 9 t/m 19 juli |

.
2 weken helemaal LOS!!
hey ik hoop dat t een vette en vruchtbare
vakantie wordt bellie...ik zal je missen, maar....ik ga t wel redden geloof ik 
feest ff wat xtra voor mij, omdat ik pas in t najaar weg ga...
na jah....kortom: geniet van de zon, t strand, de zee, de drank, de clubs, de katers, de vrouwtjes, de morning-afters haha, de kroegjes, de restaurantjes........en verder weet ik niets 
na die VEELzeggende post van Miss P valt er niet veel meer te zeggen.......VEEL PLEZIER KEREL 
Ja veel plezier man. 
Ja man! fijne vakantie!
| quote: |
| Originally posted by Bellie Thnx man ![]() maaruh hoe bedoel je voor jou is het nog dichterbij?? ik ga vanacht om 5:15 .ik blijf van 6 t/m 21 juli 2 weken helemaal LOS!!GREETZ!! |
Nou jongens het is bijna zover...
koffers zijn gepakt en ik ben er klaar voor...
Tot over 2 weekies...
GREETZ!! 
mazzel



en veel plezier man![]()
Je bent al weg maar als je bij terugkomst deze thread leest kun je zien dat ik je toch nog veel plezier had gewenst
Veel plezier 
GVD, ik moet ook nog wachte tot eind september!! Maar als het eenmaal zover is....San Fransisco, here we come!!!!!
Ik ga jullie ook vanaf morgen verlaten. Ik vertrek voor tien dagen naar Lloret
TIESTO CHECKEN. Dus voor degene die ik niet meer spreek, FIJNE VAKANTIE!!!
Latuurrzz....
| quote: |
| Originally posted by !_PeTrUs_! GVD, ik moet ook nog wachte tot eind september!! Maar als het eenmaal zover is....San Fransisco, here we come!!!!! |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.