TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Chris Fortier & Parham @ Fokused
Chris Fortier & Parham @ Fokused
FOKUSED
G�ta K�llare
Folkungagatan 45, Stockholm
FRIDAY THE 3rd OF OCTOBER
MAIN FLOOR:
CHRIS FORTIER (FADE, USA)
PARHAM
ROUZBEH & OMID
THE NEW BALCONY:
TONY SENGHORE (UNDERWATER/HOREHAUS)
ALF TUMBLE
OPEN HOURS: 21.00-03.00
ENTRANCE: 180 SEK AT THE DOOR / 120 SEK IN ADVANCE
PRESALE AT:
Pitch, Gamla brogatan 27
CUM, Klara Norra Kyrkogata 21-23
Back to Plastic, Krukmakargatan 9
Fade Records, Sk�negatan 78
JUS, Brunnsgatan 7
Saturn Return, Tyska Brinken 32
Svaj, Bjurholmsgatan 18
www.djchrisfortier.com
Kommer bli en riktig grym kv�ll.
Fortier �r kung, s� �r det bara, hans Bedrock skiva �r den b�sta som gjorts och killen leverar grymma l�tar. En av mina personliga favorit DJs och producent.
Parham vet ju m�nga av er, att han �r riktigt bra, inte minst bevisade han det i L�rdags har jag h�rt och han kommer nog leverera grymma grejer som vanligt.
Jag och Rouzbeh ska f�rs�ka f� er att b�rja dansa direkt fr�n starten ist�llet f�r att glida runt med en �l. Kommer bjuda p� m�nga sk�na l�tar 
f�r er som inte k�nner till Chris Fortier s� �r det mannen som ligger bakom Fade. Som bland annat har gjort fantastiska remixar p� Delerium - Silence och DJ Ti�sto - In My Memory.
Helt klart en av de b�sta proghouse-djs som finns d�r ute.
| quote: |
| Originally posted by RebeL9 f�r er som inte k�nner till Chris Fortier s� �r det mannen som ligger bakom Fade. Som bland annat har gjort fantastiska remixar p� Delerium - Silence och DJ Ti�sto - In My Memory. Helt klart en av de b�sta proghouse-djs som finns d�r ute. |
nice.
lite avis p� alla i stockholm som f�r se fortier, omid, zabiela och sasha och s�nt eftersom digweed aldrig kom till malm�.
vill g�rna se att lite progg.house (eller vad man nu skall kalla det) folk b�rjar spela p� andra st�llen i sverige ocks�.
�r sugen p� att dra ig�ng n�got i mmx trakten sj�lv.
missade
l�g hemma med j�tteh�g feber...*synd om mig*
Missade detta ocks� tyv�rr... Var i G�teborg hela helgen 
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Missade detta ocks� tyv�rr... Var i G�teborg hela helgen |