TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- html disabled
html disabled
sorry for newbie question
n�gon som vet varf�r html �r disabled eller snarare hur jag enablar det?
din data har virus, sl�ng den och k�p en ny.
Om du menar p� forumet s� �r det f�r att du inte ska kunna koda HTML i dina inl�gg och d�rmed rasera hela sidans uppbyggnad
Det g�r inte att s�tta p� d� det �r en standard som webmastern satt upp.
| quote: |
| Originally posted by mindshooter Om du menar p� forumet s� �r det f�r att du inte ska kunna koda HTML i dina inl�gg och d�rmed rasera hela sidans uppbyggnad |
Endre
Bra f�rslag Endre. Jag bytte till en Macintosh och nu fungerade det utm�rkt. (not)
Alla andra,
Man lurades av att html var upplagt som ett alternativ, med radio button, med texten, precis som om det g�llde ens egna texter, inte det h�r sajten.
Tack f�r hj�lpen.
dragonfly
| Originally posted by Endre din data har virus, sl�ng den och k�p en ny. |
shit, han sk�mtade lite bara...big deal

| Originally posted by dj_hysterix shit, han sk�mtade lite bara...big deal |
Vad ska du med HTML p� ett forum till? Du beh�ver v�l inte bygga n�n hemsida h�r eller? 
F�rtydligande i html-fr�gan
V�nner,
Om ni scroller ner lite, ser ni f�ljande information:
Forum Rules:You may post new threads
You may post replies
You may post attachments
You may edit your posts HTML code is OFF
vB code is ON
Smilies are ON
[IMG] code is ON
[COLOR=royalblue]
Observera att en av raderna tar upp fr�gan om html. Det g�ra att den utan kunskap kan tro att det har med speciella effekter i texten eller m�jligheten att l�nka t ex till en hemsida. Det �r annar av inget intresse f�r mig. Jag har haft dock problem att f� med l�nkning men tar det med swampen.
Tack f�r all hj�lp.
Dragonfly
Re: F�rtydligande i html-fr�gan
| Originally posted by Dragonfly V�nner, Om ni scroller ner lite, ser ni f�ljande information: Forum Rules:You may post new threads You may post replies You may post attachments You may edit your posts HTML code is OFF vB code is ON Smilies are ON [IMG] code is ON [COLOR=royalblue] Observera att en av raderna tar upp fr�gan om html. Det g�ra att den utan kunskap kan tro att det har med speciella effekter i texten eller m�jligheten att l�nka t ex till en hemsida. Det �r annar av inget intresse f�r mig. Jag har haft dock problem att f� med l�nkning men tar det med swampen. Tack f�r all hj�lp. Dragonfly |