TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Marco V 'In Charge 3'


Posted by Jakhira on Oct-01-2003 14:04:

Exclamation Marco V 'In Charge 3'

Binnenkort komt 'In Charge 3' eraan in Eindhoven, maar het is 'guestlist only' zoals het mooi uitgedrukt word op de site...
Ik sta er alleszins op en mag mensen meenemen... GRATIS!
Als iemand mee wil, laat het mij tijdig weten aub want ik moet laten weten hoeveel er mee gaan.


Posted by djcresto on Oct-02-2003 18:00:

Re: Marco V 'In Charge 3'

quote:
Originally posted by Pumaz
Binnenkort komt 'In Charge 3' eraan in Eindhoven, maar het is 'guestlist only' zoals het mooi uitgedrukt word op de site...
Ik sta er alleszins op en mag mensen meenemen... GRATIS!
Als iemand mee wil, laat het mij tijdig weten aub want ik moet laten weten hoeveel er mee gaan.


wat houdt dit juist in en wanneer gaat het door?
mocht het mij passen heb ik wel intresse.


Posted by CygnusX on Oct-04-2003 18:24:

Re: Marco V 'In Charge 3'

quote:
Originally posted by Pumaz
Binnenkort komt 'In Charge 3' eraan in Eindhoven, maar het is 'guestlist only' zoals het mooi uitgedrukt word op de site...
Ik sta er alleszins op en mag mensen meenemen... GRATIS!
Als iemand mee wil, laat het mij tijdig weten aub want ik moet laten weten hoeveel er mee gaan.


Da's pas een vriendelijke geste van u, dank u Pumaz!
Hoewel het gratis is en dichtbij de deur voor mij, ga ik toch passen.

Datum is 31 oktober trouwens, voor de ge�nteresseerden.


Posted by djcresto on Oct-04-2003 19:53:

Re: Re: Marco V 'In Charge 3'

quote:
Originally posted by CygnusX
Da's pas een vriendelijke geste van u, dank u Pumaz!
Hoewel het gratis is en dichtbij de deur voor mij, ga ik toch passen.

Datum is 31 oktober trouwens, voor de ge�nteresseerden.


31 oktober zal voor mij ook nie lukken



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.