TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Marco V 'In Charge 3'
Marco V 'In Charge 3'
Binnenkort komt 'In Charge 3' eraan in Eindhoven, maar het is 'guestlist only' zoals het mooi uitgedrukt word op de site...
Ik sta er alleszins op en mag mensen meenemen... GRATIS!
Als iemand mee wil, laat het mij tijdig weten aub want ik moet laten weten hoeveel er mee gaan.
Re: Marco V 'In Charge 3'
| quote: |
| Originally posted by Pumaz Binnenkort komt 'In Charge 3' eraan in Eindhoven, maar het is 'guestlist only' zoals het mooi uitgedrukt word op de site... Ik sta er alleszins op en mag mensen meenemen... GRATIS! Als iemand mee wil, laat het mij tijdig weten aub want ik moet laten weten hoeveel er mee gaan. |
Re: Marco V 'In Charge 3'
| quote: |
| Originally posted by Pumaz Binnenkort komt 'In Charge 3' eraan in Eindhoven, maar het is 'guestlist only' zoals het mooi uitgedrukt word op de site... Ik sta er alleszins op en mag mensen meenemen... GRATIS! Als iemand mee wil, laat het mij tijdig weten aub want ik moet laten weten hoeveel er mee gaan. |
Re: Re: Marco V 'In Charge 3'
| quote: |
| Originally posted by CygnusX Da's pas een vriendelijke geste van u, dank u Pumaz! Hoewel het gratis is en dichtbij de deur voor mij, ga ik toch passen. Datum is 31 oktober trouwens, voor de ge�nteresseerden. |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.